oei sorry lex mijn excusses ik dacht echt dat je davyyh was
Diplomatie mbt wolverine
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
@lex heb ook al bericht aan wolv gestuurd dat davyyyyh jou naam misbruikt.
Ik vermoed dat dit een poging is van Birds om jou en wolv tegen elkaar uit te spelen om te voorkomen dat jullie ze samen gaan pakken. -
Abremsev wrote:
ik vind dit spannend.
-
oei oei sorry lex ik dacht echt dat jij davyyyh was mijn excusses echtwaar
-
davy post onder je eigen naam of post helemaal niet aub en in jou geval dus helemaal niet hier mag een slotje op hoor
-
ja idd daar geef ik lex 100% gelijk in wat voor een manieren zijn da nu hij davyyh lijkt insidious wel
-
L3XX666 wrote:
wolverine wrote:
haaaa lex kom jij nog is naar mij dan ben je nog is wat vloot kwijt trouwens met je nep militaire punten het eenige waar je veel van hebt is difens
Definitief is niet voor eeuwig -
oooo zie jij ons lachen we hopen dat je hier voor een straf voor krijgt dit zijn echt geen manieren kerel en geen repect voor ander
-
wolverine wrote:
oooo zie jij ons lachen we hopen dat je hier voor een straf voor krijgt dit zijn echt geen manieren kerel en geen repect voor ander
als je een echte man bent maak je u zelf bekent ik hoef geen verstoppeke te spelen ze
-
wolverine wrote:
als je een echte man bent maak je u zelf bekent ik hoef geen verstoppeke te spelen ze
Lol, waar gaat dit over haha.
Niet zo happen wolfje -
die moete ben je ni waart
-
Bloodtrail wrote:
@lex heb ook al bericht aan wolv gestuurd dat davyyyyh jou naam misbruikt.
Ik vermoed dat dit een poging is van Birds om jou en wolv tegen elkaar uit te spelen om te voorkomen dat jullie ze samen gaan pakken.
davyyyh wrote:
Gewoon een grapje lex
Retired.
- Seek Discomfort - -
hahahaha, niet huilen lexxduivel. Hij zegt letterlijk 1 keer (duidelijk als grap, waar wolv helaas het iq niet voor heeft) ik het l3xx. poepoe, wat een naammisbruik xD
Vond het aardig geestig van Davy.
Ik ben trouwens Abremsev, bash mij maar -
~Abremsev [06-08-19][16:26] Dit gaat verder toch nergens heen, dus gaat op slot.Retired.
- Seek Discomfort -
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 2
2 Guests