visuele update

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • visuele update

      Ik zat zo is te denken een visuele update voor Ogame, natuurlijk hou je de browser (voor mensen op telefoon of met hele slechte pc's bijvoorbeeld). Ik bedoel een programma ernaast met bewegende beelden. Planeten die je om zonnen heen ziet bewegen, vloten die je kan zien en niet alleen in nummers. Voor browser kan je natuurlijk wat nieuwe mooiere plaatjes maken. Denk dat het best veel makkers naar ogame kan brengen.

      Nu speel ik ogame als echt een bij spel, maar met een visuele update zou ik het zeker meer gaan spelen. en heel mss wat DM kopen ookal kan ik er nu nog niet aan denken om GF geld te geven.

      Natuurlijk praten we hier ook over GF en die gaan dat niet zoveel geld en tijd in Ogame stoppen, maar toch wou ik weten wat jullie ervan zouden vinden. Ookal blijft hij bij dromen.
      [Insurt Color] eenhoorn
    • Voor mij heeft Ogame vooral de charmes door het simpele click and play. Ik hoef niet te zien hoe gebouwen een animatie hebben wanneer ze lvl up gaan, ik hoef niet te zien hoe vloot onderweg is. Het was al een sprong achteruit met de komst van het redesign, waarin we al moesten inleveren in performance en langere laadtijden. Ik heb een poosje dark orbit gespeeld, waar je dan echt in een ruimteschip zit om te vliegen en te vechten, maar kwam niet eens close tot de beleving ik al die jaren heb met Ogame. Ooit begonnen in 2005, dat zegt voor mij al genoeg...
    • Dan zou je dus de browser moeten laten voor wat het is. zodat simpel klikken er blijft, 2005 kwam ik net ~1 jaar op de basisschool ben dus stukje jonger neem ik aan. Heb daardoor ook niet de redesign meegemaakt en weet niet hoe smooth het daarvoor was, maar natuurlijk met een programma naast de browser zelf moet je al grotere servers hebben for sure.

      Nu met een gebouw wat bijvoorbeeld 1 minuut duurt ben ik al afgeleid door wat anders in die tijd en vergeet daarna ogame (ook beetje mijn probleem geef ik toe), maar met iets te kijken zou het voor mij een stuk interessanter te maken.
      [Insurt Color] eenhoorn