Discussiedraadje New Beginnings
-
-
nieuwe schepen? Ben eens benieuwd!
-
het kameleon schip wat vliegt op DM hoop ik.
-
-
discussiëren zonder enige informatie. Lekkere update weer xD
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Spacefighter wrote:
-
-
Spacefighter wrote:
Maar ik vraag me af hoeveel grondstoffen het kameleon schip gaat koste -
Voorgevoel dat lasertechniek niet meer compleet zinloos is!
-
Misschien een recycler met meer opslag voor rechts de afbeelding. Plaatje links een stevigere versie van de kruiser en boven een nieuw verdedigingswerk? Gamma kanon ofzo, wat een 1,5% kans heeft om een schip waarop het schiet disablet for 1 round.
-
Peace ship??
Diplomaten aan boord met geschenken ? -
POGGERS! Misschien weet ik hier niet vel van maar het idee dat er nieuwe schepen/nieuwe plaatjes voor schepen komen geeft mij een goed gevoel over het spel. het idee dat er wat aan word gedaan Happy me.
Ik wil wel een schip dat goed tegen ic's is pls
Ik kon niet meer onder mijn smiley typen hmmm... nieuw bericht dan maar, mss kan mod dit samenvoegen ofzo.
Ik zie soort van propellers zoals yee drone ofzo. maar in de ruimte heb je daar niet veel aan, maybe schip dat aan de planeet vast zit.
Heb zowat niks in research zitten maar wil deze schepen toch proberen meer focus daarop dan maar
~HT | Posts samengevoegd[Insurt Color] eenhoornThe post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().
-
ik denk dat er sowieso een schip bij zit met een super radar die direct n heel zonnestelsel in 1x bespioneerd. Kan haast niet anders
-
Echt supergaaf dit! Hier zat ik al tijden op te wachten. Eindelijk komt het.
-
Top, Zolang ik er maar DM tegen aan kan smijten ben ik hyped.
-
Atoompje wrote:
Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup: -
Hitsugaya Toushiro wrote:
Misschien een recycler met meer opslag voor rechts de afbeelding. Plaatje links een stevigere versie van de kruiser en boven een nieuw verdedigingswerk? Gamma kanon ofzo, wat een 1,5% kans heeft om een schip waarop het schiet disablet for 1 round.
Je gaat dingen speculeren over een update waar admins zelf geen eens alle informatie over delen ??
Kunnen we dan ook speculeren over de kwestie het kip of het ei.
En dan is de vraag nogsteeds wie heeft de kip bevrucht -
Atoompje wrote:
Het kameleon schip. Dat vliegt op DM.
En de aanval is ontzichtbaar.
Met de aanval kan je mensen pushen zonder dat GO's het kunnen zien -
Waarom komen er nieuwe schepen bij?
Wat is er mis met de huidige selectie?
Ben benieuwd als het wereld nieuws openbaar wordt gemaakt om welk schip het gaat en wat het kan.
Wordt het top of flop?
Enkel een schip wat een go planeet kan bashen zou ik top vinden.Ex solo no1.NLThe post was edited 1 time, last by Legend.bdr ().
-
Legend.bdr wrote:
Wat is er mis met de huidige selectie?
[Insurt Color] eenhoorn
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 3