Discussiedraadje New Beginnings
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
rcthans wrote:
begrijp ik het nou goed dat je met de marktplaats kunt saven? Aanbieding doen en annuleren als de aanval over is?
en wat zijn dat voor conversie rates? 20000 is maximaal 27206 kristal (1,36) en dan lever je ook nog 1k kristal in aan marktkosten?
Piink wrote:
The marketplace will lock itself on coordinates under attack 10 minutes before the attack takes place.
Het kost ook 'belasting' om je gs zo te saven, dus als jij een aanval aan ziet komen die nog langer dan 10 minuten duurt is het beter om een andere oplossing te vinden. -
Dus simpel gezegd als je de keuze hebt tussen gs kwijtraken omdat je niet alles kan saven of dat de att het meeneemt.
Ja je kan het gebruiken om te saven. Beter zou zijn als de marktplaats direct op slot gaat bij een aanval en dat aanbiedingen van gs door de speler aangevallen ook raidbaar wordt. Dit alles op de betreffende planeet/maan. -
hoeveel snelvuur HEIN tegen IC of visa-versa ? of is dat ex-equo?
stond niet aangegeven in scheeps specs{TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS} -
ressiv wrote:
hoeveel snelvuur HEIN tegen IC of visa-versa ? of is dat ex-equo?
stond niet aangegeven in scheeps specs
Snelvuur tegen ic is weggehaald -
worden deze nog geïntroduceerd in de oude uni's? Of is dat een 10jaren plan
-
Anonymous wrote:
Zoals je onderhand vast wel hebt meegekregen van spelers in de nieuwe uni of MCO Bug Reports eens langsgegaan zou kunnen zijn. Er zijn momenteel nog een tal van bugs die de gameplay opzienbarend verpesten. Dat zouden ze toch grotendeels moeten opknappen voordat het doorgevoerd zou kunnen worden in alle universa. -
Hitsugaya Toushiro wrote:
Anonymous wrote:
over het algemeen asl low rank spler is de veiling een beasttSrG -
Ik wil infocompte terug, heb benneb de auteur gesproken, de infocompte7 werkt met 7.1. Let's hope dat die update er aan zit te komen voor de kallisto server... zucht
-
rcthans wrote:
Ik wil infocompte terug, heb benneb de auteur gesproken, de infocompte7 werkt met 7.1. Let's hope dat die update er aan zit te komen voor de kallisto server... zucht
-
Jah Bah, vond die stats ook gewoon een leuk element.
die marktplaats is trouwens ook echt crap, krijg nu voor 1 miljoen deut maximaal 1.290 miljoen kristal en ben dan nog 100K kwijt voor markt kosten. Vroeger gooide ik het in de handelaar voor 2 miljoen kristal voor een paar x 3500 dm. Waarom kunnen die niet beide bestaan?
Of is hij verplaatst? ik vind hem nergens namelijk -
rcthans wrote:
Jah Bah, vond die stats ook gewoon een leuk element.
die marktplaats is trouwens ook echt crap, krijg nu voor 1 miljoen deut maximaal 1.290 miljoen kristal en ben dan nog 100K kwijt voor markt kosten. Vroeger gooide ik het in de handelaar voor 2 miljoen kristal voor een paar x 3500 dm. Waarom kunnen die niet beide bestaan?
Of is hij verplaatst? ik vind hem nergens namelijk
SrG -
Speciaal voor deze thread nog eens op zoek gegaan naar mijn login van het board;
Ik heb 7 planeten in Kallisto en computertechniek 5. Vandaag heeft Gameforge plots beslist om een nieuwe versie uit te rollen op Kallisto en heb ik 2 vlootslots minder. Dus in de plaats van 8 vlootsloten heb ik er nu nog maar 6...
Hoe moet ik nu de vloten op al mijn planeten kunnen saven?! -
Trinorae wrote:
Speciaal voor deze thread nog eens op zoek gegaan naar mijn login van het board;
Ik heb 7 planeten in Kallisto en computertechniek 5. Vandaag heeft Gameforge plots beslist om een nieuwe versie uit te rollen op Kallisto en heb ik 2 vlootslots minder. Dus in de plaats van 8 vlootsloten heb ik er nu nog maar 6...
Hoe moet ik nu de vloten op al mijn planeten kunnen saven?!
-
Anuvinda wrote:
Trinorae wrote:
Switchen naar generaal dan heb je je 2 vlootsloten weer!
maar inderdaad, best wel frustrerend.
Nu heb ik gewoon comp 10 dus kom ik de sloten niet tekort ofzo..
:love: Thanks Syrabi -
Jillian wrote:
Anuvinda wrote:
Trinorae wrote:
maar inderdaad, best wel frustrerend.
Nu heb ik gewoon comp 10 dus kom ik de sloten niet tekort ofzo..
-
-
Ik vind het bijzonder dat er zo weinig duidelijke en Nederlandstalige informatie beschikbaar is, terwijl het vrijwilligersteam hier ook de opdracht heeft om de ingame vertalingen te doen?
Ik heb ernaar gezocht, ook op Engelse fora, naar een simpele overzicht van de informatie om te delen met de alliantie. Maar vreemd genoeg bestaat het nog niet.
Ook komt de update heel erg gehaast zo vlak voor kerst, terwijl er gisteren nog meer dan een handval aan bugs was opgelost op de testserver. Dit is vragen om problemen, en stom om niet tot na het nieuwjaar te wachten.
Sowieso is het als softwarebedrijf ook onhandig om zulke grote wijzigingen op de vrijdag voor het weekend te duren. Rare Duitsers, denken vast dat dit maar een spelletje is ofzo.The post was edited 3 times, last by blaargh ().
-
Ik vind dit een kut update.Ik domineer
-
Dit gaat fout....
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 5