Alpatsjino wrote:
Ik kan het mis hebben @blaargh maar volgens mij deed een andere user met Antigame werken?
Namelijk Tirnoch op .org: board.en.ogame.gameforge.com/i…orn-v7-feedback/&pageNo=1
Discussiedraadje New Beginnings
-
-
Alpatsjino wrote:
Ik kan het mis hebben @blaargh maar volgens mij deed een andere user met Antigame werken?
Namelijk Tirnoch op .org: board.en.ogame.gameforge.com/i…orn-v7-feedback/&pageNo=1
@Hitsugaya Toushiro
Je expeditiehandleiding gaat maar tot de 100 miljoen punten uitgaande van de nummer 1
Dat is niet echt van toepassing in Gemini, of geld het aantal punten daar hetzelfde voor boven de miljard
Je kan kiezen uit <100.000.000 punten en >100.000.000 punten. Als jij die laatste gebruikt dan zit je wel goed denk ik zo
Editje: komt erop neer dat je met 2500 gv, 1 padvinder, 1 vern en optioneel nog een spio wel goed zit. -
Alpatsjino wrote:
@Hitsugaya Toushiro
Je expeditiehandleiding gaat maar tot de 100 miljoen punten uitgaande van de nummer 1
Dat is niet echt van toepassing in Gemini, of geld het aantal punten daar hetzelfde voor boven de miljard
100 miljoen en hoger is de hoogste stap. Daarom dat ik er ook mee kwam om de stappen te verhogen -
Hoi,
Ik was ontdekker, had een generaal gekocht (a 500k dm/25 euro) deze geactiveerd maar de voordelen vallen mij tegen, de snelheid boost is over de basis snelheid etc. Expo's zijn nu wel heel karig (1/10 van wat je als ontdekker binnen harkt) dus ik wil terug.
Ontdekker was de klasse die ik had gekozen toen de update werd geïntroduceerd. Het lijkt mij dus vrij logisch dat deactiveren van de door mij aangeschafte nieuwe klasse ervoor zal zorgen dat ik weer ontdekker ben zoals mijn eerste keuze was. Of ben ik na activeren gewoon helemaal niks en moet er weer 25 euro tegenaan om 1 van de 3 te activeren? Zo ja, wat een verschrikkelijke uit melkerij 25 euro voor klasse wissel, waar zijn ze mee bezig
-
Als je terug wilt moet je daarvoor betalen ja. Daarom ook verstandig om van tevoren eerst alles uit te rekenen.14/15 Planeten
Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695) -
Zoals hierboven gezegd. Daarvoor is er een forum waar erg veel info op staat over de klassen. Dan had je navraag moeten doen op voorhand of jezelf in moeten lezen. Nu kost het je idd weer 500k dm ( met korting op voorwerpen in de winkel komt ook op dat item korting ).
-
Ja je kunt ook eerst alles lezen voor de zekerheid xD dit is gewoon domweg geld verspillen
Ben je inactieve turtle=verzamelaar
Actieve speler=ontdekker (constant expos)
Als er nu een actieve unie was met heel veel fleeters kon je kiezen voor generaal als je bv crashes doet of veel reapers wilt bouwen, maar verder generaal weinig bonus imo
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 3
3 Guests