Discussiedraadje New Beginnings

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Vliegende Hollander wrote:

      Atoompje wrote:

      Top, Zolang ik er maar DM tegen aan kan smijten ben ik hyped.
      Het kameleon schip. Dat vliegt op DM.
      En de aanval is ontzichtbaar.
      Met de aanval kan je mensen pushen zonder dat GO's het kunnen zien X/
      Dat heeft niet zo heel veel zin. Er wordt nu toch al genoeg gepushed wat de GO’s niet zien.

      Maar een schip wat op DM vliegt is wel een leuk idee.
      Maak het dan zo dat dit schip je overige schepen ook sneller maakt :D
    • Vliegende Hollander wrote:

      Je gaat dingen speculeren over een update waar admins zelf geen eens alle informatie over delen ??

      Deze hele discussie is een speculatie, want er staan vraagtekens bij de afbeeldingen met schepen en/of verdedigingswerken.
      En Admins geven de informatie weer wat ze doorgegeven is van GF. Het lijkt me dan ook wel de bedoeling van GF om iedereen vast nat te maken om bij een grote update wat nieuws te brengen als surprise.
    • Kan zijn dat er in het subboard Ideas Planet danig goede ideeen zijn neergelegd dat GF dat is gaan opvolgen
      Ik lees dat subboard niet - maar kan me voorstellen dat er op bepaalde ideeen veel respons komt.
      Kan ofc ook van buitenlandse servers komen
      Maar k heb ook geen idee - laat maar komen :thumbup:

      Ene plaatje lijkt wel op een drone, er hangen in ieder geval een zooi sprieten uit - ben benieuwd

      The post was edited 2 times, last by Chuckles ().

    • GEWELDIG NIEUWS
      dit is geen nieuws dit is poep
      gf heeft iets nieuws bedacht waar niemand op zit te wachten waar niemand om gevraagd heeft
      0o wacht is dit is geen nieuws dit is wederom wazige shit
      de hele forum moest gewist worden om maar plaats te maken voor wat nieuwe scheepjes?
      nja scheepjes wie weet het is een vaag pokemon plaatje gues who it is
      ik heb geen idee hoe dm eruit ziet kan alle 3 zijn
      ga eerst die login problemen op de mobiele versie maar is oplossen waardoor ik minimaal 3x inloggen bij het 2de ogame account wil hij doorladen
    • De plaatjes lijken me wel vrij duidelijk, ik durf wel een gokje te wagen wat we kunnen verwachten.
      Ik ben benieuwd hoe dicht ik in de buurt kom met mijn voorspelling :P

      RECHTS ONDER:
      Dit lijkt vrij duidelijk op een wagen op wielen
      Met een stevig anti-lucht geschut erop.
      Dit wordt een verdedigingsvoertuig, wat flexibel 1 of meer antiballistische raketten vrij over de planeet kan verplaatsen.
      Dit lijkt dus de perfecte maatregel te worden tegen samenspannende vijanden met een hoop Interplanetaire raketten.
      Ik verwacht dat er wel een prijskaartje aan komt te hangen, in ieder geval een stuk duurder dan de vaste antiballistische raketten..

      LINKS ONDER:
      Gezien de vormgeving is dit een autonome drone/hoverboard type voertuig
      Daarom lijkt dit me dit perfect geschikt om processen op je planeet te versnellen
      Dit wordt een onderdeel van je vloot, maar zal net als de zonne-energiesatellieten niet kunnen vertrekken van je planeet
      Verbetering van intern transport moet de efficiëntie van je mijnen verbeteren, zodat mijnwerkers zich meer op het mijnen en minder op het transport hoeven te richten.
      Ieder droneschip zal de efficiëntie van mijnen verhogen.
      Het bezit van droneschepen zal je echter wel extra kwetsbaar maken, deze gaan lucratief worden om te slopen zodat mensen weer planeten aan gaan vallen.
      Voor fleeters wordt dit een feestje, voor mijners wordt dit puzzelen naar een goed balans tussen risico en opbrengst.

      BOVEN:
      Dit zal het enige ruimteschip worden wat mee kan vliegen met je vloot
      Gezien da asymmetrische vormgeving kan deze niet vanaf je planeet gelanceerd worden, dit schip zal dus alleen op maan-werfjes gebouwd kunnen worden.
      Aan de vormgeving te zien wordt dit ook een erg snel schip met veel laadruimte, en maakt het gebruik van laserwapens.
      Dit voertuig gaat perfect worden voor snelle raidjes.
    • Plaatje rechtsonder lijkt me toch -hopelijk- op een mobiele terraformer (gezien dat spelers om meer velden vragen)

      Plaatje van drone is vast inderdaad een of ander vaag verhaal dat er met drones beter kan worden gezien waar de mijnen nuttig zijn en geven 5% meer mijn opbrengst of verdubbelen de plasmatech extra opbrengst om meer GS (dank! alvast) te verkrijgen.

      Plaatje van luchtschip met een enorme ruimte in het midden lijkt me een planeetverplaatser.
      Langzaam maar je komt nog eens ergens anders...
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • Denk een anti def schip zoals de bommenwerper maar dan iets lichter en minder deut kost voor te vliegen, of een aanpassing van de bommenwerper.
      Voor de rest geen idee.

      Vind het wel leuk dat er wat nieuws aankomt. Maar wat gaat het ons kosten, wanneer komt het, en hoe ingrijpend gaat het zijn.
    • blaargh wrote:

      De plaatjes lijken me wel vrij duidelijk, ik durf wel een gokje te wagen wat we kunnen verwachten.
      Ik ben benieuwd hoe dicht ik in de buurt kom met mijn voorspelling :P

      RECHTS ONDER:
      Dit lijkt vrij duidelijk op een wagen op wielen
      Met een stevig anti-lucht geschut erop.
      Dit wordt een verdedigingsvoertuig, wat flexibel 1 of meer antiballistische raketten vrij over de planeet kan verplaatsen.
      Dit lijkt dus de perfecte maatregel te worden tegen samenspannende vijanden met een hoop Interplanetaire raketten.
      Ik verwacht dat er wel een prijskaartje aan komt te hangen, in ieder geval een stuk duurder dan de vaste antiballistische raketten..

      LINKS ONDER:
      Gezien de vormgeving is dit een autonome drone/hoverboard type voertuig
      Daarom lijkt dit me dit perfect geschikt om processen op je planeet te versnellen
      Dit wordt een onderdeel van je vloot, maar zal net als de zonne-energiesatellieten niet kunnen vertrekken van je planeet
      Verbetering van intern transport moet de efficiëntie van je mijnen verbeteren, zodat mijnwerkers zich meer op het mijnen en minder op het transport hoeven te richten.
      Ieder droneschip zal de efficiëntie van mijnen verhogen.
      Het bezit van droneschepen zal je echter wel extra kwetsbaar maken, deze gaan lucratief worden om te slopen zodat mensen weer planeten aan gaan vallen.
      Voor fleeters wordt dit een feestje, voor mijners wordt dit puzzelen naar een goed balans tussen risico en opbrengst.

      BOVEN:
      Dit zal het enige ruimteschip worden wat mee kan vliegen met je vloot
      Gezien da asymmetrische vormgeving kan deze niet vanaf je planeet gelanceerd worden, dit schip zal dus alleen op maan-werfjes gebouwd kunnen worden.
      Aan de vormgeving te zien wordt dit ook een erg snel schip met veel laadruimte, en maakt het gebruik van laserwapens.
      Dit voertuig gaat perfect worden voor snelle raidjes.

      Bijna ;)


      BOVEN:
      De belangrijkste verandering, de toevoeging van een ruimteschip met een enorme laadruimte. Iets wat tussen een Landing Craft Utility (LCU) van Defensie en een Hovercraft zit.
      Grote aantallen vloot zijn hierin mee te nemen, mede afhankelijk van welke onderzoek de opslag bepaald, danwel hoe hoger het onderzoek hoe hoger de tonnage.
      Dit schip vliegt op een gematigde snelheid, vanwege de afmeting gestaag naar het doelgebied/savegebied ongeveer zo snel als een herplaatsing duurt.
      Dit vaartuig heeft -net als een maan dat is - stationaire eigenschappen en is eventueel bij verdedings/save doeleinden niet lanxbaar achter een maan

      LINKS ONDER
      Al vaker gezegd: een drone/hoverboard. Met de nieuwe features van bovengenoemd ruimteschip is er technologie nodig om gebieden te scannen en vice versa.
      Vanwege de tekortkoming in de Phalanx (alleen detectie van bewegende vloten) en daar waar een spiosonde alleen waardes verkrijgt op een planeet/maan, zal een drone/hover board je meer mogelijkheden gebieden in kaart te brengen

      RECHTS ONDER
      De structuur verraad eigenlijk al waarom dit schip is ontworpen. Meerdere Deuttanks zijn tegelijk beschikbaar om de vloot snel af te tanken dan wel bij te tanken mede afhankelijk welke missie het voor ogen heeft. Een kwetsbaar log en zwaar element, hoog pantser en schild gehalte.

      Volgens mij gaat dit een feature worden waarbij zowel aanvallende spelers als defensieve spelers meer mogelijkheden genieten.
      Wellicht ook, om de vakantie-modus wat te ontzien. Meer spel, meer activiteit, meer inkomsten GF win-win :rolleyes: :thumbup: