ja die is afgelopen week live gegaan in de testservers. voelt heel snel weer!
Discussiedraadje New Beginnings
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Plofkop wrote:
Retired.
- Seek Discomfort - -
We krijgen geen resultaten van tests. Alle problemen die zich voordoen in de testuni worden meegenomen en zoveel mogelijk verholpen met updates.
Overigens is het verzoek niet alleen slechte dingen door te geven. Ook horen ze graag positieve feedback.
Dus mocht je nog tegen bugs of andere zaken lopen het laat het echt gerust weten in de juiste topics. -
aangezien je per class bootjes kan kopen laat ze die dm van 500k maar omlaag gooienSrG
-
Leuk die mail van Gameforge met spelfouten.... Zijn ze de datum vergeten?
-
oh
welke mail?
ik gooi dat soort troep echt semiautomatischonbewust de prullenbak in
:love: Thanks Syrabi -
Hysteria wrote:
We krijgen geen resultaten van tests. Alle problemen die zich voordoen in de testuni worden meegenomen en zoveel mogelijk verholpen met updates.
Overigens is het verzoek niet alleen slechte dingen door te geven. Ook horen ze graag positieve feedback.
Dus mocht je nog tegen bugs of andere zaken lopen het laat het echt gerust weten in de juiste topics.
maar het zal leuker zijn als ze een mail sturen met datum wanneer het live gaat in de uni's dan hoop geven -
Abremsev wrote:
Plofkop wrote:
-
Jillian wrote:
oh
welke mail?
Leuk dat ze alles via de mail uitleggen, maar wekt wel de verwachting dat het deze week een keer komt.
Dat ze maar een datum geven van het uitrollen, al is het over een maand of 2 -
Vechio wrote:
Jillian wrote:
oh
welke mail?
Dat ze maar een datum geven van het uitrollen, al is het over een maand of 2
-
Knigge wrote:
Vechio wrote:
Jillian wrote:
oh
welke mail?
Dat ze maar een datum geven van het uitrollen, al is het over een maand of 2
-
kan niet wachten op de release date.. al moeten we nog 1 jaar wachten, zolang ik weet wanneer het eraan komt is het goed
-
Dear Community,
As we continue preparing the release of the content update we decided to put the version in one live server this week.
We feel confident about the update being ready for the live servers, but want to first set it up in a highly populated server to make sure we got rid of the lag issues we had in the public test server.
For this reason, the update will come to the server Libra in OGame.de this week. There isn't an exact release date yet, it will be announced today or tomorrow.
To avoid multi-accounts and overpopulating the server with long term vacation modes in the future, the registration of this server has been closed prior to this announcement.
Once the update goes live in the server, there will be a feedback button activated in this specific server. Please use the feedback button to report any problems you encounter in the server. Please play as much as you can!
Note: the classes and new ship formulas might be changed in the future, it will depend on the result of this release. In the marketplace, you will not be able to trade items at first, only resources and ships. This will change in the future. -
jaaa, zag het al op het .org forum.
Was alleen niet zo sociaal om het te delen xD
Goed bezig Dutch
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Spacefighter wrote:
Goed bezig Dutch
Want ja, het staat ook pas een dag op dit forum....
New Beginnings! -
Hitsugaya Toushiro wrote:
Spacefighter wrote:
Goed bezig Dutch
New Beginnings!
-
van mij mogen ze hem hier ook wel on gooien hoor om de beta te testenSrG
-
BeLikeMe wrote:
van mij mogen ze hem hier ook wel on gooien hoor om de beta te testen
Ja toch. In Ganimed mag het van mij best wel komen al. Hoeft dan nog niks generft te worden. Dit onder meer om het beste resultaat te krijgen middels feedback enzo. -
inderdaad, 20% productie per crawler uncapped ofzo; ik teken ervoor.
:love: Thanks Syrabi -
is er al bekend wanneer de update voor bestaande servers uitkomt?
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 2
2 Guests