[TOT: 4.138.110.000] postduif [BoB] vs. pak maar (A: 524.490.000, V: 3.613.620.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • [TOT: 4.138.110.000] postduif [BoB] vs. pak maar (A: 524.490.000, V: 3.613.620.000)

    na lang zoeken om dit vlootje
    en helaas is het een i-tje geworden ;(

    was al enkele dagen een i-tje dus was kwestie van tijd dat de vloot te voorschijn kwam
    deze morgen was het dus die tijd :P

    nu wat er ook mee gebeurd ik ben blij met de extra gs :D
    pak maar euhm....... Gl@ ............. RB? RL?


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-08-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller postduif [BoB]
    ________________________________________________

    Slagschip 50.000
    Vernietiger 50.000
    Interceptor 50.000
    _________________________________________

    Verdediger pak maar
    ________________________________________________

    Klein vrachtschip 12.991
    Groot vrachtschip 36.908
    Licht gevechtsschip 90.882
    Zwaar gevechtsschip 17.407
    Kruiser 12.341
    Slagschip 9.348
    Kolonisatieschip 1
    Recycler 8.165
    Spionagesonde 200
    Bommenwerper 171
    Vernietiger 669
    Ster des Doods 136
    Interceptor 474
    Raketlanceerder 5.000
    Kleine laser 2.939
    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller postduif [BoB]
    ________________________________________________

    Slagschip 47.949 ( -2.051 )
    Vernietiger 48.069 ( -1.931 )
    Interceptor 48.117 ( -1.883 )
    _________________________________________

    Verdediger pak maar
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    200.387.744 Metaal, 93.979.802 Kristal en 62.917.700 Deuterium
    154.301.249 Metaal, 46.989.901 Kristal en 31.458.850 Deuterium
    119.833.888 Metaal, 23.494.950 Kristal en 15.729.425 Deuterium
    59.916.944 Metaal, 11.747.475 Kristal en 7.864.712 Deuterium
    29.958.472 Metaal, 5.873.738 Kristal en 3.932.356 Deuterium
    14.979.236 Metaal, 2.936.869 Kristal en 1.966.178 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 524.490.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 3.613.620.000 eenheden verloren.
    Totale schade verdediger inclusief na-raids: 3.647.472.000 eenheden.

    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 714.363.900 metaal en 446.123.100 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 888.269.489 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    ________________________________________________

    Puin opgehaald door de aanvaller(s):
    714.363.900 Metaal en 446.132.100 Kristal



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 1.029.096.433
    Kristal: 428.519.835
    Deuterium: 66.659.221
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 1.524.275.489 eenheden winst gemaakt.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -2.740.564.033
    Kristal: -1.474.576.235
    Deuterium: -320.601.221
    De verdediger(s) hebben een totaal van 4.535.741.489 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.2.2
  • mooie getallen. zou het zelf in de gevechtsrapporten hebben gezet omdat het een (i) is. of het een pushaccount van NBAM is weet ik niet. lijkt er wellicht op vanwege de ligging van de kolo's maar dan zouden ze zelf toch de vloot gekrakt hebben, zou ik zeggen. :thumbup:
    "My ambition is handicapped by laziness"
    — Charles Bukowski (Factotum)
  • bassie36 wrote:

    mooie getallen. zou het zelf in de gevechtsrapporten hebben gezet omdat het een (i) is. of het een pushaccount van NBAM is weet ik niet. lijkt er wellicht op vanwege de ligging van de kolo's maar dan zouden ze zelf toch de vloot gekrakt hebben, zou ik zeggen. :thumbup:
    Barcode is net een een week ong. gebanned geweest voor het pakken van een terugkerend/aankomend vlootje van hun inactieve ipr account...1+1=2. :P
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    bassie36 wrote:

    mooie getallen. zou het zelf in de gevechtsrapporten hebben gezet omdat het een (i) is. of het een pushaccount van NBAM is weet ik niet. lijkt er wellicht op vanwege de ligging van de kolo's maar dan zouden ze zelf toch de vloot gekrakt hebben, zou ik zeggen. :thumbup:
    Barcode is net een een week ong. gebanned geweest voor het pakken van een terugkerend/aankomend vlootje van hun inactieve ipr account...1+1=2. :P
    Goed.. gezien sommige het nodig vinden offtopic te gaan wil ik daar wel even op aanhaken. Er zijn verschillende beargumentaties te maken dat dit gewoon bullshit is.

    Wat is de defenitie van pushing met dit soort slagen? Lijkt mij makkelijk, namelijk met voorkennis handelen zodat anderen geen eerlijke kans hebben. Het feit dat postduif deze slag weet te maken bewijst eigenlijk alleen maar dat wanneer er aandacht geschonken wordt iedereen een kans maakt.. Postduif wist dat er een vloot in de lucht hing en hield het account in de gaten en misschien iemand anders ook, zou het dan pushing zijn als iemand uit NBAM de slag zou maken?

    Er zijn 'vroeger' top10 slagen gemaakt tegen itjes die in dezelfde alliantie zitten, dat is toen goedgekeurd. Met volledige winst naar de aanvallers. Dat lijkt mij dat dit een helder precedent schept omtrent pushing en slagen op itjes. Hoe kan dan een slag op een itje gezien worden als pushing? tenzij natuurlijk er terugkomsten getimed worden, maar dat was niet het geval. Als ik me niet vergis zat het in orde grote 1 uur na terugkomst vloot, dat weet ik niet precies. Hoe snel was postduif? Als dit argument niet opgaat, hoe kan dan worden aangetoond dat pak maar niet postduif gepushed heeft? Wat ik bedoel te zeggen is dat regels universeel moeten zijn..

    Specifiek aanhakend op de ban van Barcode die jij hier aanhaalt, de ban was gezet ruim binnen 72 uur na de slag. Als er spaken zou zijn van pushing hier, stellen heel duidelijk dat een speler 72 uur de tijd heeft om hier zelf melding van te maken en om deze GS door te sturen naar een lager geplaatste persoon, want alle 'trades' en balansen worden opgemaakt over een 72 uur termijn. Dus binnen 72 uur na de slag kan er per defenitie nog geen spraken zijn van pushing. Oke.. dat is wel een technisch verhaal maar een van de meerdere dingen die niet klopten.

    Nu snap ik dat het niet de bedoeling is bans te bespreken, maar ik wordt een beetje moe van deze ongegronde beschuldigingen.
    Maar ik wil afsluiten met het feit dat deze slag net zo goed een pushing is dan de hit van barcode, totaal geen spraken van pushing.
  • leuk dat ik alsnog aandacht krijg ookal sta ik nog gewoon in vm

    lekker een i'tje gesloopt, je zou haast denken dat er regels zijn tegen het slopen van i'tjes maar die zijn er niet, hf met winst en idd mooie getalletjes van je vlootverhoudingen
    veel plezier met de winst

    @offtopic ranters: ga even lekker met modder gooien in de richting waar het wel plakt, julie zien er nogal aan de minder intelligente kant uit met valse beschuldigingen
    gemini
    expert 20%: 4
    waarvan top 10: 4

    zagadra
    expert 20%: 11
    waarvan top 10 : 10

    nummer 1 ags zagadra
    nummer 1 solo zagadra
  • Hap hap hap! :WS:
    Itje of niet, pushing is pushing...en het account is duidelijk verbonden aan nbam ref...
    Voorkennis is dan de doorslaggever heren...zo moeilijk is het toch niet? Postduif spot hier een vlootje zonder voorkennis, dat is wel te zien door een GO aan z'n act en dergelijke lijkt mij...

    Dat was bij het Monkey verhaal toch wel íets anders niet? ;)

    Ik gooi graag wat modder terug Barcode, niet zeuren dat het dan een beetje vervelend voelt! En als je ban niet door pushing kwam, waardoor dan wel als ik vragen mag? Daar kan je toch vrij open over zijn. Jammer dat de schandpaal er niet meer is, dan kunnen mensen er ook niet omheen lopen draaien.
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zodat je nog eens kunt beweren dat alles juist is terwijl je de regels niet volgt zoals ze op het forum staan? Nee daar pas ik even voor.

    Ja het was een ban voor pushing, nee het was geen pushing

    Act zien op een maan, die maan bespioneren, gebanned worden omdat je het doet
    Niet eens de zogezegde 72 uur krijgen om het te melden, gewoon poef ban.


    On topic, is je rebuild ongeveer klaar van je crash?
    gemini
    expert 20%: 4
    waarvan top 10: 4

    zagadra
    expert 20%: 11
    waarvan top 10 : 10

    nummer 1 ags zagadra
    nummer 1 solo zagadra
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Voorkennis is dan de doorslaggever heren...zo moeilijk is het toch niet?
    Ah, voorkennis, kan je mij vertellen hoe jij weet dat er spraken is van voorkennis? En wat versta je onder voorkennis?

    Het weten dat er ergens een keer een vloot terug moet komen, is dat voorkennis? Lijkt mij niet.. Of anders is er hier ook spraken van voorkennis en bij veel andere slagen ook.

    Want dan is er geen verschil tussen die hits.