Oproep aan alle ogamers!

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Oproep aan alle ogamers!

      Welke specs geven een actief universum? 56

      The result is only visible to the participants.

      Als we nou eens allemaal gek doen en de komende uni gaan spelen.
      Dan bouwen we een zo actief mogelijke uni op voor dit moment. En als jullie allemaal vragen of al je vrienden en je hele familie ook meedoen. Dan wordt het al helemaal gezellig 8o *KNIP*. Zodat we naar een grote groep mensen een invite kunnen sturen.
      En de wat minder slimme mensen kunnen flyers rond delen in hun buurt.

      Wie doet mee?

      ][Lord][ [31-08-19 rond 19:03 uur] Dergelijke oproep lijkt mij niet verstandig.
      ][Lord][ [01-09-19 rond 19:10 uur] Poll toegevoegd om overzicht te houden in de wensen voor een nieuw universum.
    • Lijkt me een prima initiatief om een levendig universum te krijgen. Wat zou men daarin willen zien met betrekking tot specs, of wat juist niet?
      Wie weet kunnen wij als Team ons steentje bijdragen in het aanvragen van de gewenste specs.

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • klinkt niet slecht, ik doe mee. in Fides is de lol er ondertussen wel een beetje vanaf.

      wat specs betreft. ik vind het meeste wel prima, maar ik geef de voorkeur aan een hoge economie.
      ook vind ik het prettig als schepen niet zo snel vliegen (makkelijker saven)

      o, en def naar puin vind ik een afknapper, dan kan je def net zo goed afschaffen.
    • Klinkt allemaal leuk en aardig, enkel leegloop ga je toch krijgen. Gecrashte spelers, spelers die niet mee kunnen komen met de "big boyz" en maar weer wachten op een uni waar geen enkele speler met skills gaat spelen, zodat ze toch die kans hebben om óók een keer bovenaan te staan. Teveel factoren....

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Even een kleine reality check. Voor de laatste merge hebben we wat getallen bekeken met betrekking tot universum bezetting. Minst actieve universa hadden;
      - Def naar puin
      - Geen AGS

      En we hebben een enkel universum gehad met spio raiden, wat ook weinig succesvol leek, maar dat is op een enkel universum moeilijk te beoordelen.
      Echter, ik zie al twee maal def naar puin staan (en een maal juist het verzoek om niet). Als admin zou ik zeggen, geen def naar puin en wel AGS. Dit wil ik jullie meegeven in de verdere oproep voor de specs ;) .
      @ Bolder, ere punten systeem zal waarschijnlijk geen te wijzigen optie zijn.

      :::EDIT:::
      Poll toegevoegd aan de startpost. Geeft zowel beter overzicht als een inzicht in (mogelijk) aan te vragen specs.

      Als speler houd ik me buiten de discussie, ik speel al jaren niet meer :P .

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • 7x eco
      6x vloot speed
      80% puin
      12x onderzoek
      25% deut kosten
      7 MWs
      +200 velden op start planeet.

      -----

      Natuurlijk is het zo dat een speed uni als deze sneller leeg loopt, omdat mensen binnen no-time gecrashed worden. Nu denk ik dat je ook sneller op bouwt, maar goed.

      Eventueel zou je eco x10 kunnen zetten en vloot x2, waardoor je snel genoeg vliegt voor transport, maar te langzaam voor die 5 min inner stelsel klappers.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Lord, misschien is het handig als je echt een topic wil maken voor een nieuwe server met veel nieuwe mensen, dat dit topic op het dashboard te zien is tot het topic gesloten wordt.
      Nu zie je het nergens meer terug en zal niet iedereen het lezen.

      Persoonlijk zeg ik, succes dames!

      ik begin geen nieuwe meer.
      Ex solo no1.NL
    • ik ben ook nergens begonnen waar ik actief speel.

      Enkel maankans account xD

      Fidis was de laatste en die werd na een half jaar al gemerged.. dat was zo eerlijk echt.

      sta je 13e met 6 miljard punten en ineens kom je in een uni waar de no1 100 miljard heeft xD

      Nja, echt.. ik begin nooit meer een uni.

      Dussssss.. NEE!!

      ook geen maankans accountjes meer :P
      Ex solo no1.NL
    • Sowieso is starten in een nieuwe server totaal niet meer boeiend. Het spel wordt pas leuk bij 10M+ punten. Voordat je dan eindelijk de DM naabs voorbij bent in dat soort servers is de uni alweer dood en kun je net zo goed in je eigen server verder mijnen. Enige uitzondering om wellicht ooit nog eens te starten is bij de volgende specials:

      3x vloot
      5x tot 7x eco
      Circulair
      3 tot 5 mw
      70% vloot naar puin
      def naar puin
      AGS/non AGS boeit me niet zo
      50% Brandstof consumptie

      3x vloot is voor mij wel essentieel. snel genoeg om beetje bezig te blijven, traag genoeg om rust te kunnen bouten zonder gesloopt te worden. Def naar puin is nog wel kek om alle naabs die niet zonder def kunnen spelen (zeg zo'n 99,5% van de spelers hier) te farmen en voor de rest zijn de meeste opties wel bonus.
    • Flugel25 wrote:

      Sowieso is starten in een nieuwe server totaal niet meer boeiend. Het spel wordt pas leuk bij 10M+ punten. Voordat je dan eindelijk de DM naabs voorbij bent in dat soort servers is de uni alweer dood en kun je net zo goed in je eigen server verder mijnen. Enige uitzondering om wellicht ooit nog eens te starten is bij de volgende specials:

      3x vloot
      5x tot 7x eco
      Circulair
      3 tot 5 mw
      70% vloot naar puin
      def naar puin
      AGS/non AGS boeit me niet zo
      50% Brandstof consumptie

      3x vloot is voor mij wel essentieel. snel genoeg om beetje bezig te blijven, traag genoeg om rust te kunnen bouten zonder gesloopt te worden. Def naar puin is nog wel kek om alle naabs die niet zonder def kunnen spelen (zeg zo'n 99,5% van de spelers hier) te farmen en voor de rest zijn de meeste opties wel bonus.
      Ik vind dit eigenlijk een onwijs spannend idee! Vloot x4 is dan wel net lekkerder, anders zit je zo lang naar je scherm te staren..
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Robbendinho wrote:

      Stop gewoon met .nl en voeg alles samen. Waarom perse per land?
      Deze man snapt het.

      Desnoods zet je een sectie neer op board.ogame.org waar iedereen per land in zijn eigen taal kan praten met landgenoten. Het zal in elk geval genieten worden met alle allianties die voortkomen uit een supermerge

      ~Abremsev - Posts Merged

      The post was edited 1 time, last by Abremsev ().

    • GGMM wrote:

      Robbendinho wrote:

      Stop gewoon met .nl en voeg alles samen. Waarom perse per land?
      Deze man snapt het.
      Desnoods zet je een sectie neer op board.ogame.org waar iedereen per land in zijn eigen taal kan praten met landgenoten. Het zal in elk geval genieten worden met alle allianties die voortkomen uit een supermerge

      ~Abremsev - Posts Merged
      ja en nee. Ik ben er van overtuigd als je nu de NL servers mixed met de .org servers, dat 80% van de spelers hier zouden stoppen. Dus ja ik snap je, maar nee ik zie hier absoluut geen oplossing in.. Vrees dat het uiteindelijk toch zal gebeuren, maar er zijn nu schijnbaar nog genoeg spelers om de uni's hier interessant te houden voor GF.
      Retired.

      - Seek Discomfort -