Pre-set spionage groepen

• Pre-set spionage groepen

Vrij simpel idee, maar wat erg handig zou zijn. Bij het drop down menu wat zichtbaar wordt wanneer je op een planeet of maan hangt met je muis, een sub-dropdown menu hebben voor spioneren waar je 3 slots hebt. Hier kan je 3 verschillende hoeveelheden spionage sondes instellen om zo te bepalen met hoeveel spio sondes je vliegt. Wanneer je op gewoon spioneren klikt, stuur je altijd slot 1.

Ik merk zelf dat ik bijna altijd genoeg heb aan 5 sondes, op een paar enkele keren na. Natuurlijk liever lui dan moe, dus een goede toevoeging.
      Currently

W.O.M. - Uni 3
      N00dles - Hyperion
      BirdBox - Izar
      LORD - Japetus
      Spartans - Kallisto

- Seek Discomfort -
    • Bolder wrote:

Naar mate de uni vordert, je optie spio verhogen.. simpel.
      Ik heb een gruwelijke hekel aan dat klote dropd menu, zit in de weg als ik een heel stelsel plus manen snel wil spioneren !
      Dus liever niet.
      Mwah dat kan dus ook anders opgelost worden. Ik vind het zelf onnodig om op elk target nu al 10 sondes te sturen. Dan ben ik in een rondje spioneren zo 500 sondes kwijt, waar ik er normaal 250 kwijt zou zijn. Nu moet ik 5 tot 10 keer van al die spio's maar een extra hoeveelheid sturen, alleen bij de top spelers. Dus om dat te versnellen zou deze optie handig zijn denk ik.
      Currently

W.O.M. - Uni 3
      N00dles - Hyperion
      BirdBox - Izar
      LORD - Japetus
      Spartans - Kallisto

- Seek Discomfort -
    • Bolder wrote:

Naar mate de uni vordert, je optie spio verhogen.. simpel.
      Ik heb een gruwelijke hekel aan dat klote dropd menu, zit in de weg als ik een heel stelsel plus manen snel wil spioneren !
      Dus liever niet.
      Waar je nu in de instelling enkel een vast aantal kan instellen, daar gewoon 3 opties in kunnen geven. Stel je daar verschillende dingen in, dan wat absremsev zegt een menutje met je 3 voorkeuren bij je spioneren. Heb je enkel 1 ding ingesteld staan, dan gewoon heel dat menu niet tonen. Ben jij blij en mensen die flexibel willen spioneren ook.

Ik zie wel het voordeel in van deze suggestie. :thumbup:

Ex-Admin Ogame.nl

"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • Wish2Die wrote:

Waar je nu in de instelling enkel een vast aantal kan instellen, daar gewoon 3 opties in kunnen geven. Stel je daar verschillende dingen in, dan wat absremsev zegt een menutje met je 3 voorkeuren bij je spioneren. Heb je enkel 1 ding ingesteld staan, dan gewoon heel dat menu niet tonen. Ben jij blij en mensen die flexibel willen spioneren ook.

Ik zie wel het voordeel in van deze suggestie.
      Eens, maar blijft vervelend met manen spioneren!!
      An advise for all: Carpe Diem because we never know when it's our time to go!

Van Pinky
    • paul-maximilianus wrote:

Prima idee al deel ik Bolder zijn irri over dropdown wat soms in de weg zit. Maar oplossing van Wish2Die lijkt me prima werkbaar.
      Ik geloof wat bolder bedoelt is dat wanneer je een planeet spioneert, je menu'tje voor de manen staat. Dus als ze het menu nou gewoon van de planeet tot de maan maken (Over de naam van de planeet heen in de MW) en het zelfde met het menu van de maan naar rechts, dan is het probleem opgelost. Enige wat gebeurd is dat het menu wat langer wordt.

Ik merkte het vandaag weer hoe makkelijk het zou zijn.
      Currently

W.O.M. - Uni 3
      N00dles - Hyperion
      BirdBox - Izar
      LORD - Japetus
      Spartans - Kallisto

- Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

Hitsugaya Toushiro wrote:

En dan later gaan we daarbij oplossingen proberen te vinden voor de spelers die continu verkeerd klikken via hun telefoon....
      haha dat kan ook al prima van te voren! Mobiele versie gebruiken werkt vaak al goed genoeg om dat soort dingen te voorkomen.
      Ik gebruik gewoon desktopversie op mobiel. Ik hoef geen veranderingen daarmee om het op mobiele versie te zetten. Als je optie aan en uit zou kunnen zetten dan fijn, maar voor de rest zie ik het niet zitten. Geef spelers daar zelf de keuze in