paul-maximilianus wrote:
Het spiegelen van het probleem kan je soms helpen: zou je het zelf leuk en fair play vinden als je 5000 sterren in 4 jaar gebouwd door deze manier van transportjes teniet gingen? Ik niet. Doe het dan een ander ook niet.
Vorige week zaterdag nacht waren de manen van He-man geknald, zondag hebben wij veel transporten gestuurd zodat het pull moment van de plaatsing moeilijk te zien was.
Na de pull, moest de plaatsing nog anderhalve dag terug vliegen. 4 spelers hebben toen een aanval gedaan op He-man, maar zaten mis. De ochtend daarop, hebben wij de slag gemaakt op Grim Reaper.
Je zou zelfs nog kunnen zeggen dat het dubbel hun eigen schuld is dat die sterren kapoet zijn, ze hebben bewust laat gereport zodat ze misschien toch nog goed zaten met de slag.
Ik zou zelf ook balen als ik manen heb geknald en iemand zou dit andersom doen. Daarom is het denk ik ook belangrijk voor de toekomst dat er duidelijkheid komt bij welke aantallen het wel of niet mag.
Het is ook echt niet zo dat dit nu voor het eerst gebeurd, het is wel zo dat er nu voor het eerst veel aandacht voor is.
Zo lastig moet het toch ook niet zijn om dit voor iedereen duidelijk te maken? Met controle spio is het duidelijk, max 6 sec voor impact, met aanvallen mag je er max 6 per 24 uur versturen naar 1 planeet.
Waarom kan er dan niet gezegd worden dat er bijvoorbeeld maximaal 30 vriendschappelijke transporten ontvangen mogen worden op 1 planeet per 24 uur ?
Nu gebeurd het de volgende keer weer met 40 transporten, wat gaat er dan gebeuren? die keer daarop met 20 transporten ? Nu hebben wij lege transporten gestuurd, sturen we de volgende keer volle transporten, mag het dan wel?
Maak het gewoon duidelijk voor iedereen. Als het zo blijft, gaat deze discussie nog veel vaker komen