[TOT: 840.729.000] Gier [GZV] vs. Vogel [BIRDs] (A: 173.399.000, V: 667.330.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 840.729.000] Gier [GZV] vs. Vogel [BIRDs] (A: 173.399.000, V: 667.330.000)

      ~HT @01-01-'20 ~12:15 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats.



      Terra deelde een spio, maar je kon daarop kon niet alles zien, buiten dat om vloog ik al op een ander, maar ik had wel zo iets van die houd ik hem in de gaten.
      Kreeg een berichtje van diegene waarop ik vloog, en haalde, zei het morrend, terug.
      Onderwijl was er 7 mil deut richting het stelsel die Terra had gedeeld.
      Nog steeds OFF, dus 'springen', en versturen, ruimers kon ik iets later versturen, en uiteraard weer tekort, maar genoeg voor de winst.
      En dan BOEM, oeps de ruimers nog dik 22 minuten, wel wat hulp gevraagd, en gekregen, maar helaas ook telaat.
      En nu.....nu is hij ON, en maakt snel wat ruimers, dus het restant zal hij zelf wel binnen halen.
      Net een reactie gehad van hem, wens je een goede rebuild 'Vogel'.



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Gier [GZV]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 43.885
      Slagschip 4.934
      Interceptor 6.333
      Kruiser 10.871

      _________________________________________

      Verdediger Vogel [BIRDs]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 44.000
      Kruiser 7.270
      Slagschip 1.750
      Recycler 1.475
      Spionagesonde 100
      Interceptor 1.750
      Kleine laser 50

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Gier [GZV]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 13.769 ( -30.116 )
      Slagschip 4.887 ( -47 )
      Interceptor 6.320 ( -13 )
      Kruiser 9.181 ( -1.690 )

      _________________________________________

      Verdediger Vogel [BIRDs]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 2.250 Kristal en 1.143.723 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 173.399.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 667.330.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 275.026.500 metaal en 121.630.500 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 1.145.973 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      237.993.000 Metaal en 121.639.000 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 111.340.000
      Kristal: 78.470.250
      Deuterium: -2.431.277
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 187.378.973 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -423.475.000
      Kristal: -200.117.250
      Deuterium: -44.883.723
      De verdediger(s) hebben een totaal van 668.475.973 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.2.2

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Overigens is dit meteen mijn afscheidshit (blijkt nu)
      Orakel heeft geholpen met Ruimen, mag 10% zelf houden en stuurt de rest netjes op.
      Dit moet ik nu terug sturen.
      En dat doe ik dus niet, die regel klopt dus niet, hulp is hulp, klaar.

      Er zullen er heel veel blij zijn dat ik stop, en voor mijn alliantieleden, succes met alles en veel plezier.
    • Gier wrote:

      Overigens is dit meteen mijn afscheidshit (blijkt nu)
      Orakel heeft geholpen met Ruimen, mag 10% zelf houden en stuurt de rest netjes op.
      Dit moet ik nu terug sturen.
      En dat doe ik dus niet, die regel klopt dus niet, hulp is hulp, klaar.

      Er zullen er heel veel blij zijn dat ik stop, en voor mijn alliantieleden, succes met alles en veel plezier.
      Altijd aangeven bij de GO ivm hulp met ruimen en opsturen van gs... zelf kunnen ze er toch nooit aan uit. Logisch nadenken is soms wel wat moeilijk voor die gasten. Zit maar 1 ding in hun hoofd (bans) daar leven ze van blijkbaar.
    • Gier wrote:

      Overigens is dit meteen mijn afscheidshit (blijkt nu)
      Orakel heeft geholpen met Ruimen, mag 10% zelf houden en stuurt de rest netjes op.
      Dit moet ik nu terug sturen.
      En dat doe ik dus niet, die regel klopt dus niet, hulp is hulp, klaar.

      Er zullen er heel veel blij zijn dat ik stop, en voor mijn alliantieleden, succes met alles en veel plezier.
      Stop je nu vanwege die 10% die je volgens hen terug moet geven, of zijn er andere zaken die ervoor zorgen dat je stopt?
      In ieder geval jammer dat je stopt! Succes met al hetgeen je verder gaat doen.

      gr,

      Dobster
    • dus tot zover ik weet , is de SGO verward door gs van de ags en een ruil , hij is die beide als een ruil aan het bezien , terwijl een groot deel van de ags winst verdeler kwam, MAAR wij hebben blijkbaar ook een fout gemaakt ,we hebben dat onder 50/50 gedaan terwijl dat dit dan direct onder indirect pushing valt , want gier heeft een grotere vloot maar ik sta hoger in de rang (ik dacht dat je de winst verdeling kon kiezen en dit is dus niet waar , daar valt niet aan te kiezen )

      The post was edited 1 time, last by Emperor Palpatine ().

    • Gier wrote:

      Orakel heeft geholpen met Ruimen, mag 10% zelf houden en stuurt de rest netjes op.
      Ik heb geholpen met ruimen, puur om behulpzaam te zijn.
      Die 10% was in mijn ogen een ruime vergoeding welke zelf door Gier werd aangeboden en ik compleet fair vond.

      Mocht de GO dit lezen, ik wil geen aanspraak maken op die GS als dat ten nadele van Gier is.
    • Orakel wrote:

      Gier wrote:

      Orakel heeft geholpen met Ruimen, mag 10% zelf houden en stuurt de rest netjes op.
      Ik heb geholpen met ruimen, puur om behulpzaam te zijn.Die 10% was in mijn ogen een ruime vergoeding welke zelf door Gier werd aangeboden en ik compleet fair vond.

      Mocht de GO dit lezen, ik wil geen aanspraak maken op die GS als dat ten nadele van Gier is.
      Los van het feit dat een GO hier nooit over zal reageren, en wellicht een streep door je post gezet zal worden omdat je middels een openbare bron je mening geeft over een persoonlijke groepskwestie met betrekking op een mogelijke ban tot gevolg.

      Vind ik het erg jammer dat Gier stopt, Gier ga je goed in RL.
    • Sticky voor de top 10 klapper!

      ~Abremsev [07-09-19][07:46] Ik wil jullie er allen wel op attenderen dat het bespreken van het functioneren van een Teamler absoluut niet is toegestaan op het forum. Jullie kunnen bij de GO of SGO van de uni je verhaal kwijt, en ik ga er van uit dat er dan met duidelijkheid een antwoord komt op de situatie. Laat ik hiermee ook gelijk aangeven dat verdere posts die in gaan op de kwestie direct zullen lijden naar een warn.


      On-topic: Gier, ik zou het onwijs jammer vinden als je stopt hier door. Ik ben absoluut een rivaal van je in-game, maar dat maakt het spel alleen maar leuker! Dit is, net zoals vele andere slagen, een schitterend exemplaar van je kunsten.

      Def, glrb.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Al met al een lekkere slag, met wat spanning om het puin ruimen zoals dat bij een leuke slag hoort :P .
      Jammer van het gedonder achteraf, maar uiteindelijk goed nieuws;

      Gier wrote:

      Als het goed is, is alles opgelost
      Dus neem ik aan dat de heren die zonder moeite en zonder feiten zich negatief hebben uitgelaten over de (S)GO, nu ook even komen complimenteren dat er een oplossing is waardoor iedereen verder kan?
      @Anonymous
      @Trojan

      Veel te makkelijk om meteen je oordeel klaar te hebben, waar klaarblijkelijk achter de schermen nog zaken gaande waren.

      Lering voor een volgende keer. GO's zijn uitermate behulpzaam, maar het helpt als je ze op de hoogte brengt. Bedenk ook dat GO's genoeg overtredingen zien waar wel terecht op ingegrepen moet worden. Als je een GO op de hoogte brengt van gedane zaken (puinhulp bijvoorbeeld), dan kan de GO ook aangeven of je daarbij de regels volgt of dat je iets moet bijstellen. Zelfde geldt voor AGS verdeling, deze dient door de GO goedgekeurd te worden, waarbij je dus meteen weet of je voorstel al dan niet correct is. Betrek een GO ook in zaken waar je twijfels over hebt, ze zullen menselijker blijken dan doorgaans op het forum word gepresenteerd door gedupeerden en sympatisanten van gedupeerden :/

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][