Verhoging brandstofopslagruimte spio sondes

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Verhoging brandstofopslagruimte spio sondes

      Nu hyperruimte techniek al een tijdje de opslag van schepen verhoogd is helaas de spio sonde achter gebleven. Deze heeft 0 opslag om spio raiden tegen te gaan (logisch), maar heeft wel een onzichtbare brandstofopslag van 5 eenheden. Deze wordt met hyperruimte techniek niet verhoogd, wordt het niet eens tijd dat deze ook verhoogd wordt?
    • Anuvinda wrote:

      Knigge wrote:

      Je kan ook spioneren vanaf een planeet/maan die in een hogere melkweg ligt, is ook nog eens sneller.
      En wat als je die niet hebt?
      Waarom moet je dan zonodig en zo snel in een hogere mw spioneren?
      Raiden is nutteloos door de snelheid, dan kan je beter kleinere targets in je eigen mw pakken. Spio crash voor puin, als mensen dat nog doen maakt die 1min extra ook niet uit.
    • Omdat dit idee meer voor het gemak is, niemand heeft zin om handmatig die spionagemissie te starten, en als je steeds van planeet/maan moet veranderen om die targets te spioneren, kun je net zo goed die spionagemissie handmatig doen want t is allebei net zo kut.

      If you do not change direction, you may end up where you are heading.
    • Ze gaan overal naar toe waar je ze wil hebben. Sommige doen er wat langer over dan andere.

      Als je 2 mw'n over moet is het logisch dat je er iets langer over doet aangezien je verder moet vliegen.

      En veranderen van planeet, is dat een grote opgave?, moet je daar eerst je tv, bank en tafel voor opzij zetten voor je er bij kan?

      Leuk idee om spio overal op 100% naar toe te kunnen sturen, maar persoonlijk voor mij hoeft er geen verandering in te komen.
      Ex solo no1.NL
    • Hoezo, de spio sonde is achtergebleven?
      De brandstofopslag van je andere schepen is toch ook niet verhoogd door hyperruimtetechniek? Enkel de opslag om grondstoffen mee te nemen wordt verhoogd door hyperruimtetechniek (5% per level).
      Ik kan bv. met een vernietiger geen melkweg overvliegen aan 100%, terwijl ik een opslagcapaciteit heb van 2800 eenheden en het verbruik 2287 eenheden deut bedraagt, ruim onder mijn max. opslagcapaciteit. Standaard heeft een vernietiger een opslag van 2000 eenheden, stuur ik diezelfde vernietiger op 80% de melkweg over verbuikt deze nog maar 1852 eenheden deut en lukt het wel. Ook even nagekeken met andere schepen en overal hetzelfde resultaat: gaat je verbruik onder de standaard opslagcapaciteit geen probleem, in het andere geval kan je je schip niet versturen.
      Dus net als bij alle andere schepen heeft ook de spio sonde geen "upgrade" gekregen van de brandstoftank.