[TOT: 153.225.197.000] trae la muerte & naamloos [LOOs] & Hardwired & Captain Marvel & Draco Malfidus vs. Reformed [NBAM] (A: 32.616.239.000, V: 120.608.958.000) SpG power!

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Zaphod Beeblebrox wrote:

      Wat betreft mohq; het is ook zo moeilijk om een alliantienaam achter een naam te lezen en deze te koppelen aan je nap...100% jou fout, en maar 50% willen teruggeven als 'tegemoetkoming' nadat er over geklaagd word...
      De situatie destijds was dusdanig complex dat ook dit weer niet opgaat, niet alle leden van alle allianties waren onderdeel van de NAP, ergo mijn verzoek tot toevoeging op de vriendenlijst.

      Wat ik erg jammer vind is dat dit mij verweten wordt, ik maakte een aanbod met hierbij excuses, excuses zijn geaccepteerd en aanbod is afgewezen. Niemand heeft verder ooit geprobeerd hierover verder een dialoog te openen en mij werd later pas duidelijk dat hier nog steeds onvrede over heerste op het moment dat Nick als afgevaardige aankondigde de NAP te ontbinden. In plaats van het te laten sudderen had er ook gezegd kunnen worden hoe jullie erin stonden, want wat mij betreft, als excuses geaccepteerd worden is het daarmee afgedaan.

      Zaphod Beeblebrox wrote:

      Niet persoonlijk. Dat is het minste wat je kan doen na zo'n periode zo'n grote mond te hebben gehad. Maar prima, je laat weer duidelijk zien dat je niet aan zelfreflectie doet. Verder is alles wat ik heb gezegd waar en niet krom getrokken, lastig he als het dan zo op het forum komt te staan? Zo kan iedereen je speelstijl zien.
      In mijn vorige post kan je mijn algemene reactie lezen, ik zal ieder voor zich laten beoordelen wat ze daarvan vinden. Ik denk dat het zeer gebruikelijk is dat wanneer er een AGS heeft plaatsgevonden er een reactie wordt gestuurd naar een van de aanvallers ingame en die kan dan bij de aanvallers onderling gedeeld worden. Ik denk dat elke speler die ooit gefleet heeft zich hier heel goed in kan vinden. Daarnaast, zoals ik eerder aangaf ook in mijn innitiele bericht naar Nick, ik zat op dat moment mobiel, bij mijn vriendin zonder toegang tot de computer. De post die ik hier maakte op het forum was bij eerste gelegenheid dit weer te doen. Sorry dat ik niet heel mijn weekend plannen opzij zet om jou maar persoonlijk te kunnen feliciteren.
    • Ik wilde hier nooit geen woorden aan vuilmaken maar ga nu toch voor 1 keer ff reageren.


      Het ging om inderdaad om 2 locaties waar je zo een 30 tot 40 mln aan gs hebt opgehaald en ja
      je hebt me aangeboden om de helft te vergoeden, maar dan vraag ik me toch af de helft ???
      hoezoo de helft als je ook maar een beetje gevoel voor eer in die walnoot van je had dan
      had je gewoon de volledige som vergoed.... en die van de schade die ik heb opgelopen.
      Maar nee je kiest er voor om je dr vanaf te maken met een aalmoes, inderdaad dan zeg ik laat maar....


      En je argument hij stond niet in mijn FL........ pffffff wat een slap excuus, mijn alli tag had je toch
      aan het denken moeten zetten..... en het verzoek om je in de FL te zetten kwam na je domme foutje.......


      En wat die excuses betreft ja die heb ik geaccepteerd, hoezo een probleem van maken ??? ik heb nooit tegen
      jou of wie dan ook aanlopen zeuren over je domme actie, das je eigen hersenspinsel.


      Ff samenvattend om niet te ver uit te wijden de slag van afgelopen weekend typisch gevalletje van karma.
      De letterlijke betekenis van karma is “handelen” of actie. Karma wordt ook wel de wet van oorzaak en gevolg genoemd.
      Dit betekent dat alles wat we doen (actie) een oorzaak vormt, die op een later tijdstip een gevolg heeft.



      Mohq out.........
    • Mohquembe wrote:

      Ik wilde hier nooit geen woorden aan vuilmaken maar ga nu toch voor 1 keer ff reageren.


      Het ging om inderdaad om 2 locaties waar je zo een 30 tot 40 mln aan gs hebt opgehaald en ja
      je hebt me aangeboden om de helft te vergoeden, maar dan vraag ik me toch af de helft ???
      hoezoo de helft als je ook maar een beetje gevoel voor eer in die walnoot van je had dan
      had je gewoon de volledige som vergoed.... en die van de schade die ik heb opgelopen.
      Maar nee je kiest er voor om je dr vanaf te maken met een aalmoes, inderdaad dan zeg ik laat maar....


      En je argument hij stond niet in mijn FL........ pffffff wat een slap excuus, mijn alli tag had je toch
      aan het denken moeten zetten..... en het verzoek om je in de FL te zetten kwam na je domme foutje.......


      En wat die excuses betreft ja die heb ik geaccepteerd, hoezo een probleem van maken ??? ik heb nooit tegen
      jou of wie dan ook aanlopen zeuren over je domme actie, das je eigen hersenspinsel.


      Ff samenvattend om niet te ver uit te wijden de slag van afgelopen weekend typisch gevalletje van karma.
      De letterlijke betekenis van karma is “handelen” of actie. Karma wordt ook wel de wet van oorzaak en gevolg genoemd.
      Dit betekent dat alles wat we doen (actie) een oorzaak vormt, die op een later tijdstip een gevolg heeft.



      Mohq out.........
      Ik ben niet degene die er weer over begon, daarvoor mag je bij Zaphod aankloppen.

      Als je het aanbod destijds unfair vond, had je dat moeten zeggen tegen mij. Je kunt het mij niet kwalijk nemen dat wanneer excuses maak en deze geaccepteerd worden ik er vanuit ga dat het verder klaar is daarmee. Als dat niet zo was had een van jullie dat tegen mij kunnen zeggen en hadden we hier verder over kunnen praten, er is vanuit jullie kant een keuze gemaakt om dat niet te doen en na 3-5 dagen niks gehoord te hebben de nap op te zeggen.

      Ik weet niet wie er bij jullie een punt van gemaakt heeft, want ik heb geen inzicht in die chats gehad natuurlijk. Het enige wat ik weet is dat het heeft geleid tot het besluit uit de NAP te stappen.

      En dat er geschreven wordt dat het 100% mijn fout is, ben ik het pertinent mee oneens. Het was een zeer grote groep, ik ben er actief mee bezig geweest om te proberen dit in goede banen te laten lopen, en ja daarin is een fout gemaakt. Heb ik daar medeschuld aan gehad, ja. Is het dan 100% mijn schuld zoals Zaphod eerder schrijft, dat denk ik niet.

      Ik denk dat Zaphod dalijk hier nog wel iets op te zeggen heeft, maar als dat alleen op afzeiken aankomt is dit mijn laatste post hier.
    • Legend.bdr wrote:

      Display Spoiler
      Kom op zeg, je laat je toch niet uit het veld slaan?
      Het lijkt er zo op dat ze je te pakken hebben.



      Gun ons ook een beetje leesvoer.

      Als je mee hebt gevlogen moet je dan ook steeds oT zeggen dat het een leuke slag was?
      Nee hoor Legs! Je mag prima een gezonde discussie voeren over toedracht van de slag, zo lang het maar niet loos met beschuldigingen gooien is, en geen partijen zich er mee gaan bemoeien zonder onderdeel er van te zijn, of er verstand van te hebben. We lezen rustig mee :D
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Die NAP met de halve uni om mij neer te halen was bij voorbaat al kansloos, het vervolg klopt tot nu toe in ieder geval aardig zoals ik het had voorspeld.

      Dat gezegd hebbende, mooie dikke hit geworden met mooie vlootjes :thumbsup: .
      Hele gedoe er omheen mogen de mensen zelf uitvechten.
      14/15 Planeten
      Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
    • reformed vergeet wel te zeggen @Cryptus spyt alles af nap of niet en tdr zegt we hebben nap maar als we spot sim fly hebben op nap vloten ? dan gaan we liever naar ons dan naar DuB
      vanaf dag 1 al heb ik liever DuB dan Nbam

      we wisten ook al vooraf al dat we allemaal gemini gingen om pega te vermeiden

      mensen die dit niet willen geloven ik kan de helle app gesprek sturen voor wie het wil hebben!! maar moet je wel even privee berichje geven kan iedereen met die nap mee genieten volgens tdr kwamen we voor dub voor de merge na de merge moesten we ngm knallen om dat tdr oorlog had met hen

      verder rest wilde ik niet meer reageren we hebben de juiste keuze gemaakt weg met rambam en de nap te be eindigen na de hand was ik een vm hopper en deed neks met acc dp nee zeker deed ik niks er mee :D nu vraag ik reformed gaan we door met liegen of mag ik de ap aan de mede lezers mee laten lezen zal alle telefoon nr weg halen

      en eerlijke afsluiter is er echt wel geweest waarom we de nap hebben verlaten dus zegt u het maar!
      SrG
    • BeLikeMe wrote:

      en eerlijke afsluiter is er echt wel geweest waarom we de nap hebben verlaten dus zegt u het maar!
      Eerlijke afsluiting alsin dat het netjes is aangekondigd absoluut.

      BeLikeMe wrote:

      nu vraag ik reformed gaan we door met liegen
      Waarover lieg ik volgens jou?
      Het enige wat je in je post doet zijn er weer andere zaken bijhalen die ik niet geadresseerd heb, ik denk dat mijn onderstaande citaat vrij dekkend is.. situatie was erg complex.. Het enige wat ik zeg is dat de waarheid in het midden ligt en dat er vanuit jullie destijds geen poging is gedaan het op te lossen doormidden van dialoog, maar door uit de NAP te stappen.

      Dat is geen verwijt vanuit mij, maar wel een verweer tegen de beschuldigingen die Zaphod maakt in zijn start post.

      ReformeD wrote:

      En dat er geschreven wordt dat het 100% mijn fout is, ben ik het pertinent mee oneens. Het was een zeer grote groep, ik ben er actief mee bezig geweest om te proberen dit in goede banen te laten lopen, en ja daarin is een fout gemaakt. Heb ik daar medeschuld aan gehad, ja. Is het dan 100% mijn schuld zoals Zaphod eerder schrijft, dat denk ik niet.

      BeLikeMe wrote:

      reformed vergeet wel te zeggen @Cryptus spyt alles af nap of niet en tdr zegt we hebben nap maar als we spot sim fly hebben op nap vloten ?

      Ik denk dat er wel meer dingen zijn die hier niet gezegd worden, dat bedoel ik ook met de beschrijving van een complexe situatie. Ik denk dat er dusdanig veel dingen speelde, want ook deze opmerkingen die je hier plaatst zit dus veel context bij.

      Ik zal dan nog een keer herhalen wat ik al eerder gezegd heb, ik vind het jammer dat Zaphod verwijst naar iets wat ondertussen een jaar geleden gebeurd is, een situatie die dusdanig complex is die niet zomaar op een fatsoenlijke manier uitgelegd kan worden. Waarschijnlijk gaan we het hier nooit eens over worden. Dat betekend niet dat we maar constant dit meningsverschil moeten uitlichten.

      Jullie hebben mij gecrashed en daarmee een mooie overwinning geboekt, ik zou zeggen wees een goede winner in plaats van te proberen na te schoppen door te proberen mij zwart te maken op het forum.
    • ReformeD wrote:

      BeLikeMe wrote:

      en eerlijke afsluiter is er echt wel geweest waarom we de nap hebben verlaten dus zegt u het maar!
      Eerlijke afsluiting alsin dat het netjes is aangekondigd absoluut.

      BeLikeMe wrote:

      nu vraag ik reformed gaan we door met liegen
      Waarover lieg ik volgens jou?Het enige wat je in je post doet zijn er weer andere zaken bijhalen die ik niet geadresseerd heb, ik denk dat mijn onderstaande citaat vrij dekkend is.. situatie was erg complex.. Het enige wat ik zeg is dat de waarheid in het midden ligt en dat er vanuit jullie destijds geen poging is gedaan het op te lossen doormidden van dialoog, maar door uit de NAP te stappen.

      Dat is geen verwijt vanuit mij, maar wel een verweer tegen de beschuldigingen die Zaphod maakt in zijn start post.

      ReformeD wrote:

      En dat er geschreven wordt dat het 100% mijn fout is, ben ik het pertinent mee oneens. Het was een zeer grote groep, ik ben er actief mee bezig geweest om te proberen dit in goede banen te laten lopen, en ja daarin is een fout gemaakt. Heb ik daar medeschuld aan gehad, ja. Is het dan 100% mijn schuld zoals Zaphod eerder schrijft, dat denk ik niet.

      BeLikeMe wrote:

      reformed vergeet wel te zeggen @Cryptus spyt alles af nap of niet en tdr zegt we hebben nap maar als we spot sim fly hebben op nap vloten ?
      Ik denk dat er wel meer dingen zijn die hier niet gezegd worden, dat bedoel ik ook met de beschrijving van een complexe situatie. Ik denk dat er dusdanig veel dingen speelde, want ook deze opmerkingen die je hier plaatst zit dus veel context bij.

      Ik zal dan nog een keer herhalen wat ik al eerder gezegd heb, ik vind het jammer dat Zaphod verwijst naar iets wat ondertussen een jaar geleden gebeurd is, een situatie die dusdanig complex is die niet zomaar op een fatsoenlijke manier uitgelegd kan worden. Waarschijnlijk gaan we het hier nooit eens over worden. Dat betekend niet dat we maar constant dit meningsverschil moeten uitlichten.

      Jullie hebben mij gecrashed en daarmee een mooie overwinning geboekt, ik zou zeggen wees een goede winner in plaats van te proberen na te schoppen door te proberen mij zwart te maken op het forum.
      verweer tegen de beschuldigingen die Zaphod maakt in zijn start post.

      vandaag nogmaals zitten lezen heel de dag na de slag was ik van slag om alle verwijten die wij hebben gekregen

      door nbam in alle afgesloten slagen van nbam tegen spg waren we maar spg way of life ja dat waren we wel hoor ik snags op blijven waken over me ali leden verdachte situatie laten checken iemend voor wakker bellen om de 2 uur maan knallen door dingdongding die nu zijn hagje probeert te redden om open kaart te spelen
      ipr sturen op iemand die online is voor 0.0 winst @Spacefighter thnx daar voor meer gs in fleet kennen pompen !!

      daar in tegen ik heb de gehele nap chat nog dus als ik even zoek vallen alle leugens uit de doek en toon jij geen respect voor @Zaphod Beeblebrox die al jullie acties heb geblockeert van maan knallen en ja ook zonder mijn hulp had hij een wekker !

      en dat we met rips moesten komen wisten we ook daarom vond ik het leuker om je alleen met speed fleet te verassen ook al ging de eerste wave mis 2e wave was raak vervellend al die naams veranderingen invite je in eens de verkeerde ipv tralalietralala heb me naam verandert of hoe je het schrijft je was netjes binnen anderhalf uur online maar net iets telaat voor de speed fleet actie!
      nou heb ik ingame begrepen je verslag ga ik niet delen dat is tussen ons ! hoop je werkelijk echt snel terug tezien wand ik wil die kerkhof ook hebben :d

      of jullie mij! of ik jou! :D
      SrG
    • no problem @BeLikeMe

      Was al heel lang ook in Vega de motivatie kwijt. Kom dan naar een niet def naar puin uni gemerged waar mensen gewoon meer dan 1 miljard def op manen hadden terwijl ik over het hele account niet eens 1 miljard def had.

      Weet niet wat jullie allemaal doen, maar zoveel online om te raiden en te checken als jullie ben ik niet. Dus na een zoveelste raidje met vernietigers en de boodschap dat ik dan maar def moest maken gestopt met mijn account heb ik maar een klein IPR account gemaakt om het speelveld wat gelijk te maken.

      Het heeft gewerkt :). Ik heb nog steeds last van mijn vingers van het IPR afvuren hoor!

      In den beginne ook zeker niet kansloos. Tactische keuzes geweest om wat verdedigingen omlaag te halen zodat er mensen te slopen waren. Daarnaast uiteraard net als de relatie tussen NBAM en SPG geëscaleerd :).

      Respect voor het herpakken en uitbreiden van jullie vloten. Jullie hebben hard gewerkt en het heeft zijn vruchten afgeworpen. Het speelveld is weer geschud.

      Wat dan wel weer interessant is, is het propageren van SPG, terwijl die alliantie al een tijd geleden opgeheven is. ;)

      Ref gl@rb

      Heren aanvallers, veel plezier met de winst. Meer dan genoeg vloot nu om het @Alpatsjino goed lastig te maken? ;)

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Spacefighter wrote:

      Heren aanvallers, veel plezier met de winst. Meer dan genoeg vloot nu om het @Alpatsjino goed lastig te maken? ;)
      heb nog veel meer zin om nbam uit te roeien dan om aan @Alpatsjino te denken! in de afgelopen jaar voor dat jullie kwamen leuke tijden mee gemaakt en dat wil ik terug krijgen alpa en go mag blijven en weg met nbam

      als ze dachten we willen nieuwe pegasus creëren haden ze lekker naar pega moeten gaan haden ze daar de klapen gekregen en konden ze daar lekker janken liegen en bedriegen!
      van het spelletje! als ze nou stoppen maak ze wel itje hebben wij ook nog wat in de uni! en zien we graag met Pasen de paas eieren ergens terug komen! weet niet meer wie dat toen deed maar heel de uni was op zoek naar paas eieren!
      SrG