Zaphod Beeblebrox wrote:
Wat betreft mohq; het is ook zo moeilijk om een alliantienaam achter een naam te lezen en deze te koppelen aan je nap...100% jou fout, en maar 50% willen teruggeven als 'tegemoetkoming' nadat er over geklaagd word...
Wat ik erg jammer vind is dat dit mij verweten wordt, ik maakte een aanbod met hierbij excuses, excuses zijn geaccepteerd en aanbod is afgewezen. Niemand heeft verder ooit geprobeerd hierover verder een dialoog te openen en mij werd later pas duidelijk dat hier nog steeds onvrede over heerste op het moment dat Nick als afgevaardige aankondigde de NAP te ontbinden. In plaats van het te laten sudderen had er ook gezegd kunnen worden hoe jullie erin stonden, want wat mij betreft, als excuses geaccepteerd worden is het daarmee afgedaan.
Zaphod Beeblebrox wrote:
Niet persoonlijk. Dat is het minste wat je kan doen na zo'n periode zo'n grote mond te hebben gehad. Maar prima, je laat weer duidelijk zien dat je niet aan zelfreflectie doet. Verder is alles wat ik heb gezegd waar en niet krom getrokken, lastig he als het dan zo op het forum komt te staan? Zo kan iedereen je speelstijl zien.