Geen kans tegen grote aanvallen

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Je kan ook normaal reageren..

      Het is duidelijk dat iemand hem uit moet leggen wat hij moet doen, maar blijkbaar is het trollen belangrijker dan een normaal antwoord geven.
      Mja, het is lastig als je denkt grappig te zijn door alleen maar te trollen.
      Ex solo no1.NL
    • Als je zo weinig online bent is het inderdaad niet handig om in uni te spelen met een hoge vloot speed. Kom gezellig in Hyperion spelen zou ik zeggen. Ideale miners uni. Als je daar interesse in hebt moet je dat maar laten weten. Kom je gelijk in 1 van de top allianties terecht. Zorgen we dat je alle kneepjes van het vak kan leren en zullen we je overladen met gs om te starten zodat je binnen no time weer een leuk account heb opgebouwd!
    • Anuvinda wrote:

      Legend.bdr wrote:

      Je kan ook normaal reageren..

      Het is duidelijk dat iemand hem uit moet leggen wat hij moet doen, maar blijkbaar is het trollen belangrijker dan een normaal antwoord geven.
      Mja, het is lastig als je denkt grappig te zijn door alleen maar te trollen.
      Niet zo gaan doen tegen fearlessz, dat is nergens voor nodig
      Triest indd, maar van een teamler verwacht je ook dat hij zich hier niet schuldig aanmaakt.

      If you do not change direction, you may end up where you are heading.
    • @'Anuvinda


      Anuvinda wrote:

      Je moet gewoon al je grondstoffen op een transportmissie naar zijn maan sturen. Dan krijgt hij een ban voor pushing en ben je van hem af.
      Voor de niet nieuwe speler is dit algemeen bekend dat daar een ban op staat in de meeste gevallen voor beide spelers.
      Dus Themme dit is niet de oplossing dit is proberen jouw een ban aan te smeren.
      Typische Anuvinda post.

      @L.JE je kan natuurlijk op alle slakken zout gaan leggen maar quoten dat ik troll in wat voor zin dan ook?
      Het enige wat jij geeft heeft totaal geen toegevoegde waarde tot deze topic, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

      @'Themme'

      Ondertussen hoop ik dat je weer gewoon kan spelen en de tips helpen.
      Anders zou ik zeker het aanbod aannemen een andere uni te gaan spelen zonde om een actieve, sportieve speler hierdoor te zien vertrekken.
      Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:

      The post was edited 1 time, last by fearlessz ().