communicatie speler - team

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • communicatie speler - team

    Een aantal dagen terug heb ik iemand aangevallen met rips en nog wat mensen meegenomen. De persoon in kwestie had dit kunnen zien aankomen aangezien hij met zijn maatje bij mij inner is geploft en al geprobeerd heeft mijn maan te slopen.

    Helaas voor hem lukt dat niet en als je dan 4 maantjes verliest waarvan 1 afgekocht met dm levert dat dus blijkbaar frustratie op.

    Hij ligt ook inner bij allymaatjes en kan ze ook slopen.

    Nu hebben wij een datum gekozen en die dag zijn wij gegaan.. target komt echt paar minuten voor impact online.. ik laat alles doorvliegen omdat er geen tijd meer is om gs te transporten of meerdere keren te jumpen.
    pief, paf, poef, maan kapot.. helaas worden runs gepulled en vlieg ik alleen nog wel door.. zet wat vn voor de rips, maar niet voor elke run.. ah fijn.. 1 run komt aan, maan heel en 1 run rips kapot, de rest gepulled.

    Degene die wij aanvielen stuurt mij een kinderachtig bericht waar hij gepast antwoord op krijgt en daar is meneer niet van gediend, daar wordt hij kwaad en emo van.. zo emo dat hij kan zeggen dat ik moet sterven..

    ik geef aan dat ik niets meer tegen hem zeg en dit ga melden.

    Je mag me uitschelden voor van alles, dan ga ik kijken of er nog wat te redden valt en als dat niet het geval is, ga ik nog ff door, maar iemand die zegt dat ik moet sterven gaat direct op rapport.
    Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.

    Hij ging daarna nog door en toen kwam voorbij dat hij het woord sterf niet had moeten gebruiken, maar hij was dronken en emo van mijn antwoord en de rode lijntjes in zijn beeld.
    Dus als je dronken bent kan je dingen zomaar eruit floepen, daar heb je geen controle meer over.. want ja, het is drank he.. ik heb daar moeite mee omdat ik daar zelf geen probleem mee heb.. bij mij floept dat er niet zomaar uit als mijn wereld draait en ik rollend naar huis toe moet.

    Zelf iets zeggen en dan eigenlijk de schuld niet bij jezelf neerleggen, maar bij drank en iemand die rare dingen tegen je zegt.

    Als je niet tegen drank kan, dan moet je niet gaan drinken!

    Ik meld dit bij de mensen waar je het moet melden, 2 dagen geen reactie.. dan is er een nieuw e-mail adres, die gaat het bespreken.

    ben nu al 4 dagen bezig en ik hoor niets.. reminder gestuurd.. hoor niets..

    Nu hoor ik van mede ogamers dat het normaal is dat een go geen antwoord hoeft te geven, hier hebben zij al mee te maken gehad.

    Een simpel antwoord van 10 seconden hoeven zij niet te geven en laten dus de persoon die het aankaart in het ongewisse tot hij een ons weegt of de strijd opgeeft.

    Ik vind het niet normaal en meer dan onbeschoft dat een go geen bericht hoeft te sturen als er niets gedaan wordt.. wat is dit voor raar gedrag?

    Blijkbaar komt iemand er dus mee weg als je zegt dat zij moeten sterven omdat?

    Is het normaal?

    Moet hier niet direct 2 weken ban op, dan kan diegene er goed over nadenken, herhaal je dat gedrag, dan 4 weken en doe je het weer.. tsja, dan is een spel spelen niets voor jou.

    Mja, blijkbaar mag het en spelen er mensen een spel waar zij volop gebruik maken van de opties, maar als die dan tegen hun gebruik worden, dan zijn de aanvallers triest, kom je niet alleen, midden in de nacht, moeten mensen sterven etc.. etc..

    Dat die persoon die zegt dat ik moet sterven op dezelfde manier ook bij anderen manen weghaalt en de vloot wil kraken maakt hem blijkbaar niets uit..

    Het boek alleen op de wereld is zeker het enige boek wat je gelezen hebt?

    Het enige wat ik wil is dat het team bans op teksten zoals, "ach sterf" gaat zetten en jullie van het team berichten terug sturen als iemand de moeite neemt om een bericht te sturen.

    En ik weet niet of het goed staat in deze sectie van het forum, maar ik vind het wel een klacht die behandelt dient te worden.
    Ex solo no1.NL

    The post was edited 1 time, last by Legend.bdr ().

  • Wel een go of sgo of admin moet zeker wel antwoorden op een ticket of mail. Indien een bericht ingame gerapporteerd word niet. Deze hoort een go/sgo meteen te behandelen.
    Echter mag een go geen update geven over welke straf of aktie hij heeft ondernomen. Dus soms is iemand ergens wel op aangesproken, maar merk jij dat zelf niet.

    Echter krijg je geen respons op iets waar je wel reactie had moeten krijgen dan contacteer je een "hogere" dus een sgo, bij het ontbreken van een go en je geen antwoord krijgt van een SGO dan neem je contact op met een admin.

    Dus als je mij prive even laat weten welke uni en welke spelers dan dan ik kijken naar je klacht.

    mail: hysteria@ogame.nl of via een ticket
  • Het is zo idd dat als er iets gerapporteerd word en ik er naar kijk, ik geen pm ingame stuur naar de speler die gerapporteerd heeft.
    Er zijn er wel een aantal(spelers) die het aan de GO of SGO over laten hier iets mee te doen.
    Een ban een waarschuwing.

    Persoonlijk als speelster is sterf: staat aan ga dood net de grens er buiten.
    Maak niet uit hoeveel je gespoten gesnoven of gedronken heb, je heb je te gedragen volgens de regels van het spel.

    Neemt niet weg dat er geen bans, waarschuwingen of wat dan ook besproken worden met de spelers die rapporteren en dit is algemeen bekend.

    Ik denk dat hij het gewoon de volgende keer wel uit zijn hoofd laat zo iets naar een speler te pm-en.
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup: