[Pegasus] Punten: 28.373.602 (Plaats 37 van 1.010)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [Pegasus] Punten: 28.373.602 (Plaats 37 van 1.010)

      ik heb nog een oud Draco acc die naar Pega is verhuisd, heb er een antal weken gespeeld maar mis me oude maatjes wel, zou daarom graag naar Gemini willen,

      het gaat hier om:

      Rank #37 Punten: 28.373.602. en nog +/- 400m aan gs liggen
      Eco #41
      Onderzoek #35
      Fleet #19 (voornamelijk ic's)

      12 planeeten + maantjes, Goede spreiding tussen mw-1 tot mw-7 (en nog 2 gratis herplaatsingen & 170k+ DM).

      heb je nog een Gemini acc over of opzoek naar iets nieuws, laat ff een berichtje achter.

      Manoli :bye:
      Bored... >.<

      The post was edited 1 time, last by cdh-Soldier ().

    • BeLikeMe wrote:

      Barney stinson wrote:

      ik heb wel een gemini account maar nog heel klein kwa punten iets van 200k punten
      hoor het wel als je wil ruilen
      wahaha wat een grapjas ben jij pannekoek zijn wel betere acctjes dan het van jou hoor!!
      suc6 manoli je kan veel beter krijgen
      ik snap steeds meer waarom je uitgekotst word.
      maar oke als je zo graag tegenspraak wil kan je het krijgen ook.

      vroeg hij hoe hoog het account moest zijn? ik zie het nergens staan en draag nog wel een bril.
      dus hierbij zeg ik hij heb het er niet bij gezegd dus ben ik vrij om het aan te bieden en dan hoef je geen off topic reactie neer te zetten dat nergens op slaat.
      ken je de motto van wie niet waagt wie niet wint? ik wel en ik waag het erop dus ga terug je hokje in en wees een brave knulletje misschien krijg je dan wat lekkers van sinterklaas
    • ik heb idd al een beter aanbod gekregen, maar die was ook nog niet helemaal naar wens dus die blijft op een laag pitje.


      ik kan nu wel vragen om een top #99 acc, en bij deze doen ik dat dan ook.
      Mocht je een top #99 over hebben en je ziet een ruil wel zitten. PM of reageer dan even :)
      Bored... >.<
    • cdh-Soldier wrote:

      ik heb idd al een beter aanbod gekregen, maar die was ook nog niet helemaal naar wens dus die blijft op een laag pitje.


      ik kan nu wel vragen om een top #99 acc, en bij deze doen ik dat dan ook.
      Mocht je een top #99 over hebben en je ziet een ruil wel zitten. PM of reageer dan even :)
      heb de mijne aangepast. Is 8.222.779 punten en niet 822.779 wat er eerst stond.
      Deze is rang 19. Enkel niet de uni die je zoekt

      Eco : 14
      Onderzoek:33
      Fleet: 7 ( alles deff)
    • Anonymous wrote:

      cdh-Soldier wrote:

      ik heb idd al een beter aanbod gekregen, maar die was ook nog niet helemaal naar wens dus die blijft op een laag pitje.


      ik kan nu wel vragen om een top #99 acc, en bij deze doen ik dat dan ook.
      Mocht je een top #99 over hebben en je ziet een ruil wel zitten. PM of reageer dan even :)
      heb de mijne aangepast. Is 8.222.779 punten en niet 822.779 wat er eerst stond.Deze is rang 19. Enkel niet de uni die je zoekt

      Eco : 14
      Onderzoek:33
      Fleet: 7 ( alles deff)

      Bedankt voor je aanbod, maar mijn voorkeur gaat tog naar Gem...
      Bored... >.<