[TOT: 278.649.000] Plofkop [BIRDs] vs. Spartacus [LEEUW] (A: 34.625.000, V: 244.024.000)

    • Cathar wrote:

      je moet toch eens ophouden met te lezen wat jij wilt lezen, want we hebben dit al besproken ingame , maar goed als je niet mee bent ben je niet mee, kan maar zoveel duidelijk maken aan jouw
      have fun met de gs
      probeer het eens uit te leggen dan?

      je alliantielid doet iets --> wel oke
      ik doe hetzelfde --> niet oke

      ik heb het nooit over ipren want dat moet je lekker doen als je wilt --> prima
      jij zegt dat ik ook eens naar mijn alliantie moet kijken omdat ze aanvallen en iprs gooien --> weird, want dat is dus gewoon prima en daar heb ik het niet over.
    • Plofkop wrote:

      Cathar wrote:

      je moet toch eens ophouden met te lezen wat jij wilt lezen, want we hebben dit al besproken ingame , maar goed als je niet mee bent ben je niet mee, kan maar zoveel duidelijk maken aan jouw
      have fun met de gs
      probeer het eens uit te leggen dan?
      je alliantielid doet iets --> wel oke
      ik doe hetzelfde --> niet oke

      ik heb het nooit over ipren want dat moet je lekker doen als je wilt --> prima
      jij zegt dat ik ook eens naar mijn alliantie moet kijken omdat ze aanvallen en iprs gooien --> weird, want dat is dus gewoon prima en daar heb ik het niet over.
      en voila bewijs is geleverd, je leest en zie alleen maar wat jij wilt lezen


      *KNIP*

      abremsev heeft al toegeven aan die ipr en independence was er ook schuldig aan
      En dus hiermee stopt de discussie


      ~HT @24-10-'19 ~09:15 | Ingame bericht verwijderd.

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Ach Plofkop heeft gewoon netjes mijn vlootjes gespot die even samen aankwamen op dezelfde maan.
      Ik was even bezig in RL en in mijn herinnering kwamen de vloten pas 2 a 3 uur later terug. :)
      Niet dus. :)
      Dus gewoon netjes gespot en geprakt niet meer en niet minder.
      Ik heb het waar genomen en dat was ook gelijk het enige wat ik ervan vond en vind.
      Ik had in deze uni slechts een account gemaakt om iets te klikken te hebben. :
      Ik zit tenslotte heel het jaar in de zon. Hihihi
      En een NOOB? Nee dat ben ik zeker niet.
      Ik speel het spelletje tussendoor al wel een jaar of 12 nu denk ik.
      Maar RL is veel belangrijker voor mij als een spelletje.
      Herbouwen? Mwa niet echt meer.
      Gewoon wat verder klikken als het mij uitkomt meer niet.
      Ik heb Plofkop ook al veel fun gewenst met de stofjes.
      Ignorante portam, non ventus suus. :cool:
      Als je niet weet naar welke haven je wilt, is geen enkele wind gunstig. :biggrin:

      The post was edited 1 time, last by WingMan ().

    • Cathar wrote:

      en voila bewijs is geleverd, je leest en zie alleen maar wat jij wilt lezen

      *KNIP*

      abremsev heeft al toegeven aan die ipr en independence was er ook schuldig aan
      En dus hiermee stopt de discussie


      ~HT @24-10-'19 ~09:15 | Ingame bericht verwijderd.
      Het punt is dus dat ik nergens zeg dat die ipr's mij wat uitmaken.
      Bewijs is geleverd... xD
      mijn discussie ging daar niet over, mijn discussie ging over een noob die dreigementen stuurt en ik check of die ze ook waar gaat maken (tot nu toe niet). Ik noemde daarbij ook dat het irritant is als zijn beschermnoobje (jij) zich overal mee gaat bemoeien.
    • Cathar wrote:

      ben je nog dat grapje met commander NOC vergeten @Abremsev 2 manen proberen te vernietigen (1 is kapot gegaan ) + def op verschillende planeten weggeschoten uit frustratie
      Jup omdat ik dacht dat je daar had gesaved. Zoals ik al eerder beschreef begon ik daar te vroeg met IPR'en.


      davyyyh wrote:



      Abremsev hoeft er niet op want die pak ik toch wel
      uhh.. wat is deze? Ik dacht dat wij dikke vette maten waren? Je vroeg zelfs om snapchat enzo..
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      Cathar wrote:

      ben je nog dat grapje met commander NOC vergeten @Abremsev 2 manen proberen te vernietigen (1 is kapot gegaan ) + def op verschillende planeten weggeschoten uit frustratie
      Jup omdat ik dacht dat je daar had gesaved. Zoals ik al eerder beschreef begon ik daar te vroeg met IPR'en.

      davyyyh wrote:

      Abremsev hoeft er niet op want die pak ik toch wel
      uhh.. wat is deze? Ik dacht dat wij dikke vette maten waren? Je vroeg zelfs om snapchat enzo..
      Geef dan, dan zal ik alles door de vingers zien.
      Definitief is niet voor eeuwig
    • davyyyh wrote:

      Abremsev wrote:

      Cathar wrote:

      ben je nog dat grapje met commander NOC vergeten @Abremsev 2 manen proberen te vernietigen (1 is kapot gegaan ) + def op verschillende planeten weggeschoten uit frustratie
      Jup omdat ik dacht dat je daar had gesaved. Zoals ik al eerder beschreef begon ik daar te vroeg met IPR'en.

      davyyyh wrote:

      Abremsev hoeft er niet op want die pak ik toch wel
      uhh.. wat is deze? Ik dacht dat wij dikke vette maten waren? Je vroeg zelfs om snapchat enzo..
      Geef dan, dan zal ik alles door de vingers zien.
      KoningAbremsev, voeg maar toe
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • davyyyh wrote:

      Abremsev wrote:

      Jup omdat ik dacht dat je daar had gesaved. Zoals ik al eerder beschreef begon ik daar te vroeg met IPR'en.

      davyyyh wrote:

      Abremsev hoeft er niet op want die pak ik toch wel
      uhh.. wat is deze? Ik dacht dat wij dikke vette maten waren? Je vroeg zelfs om snapchat enzo..
      Geef dan, dan zal ik alles door de vingers zien.
      deeef... geldt dit nog steeds?
      Retired.

      - Seek Discomfort -