Opiniepeiling

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Opiniepeiling

      Redenen om geen deel uit te maken van het team (met name -game) 56
      1.  
        Ik doe niks met IRC (23) 41%
      2.  
        Te weinig beloning (21) 38%
      3.  
        Leden in het team staan mij niet aan, daar ga ik niet mee samenwerken (20) 36%
      4.  
        Het team heeft een slecht imago, daar wil ik geen deel van uitmaken (18) 32%
      5.  
        Geen behoefte aan een (extra) verplichting (18) 32%
      6.  
        Daar heb ik totaal geen tijd voor (13) 23%
      7.  
        Ik heb wel tijd, maar niet genoeg om een GO functie te vervullen (12) 21%
      8.  
        Anders, maar dat ziet Lord in zijn mail (7) 13%
      9.  
        Het team mag mij niet (naar mijn mening) (7) 13%
      10.  
        Waarom zou ik het team willen helpen? (6) 11%
      11.  
        Daar heb ik simpelweg geen zin in (6) 11%
      12.  
        Daar ben ik niet technisch genoeg voor (5) 9%
      13.  
        Dat is teveel verantwoordelijkheid voor mij (5) 9%
      14.  
        Saai (5) 9%
      15.  
        Ik heb teveel waarschuwingen (3) 5%
      16.  
        Ik ben al eens afgewezen voor een positie in het team (2) 4%
      17.  
        Ik ben nog te jong om GO te mogen zijn (1) 2%
      18.  
        Ik heb niks te zoeken in het team, ik snap het spelletje nog maar net (1) 2%
      Beste community van OGame.nl,

      De afgelopen maanden, tot zeker wel een jaar, zien we dat het steeds moeilijker is om vrijwilligers binnen te halen om het -game team te versterken. Diverse pogingen om nieuwe GO te rekruteren krijgen weinig respons en we zijn zoekende naar de reden of misschien wel redenen daarvoor. Om daar achter te komen, hebben we een multiple keuze aangemaakt met een aantal zaken waarvan we denken dat ze zouden kunnen bijdragen aan het al dan niet deel uit willen maken van het team. Mocht het perfecte antwoord daar nou niet tussen staan, of wil je anderzijds toelichting geven, stuur dan een reactie naar lord@ogame.nl . Dat is een beetje meer moeite dan een vakje aanvinken, maar we willen graag bruikbare feedback krijgen. Alleen dan kunnen we hopelijk een verbetering maken en op die manier jou interesseren in een functie binnen het team.

      Resultaten zijn pas zichtbaar na het geven van jouw antwoord (tot 17 antwoorden mogelijk), maar je kunt je antwoord niet meer wijzigen.
      De poll loopt 1 december af.

      Met vriendelijke groet,
      Het OGame.nl team

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][