Spacefighter wrote:
N=1 Chris? Iemand is toch voor je pick-up line gevallen namelijk.Wish2Die wrote:
Ik mis de optie voor 'het aantal vrouwen dat met je naar bed gaat als je aangeeft vrijwilliger te zijn in het Ogame.NL team is ontoereikend'.
Moest er wel voor naar het buitenland maar je kan niet alles hebben he
Opiniepeiling
-
-
Spacefighter wrote:
Wish2Die wrote:
Ik mis de optie voor 'het aantal vrouwen dat met je naar bed gaat als je aangeeft vrijwilliger te zijn in het Ogame.NL team is ontoereikend'.
Moest er wel voor naar het buitenland maar je kan niet alles hebben he
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Wish2Die wrote:
Overigens, jullie weten dat ik van ieder van jullie ontzettend hou en jullie zijn allemaal schatjes etc.etc. maar man man man wat zijn jullie als community soms ook echt een stel bloedhonden om mee te hebben moeten dealen geweest
In our defense,
Een hoop teamler/GF drama vraagt er ook gewoon om om afgeblaft te worden.
Dat is nu overigens het grootste probleem; voorheen was jij er nog om brandjes te blussen.
:love: Thanks Syrabi -
Hi,
We zijn nu 1.5 maand veder sinds dat de poll is gesloten.
Krijgen wij een soort rapport met het resultaat? of behouden we het op de poll? -
De poll uitslag geeft de uitslag, daar valt weinig meer aan te vermelden. Met het resultaat zullen we intern aan de slag moeten en hopelijk zal dit in de loop van de tijd tot uiting komen.
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-