Opiniepeiling

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Interessant stukje van Dune!
      Ook vaak het gevoel gehad dat er topics zeer snel door bepaalde teamlers werden gesloten zonder dat er, laten we maar zeggen, stront aan de knikker was.
      Dit leek mij meer van uit een machtspositie iets afkappen.
      Ook het forum maakt vroeger een redelijk deel uit van het spel, het zou leuk zijn als dat weer zo zou zijn.
      Als je zo moet werken voor een commune dan valt het nog mee dat sommige het zo lang vol houden.. of het moet uit het oog van de eerdere genoemde machtspositie zijn :(
      Mss als beloning een ogame uniform......."}
    • Sinds dat de poll het al vier dagen het niet doet. Zeg ik mijn woordje hier ook op het forum zoals Jillian.

      Hierbij wil ik wel zeggen dat mijn situatie vrij uniek ik(daar ga ik van uit) om wie ik ben.

      De Nederlandse community is een zeer hechte community. Informatie word snel gedeeld in What’s ap en Discord groepen. Doet het team wat fouts kwa regels of gedrag dan word het snel gedeeld onderling de spelers.

      • Ontbrekende kennis van het team:
        Zoals Jillain het al heeft aangegeven is dit een goed voorbeeld en vertaald deze situatie prima over naar het Go-team. Er zijn situaties geweest waar spelers de regels moeten uitleggen aan het team om gelijk te krijgen. Hier bij ben ik ook nu in gesprek met de coma over mijn situatie.

      • Gedrag van teamleden:
        Hier bij moet ik zeggen dat spelers zich ook niet altijd zo netjes gedragen hierbij ben ik een goed voorbeeld geweest in mijn verleden. Hierbij moet ik wel zeggen dat er situaties geweest zijn waar team leden spelers hebben bedreigt met bans of zelfs hebben uitgescholden.

      • Het zelfde wat Jillain heeft gezegd. Het Vertrek van Wish2Die die het team grote goede invloed had op het team.

      Deze 3 punten gezamenlijk met hoe de Nederlandse community werkt zorgt er voor dat de spelers base een negatieve beeld heeft over het team.

      Edit: Tijdens het maken van deze comment kwam ik er achter dat hij het nu wel doet).
    • Hi allen!

      Ik zit sinds afgelopen mei bij het moderator team, en ik voel me geneigd om toch op een aantal hier te reageren. Laat ik het voorop stellen, wat ik al eerder heb gezegd, dat ik het onwijs goed en belangrijk vind dat jullie je mening op een sterk onderbouwde manier laten horen. Tevens reageer ik om een aantal dingen te rectificeren, en alles waar ik niet op reageer zie ik ook als goed en toegevoegde waarde.


      Aller eerst zie ik jullie in dit topic, en dit gebeurt wel vaker, meteen met zijn alle verwachten dat iets direct werkt. Wij zijn ook maar vrijwilligers die hun best doen om alles voor jullie te fixen, en zijn niet 24/7 aanwezig op het forum. Als het een keer 24 uur duurt voor je een reactie hebt, of voor je slag een pinnetje heeft, is dat vrij normaal denk ik.


      @Jillian


      Zie mijn bovenstaande punt. Na 4 uur reageer je omdat het je te lang duurt, en verwijt je meteen de BA dat hij het forum niet snapt. Het begint al met op een andere manier dingen verwoorden, er zit per direct zo’n zure ondertoon in alles. Ik snap dat er frustratie is, maar als er zo’n probleem is met GO’s en Mods die zich niet vriendelijk opstellen of machtsvertoon laten zien, dan komt dat misschien ook door de omgang met die mensen. Lees; Mensen.


      Dit bevestig je wederom door je volgende en je laatste punt. Dat er algemene kennis mist, zou wel eens kunnen kloppen. Ik speel nog geen jaar ogame, dus ik ken ook niet alle details uit mijn hoofd. Excuses dat ik plezier heb in het vrijwillig onderhouden van een forum, maar ik ga er geen seconde meer tijd in steken dan ik nu doe, dus het zal even duren voor ik echt alles perfect weet.


      Dan je laatste punt, waar je het hebt over eerder het team belachelijk maken dan ondersteunen. Natuurlijk begrijp ik dat in veel situaties er soms een verkeerd antwoord vanuit het team kan zijn, wat niet een direct antwoord is op het probleem. Maar er van uit gaan dat een kleine groep vrijwilligers alles perfect oplossen, is natuurlijk ook dromen. Je zou in plaats van ons belachelijk maken ook jouw uitgebreide kennis kunnen delen op verschillende kwesties, en ons op die manier helpen. Zelfs al zou je geen onderdeel uit willen maken van het team, kan je nog helpen zodat we samen aan betere oplossingen werken.

      en kom op, furhers? Hou het gezellig man..


      @Alpatsjino

      Het is inderdaad maar een paar uurtjes per week werk, wat eigenlijk al best veel is. Echter word wel verwacht dat die 5 uur (300 minuten) precies ingedeeld worden op de momenten dat er activiteit is op het forum, en dat is onrealistisch. Dus ondanks dat het maar 5 uurtjes zijn, zijn dit vaak wel 60 momenten van 5 minuten, die dan toch weer een kwartier duren in totaal. Je bent er meer tijd aan kwijt dan je denkt.

      @Dune Empire

      Over het algemeen heb je sterke punten. Ik kan niet oordelen over hoe het vroeger was, maar ik kan je wel vertellen dat je eerste punt absoluut niet meer zo is. Ik ben een nieuwe teamler, en heb die hiërarchie nooit gemerkt. Ik krijg alle vrijheid om mezelf te ontwikkelen in de eerste maanden, en ben vrij om veel stappen te nemen. Elk initiatief wat ik neem wordt met open armen ontvangen en aangemoedigd door de andere teamlers. Ik zou ook 100% tegengas geven en per direct stoppen met mijn functie als ik merk dat die hiërarchie er zou zijn.


      @Bolder

      Er is een tijd terug een discussie geweest op het forum waar door veel spelers werd geklaagd over het te snel sluiten van topics. Ik kan je vertellen dat er sinds dat topic veel over gesproken is binnen het team, en dat er actief gewerkt wordt aan verbetering. Ik vind persoonlijk ook dat dit al duidelijk te zien is de afgelopen maanden. Mocht je dit alsnog mee maken, voel je vrij om mij een PM te sturen zodat ik, mits het fair is, er werk van kan maken voor je.



      @TheDutchRitual

      De hoeveelheid ‘Hier bij/Hierbij’ vind ik lichtelijk tenenkrommend haha! Maar goed, to the point: Mijn reactie op Jillian kan je hierboven lezen m.b.t. de ontbrekende kennis. Over het gedrag van teamleden kan ik erg duidelijk zijn, machtsvertoon constateer ik zelf sinds ik er ben niet, en misbruik van de positie zou je meteen moeten melden. Mag je zoals ik al eerder aangegeven heb direct bij mij doen in PM, en dan ga ik er achter aan. Dreigen met bans of het uitschelden van spelers is een absolute no-go voor een teamler, en daar zal ook meteen een reprimande voor komen mocht dit gebeuren.


      @Anuvinda / @Gorilla: Kom op heren, dit brengt natuurlijk helemaal niks. Als je niks zinnigs toe kunt voegen aan het gesprek, zeg dan liever niks. Door dit soort reacties krijg je natuurlijk ook een bulls-eye op je.

      Last but not least: Zoals ik aan het begin al zei, ik en het gehele team waardeert jullie mening en input enorm. Zonder jullie als spelers hoeven wij dit ook niet meer te doen. Ik wil daarom, ondanks mijn woorden hierboven die kritisch zijn, wel iedereen die reageert met een uitgebreide onderbouwde mening, erg bedanken! Het zou super zijn als we samen aan een oplossing kunnen werken voor de problemen die er in de community zijn.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      Zie mijn bovenstaande punt. Na 4 uur reageer je omdat het je te lang duurt, en verwijt je meteen de BA dat hij het forum niet snapt. Het begint al met op een andere manier dingen verwoorden, er zit per direct zo’n zure ondertoon in alles. Ik snap dat er frustratie is, maar als er zo’n probleem is met GO’s en Mods die zich niet vriendelijk opstellen of machtsvertoon laten zien, dan komt dat misschien ook door de omgang met die mensen. Lees; Mensen.
      Zie punt "Teamlers roepen dingen die kant nog wal slaan"

      Ik heb nooit benoemd dat ik het lang vond duren dat de poll niet werkte, en dat ik daarom mijn punten opsomde. Ik zetten mijn punten neer omdat dat het doel van dit topic was.

      Dit is dan ook gelijk weer mijn laatste punt; Reageer niet vanuit je functie, als je niet inhoudelijk iets gelezen heb... Its just makes you look stupid.

      Geloof me, dit is mijn gezellige toon;

      ik vind niet dat Spelkennis een MUST HAVE is voor GO/Boardmods; maar van een SGO, of ADMIN mag ik toch wel wat spelkennis, en ervaring verwachten; het is gewoon achterlijk als je de regels / mechanics achter ogame moet gaan uitleggen aan een sgo/admin;

      :love: Thanks Syrabi
    • Abremsev wrote:

      Hi allen!

      Ik zit sinds afgelopen mei bij het moderator team, en ik voel me geneigd om toch op een aantal hier te reageren. Laat ik het voorop stellen, wat ik al eerder heb gezegd, dat ik het onwijs goed en belangrijk vind dat jullie je mening op een sterk onderbouwde manier laten horen. Tevens reageer ik om een aantal dingen te rectificeren, en alles waar ik niet op reageer zie ik ook als goed en toegevoegde waarde.


      Aller eerst zie ik jullie in dit topic, en dit gebeurt wel vaker, meteen met zijn alle verwachten dat iets direct werkt. Wij zijn ook maar vrijwilligers die hun best doen om alles voor jullie te fixen, en zijn niet 24/7 aanwezig op het forum. Als het een keer 24 uur duurt voor je een reactie hebt, of voor je slag een pinnetje heeft, is dat vrij normaal denk ik.


      @Jillian


      Zie mijn bovenstaande punt. Na 4 uur reageer je omdat het je te lang duurt, en verwijt je meteen de BA dat hij het forum niet snapt. Het begint al met op een andere manier dingen verwoorden, er zit per direct zo’n zure ondertoon in alles. Ik snap dat er frustratie is, maar als er zo’n probleem is met GO’s en Mods die zich niet vriendelijk opstellen of machtsvertoon laten zien, dan komt dat misschien ook door de omgang met die mensen. Lees; Mensen.


      Dit bevestig je wederom door je volgende en je laatste punt. Dat er algemene kennis mist, zou wel eens kunnen kloppen. Ik speel nog geen jaar ogame, dus ik ken ook niet alle details uit mijn hoofd. Excuses dat ik plezier heb in het vrijwillig onderhouden van een forum, maar ik ga er geen seconde meer tijd in steken dan ik nu doe, dus het zal even duren voor ik echt alles perfect weet.


      Dan je laatste punt, waar je het hebt over eerder het team belachelijk maken dan ondersteunen. Natuurlijk begrijp ik dat in veel situaties er soms een verkeerd antwoord vanuit het team kan zijn, wat niet een direct antwoord is op het probleem. Maar er van uit gaan dat een kleine groep vrijwilligers alles perfect oplossen, is natuurlijk ook dromen. Je zou in plaats van ons belachelijk maken ook jouw uitgebreide kennis kunnen delen op verschillende kwesties, en ons op die manier helpen. Zelfs al zou je geen onderdeel uit willen maken van het team, kan je nog helpen zodat we samen aan betere oplossingen werken.

      en kom op, furhers? Hou het gezellig man..


      @Alpatsjino

      Het is inderdaad maar een paar uurtjes per week werk, wat eigenlijk al best veel is. Echter word wel verwacht dat die 5 uur (300 minuten) precies ingedeeld worden op de momenten dat er activiteit is op het forum, en dat is onrealistisch. Dus ondanks dat het maar 5 uurtjes zijn, zijn dit vaak wel 60 momenten van 5 minuten, die dan toch weer een kwartier duren in totaal. Je bent er meer tijd aan kwijt dan je denkt.

      @Dune Empire

      Over het algemeen heb je sterke punten. Ik kan niet oordelen over hoe het vroeger was, maar ik kan je wel vertellen dat je eerste punt absoluut niet meer zo is. Ik ben een nieuwe teamler, en heb die hiërarchie nooit gemerkt. Ik krijg alle vrijheid om mezelf te ontwikkelen in de eerste maanden, en ben vrij om veel stappen te nemen. Elk initiatief wat ik neem wordt met open armen ontvangen en aangemoedigd door de andere teamlers. Ik zou ook 100% tegengas geven en per direct stoppen met mijn functie als ik merk dat die hiërarchie er zou zijn.


      @Bolder

      Er is een tijd terug een discussie geweest op het forum waar door veel spelers werd geklaagd over het te snel sluiten van topics. Ik kan je vertellen dat er sinds dat topic veel over gesproken is binnen het team, en dat er actief gewerkt wordt aan verbetering. Ik vind persoonlijk ook dat dit al duidelijk te zien is de afgelopen maanden. Mocht je dit alsnog mee maken, voel je vrij om mij een PM te sturen zodat ik, mits het fair is, er werk van kan maken voor je.



      @TheDutchRitual

      De hoeveelheid ‘Hier bij/Hierbij’ vind ik lichtelijk tenenkrommend haha! Maar goed, to the point: Mijn reactie op Jillian kan je hierboven lezen m.b.t. de ontbrekende kennis. Over het gedrag van teamleden kan ik erg duidelijk zijn, machtsvertoon constateer ik zelf sinds ik er ben niet, en misbruik van de positie zou je meteen moeten melden. Mag je zoals ik al eerder aangegeven heb direct bij mij doen in PM, en dan ga ik er achter aan. Dreigen met bans of het uitschelden van spelers is een absolute no-go voor een teamler, en daar zal ook meteen een reprimande voor komen mocht dit gebeuren.


      @Anuvinda / @Gorilla: Kom op heren, dit brengt natuurlijk helemaal niks. Als je niks zinnigs toe kunt voegen aan het gesprek, zeg dan liever niks. Door dit soort reacties krijg je natuurlijk ook een bulls-eye op je.

      Last but not least: Zoals ik aan het begin al zei, ik en het gehele team waardeert jullie mening en input enorm. Zonder jullie als spelers hoeven wij dit ook niet meer te doen. Ik wil daarom, ondanks mijn woorden hierboven die kritisch zijn, wel iedereen die reageert met een uitgebreide onderbouwde mening, erg bedanken! Het zou super zijn als we samen aan een oplossing kunnen werken voor de problemen die er in de community zijn.
      Nouja het is al eens gezegd. Het ontbreekt hem echt in de spelregel kennis van het team.
      Ik heb wel eens een GO moeten uitleggen dat ik het puin ook gewoon naar een lager gerankte speler kon sturen ipv naar de GO planeet om pushing te voorkomen. Er werd me toen vol zelfvertrouwen gezegd dat er andere regels golden voor afscheidsslagen.

      De situatie was dat iemand stopte met ogame. Zijn vloot op mij kapot vloog en me vervolgens succes wenste.
      De "illegaal" verkregen grondstoffen kon ik toen niet naar een alliantiegenootje sturen die niet alleen lager dan mij, maar ook lager in de rankings stond dan de speler die zijn vloot kapot vloog op mij.



      Ik heb ook ooit mijn naam moeten aanpassen omdat hij te veel leek op iemand anders in de uni en dat was verwarrend voor sommige mensen..
      Naam was gewoon AGV en als ik hem niet aanpaste kreeg ik een ban..


      Dan ook het censuur van sommige mods op het forum. Topics worden gesloten om de meest onzinnige redenen ooit. Warns worden uitgedeeld om de meeste debiele dingen.

      Er worden ook soms posts verwijderd als je iets zegt wat de mods niet uitkomt. Ook verwijderen mods ooit posts van zichzelf als blijkt dat ze zichzelf voor paal hebben gezet.


      Als je nu in de opiniepeiling kijkt wat de nummer 1 reden is waarom mensen niet in het team willen zitten, komt er ook al iets interessants naar boven. Just saying.
    • Probeer ook eerst alle spelregels op dezelfde manier te hanteren door elke GO. In Hyperion mocht iemand mij met een rip op 10% aanvallen, maar toen kwam er een andere GO en kreeg een allygenoot voor hetzelfde vergrijp een ban. Nu was dat wel @Gorilla, maar alsnog.

      Wat mij tegenstond van het team, was dat mensen elkaar dekten ook al schonden ze zelf spelregels. Zo stopte er ooit iemand in een uni, ging de ally uit en Rey Nemaattori pakte hem en deed net alsof het een echte hit was. Dit is zo maar een voorbeeldje, maar dat gebeurde wel meer natuurlijk.

      Ook stond het team bekend om machtsmisbruik. Natuurlijk weet ik dat ik een aantal jaren geleden een irritante troll was. Maar om dan een permaban ingame te geven(Syrabi) omdat ik op het forum wat grappen maak over teamviewer? Dat ging mij wat te ver, zeker omdat ik helemaal niet meer unband werd maar dan maar een nieuw accountje moest aanmaken wat opeens wel kon...

      Ik ben mij bewust van het feit dat ik bij de wat irritante spelers hoorde, maar er waren ook genoeg mensen in het team die me wel mochten. Echter bleek al dat die zelf ook ruzie kregen met de 'machtigere' mensen binnen het team. Ik heb mij een paar keer aangemeld als GO, maar het team had liever geen moeilijke jongens. Het feit dat ik geen eens een gesprek of zo kreeg, zei al genoeg. Of ik nu nog genoeg tijd heb om GO te zijn, geen idee want weet niet hoe veel tijd ik heb. Anyway, als het team GO's zoekt, ga ik me niet aanmelden maar moeten ze me zelf maar vragen. Er zijn hier genoeg mensen nog met ervaring en jullie weten zelf wel wie. Dus benader hen zelf. Ik voel me te groot om een sollicitatie in te dienen, had ik maar niet zonder antwoord afgewimpeld moeten worden toentertijd.
      Definitief is niet voor eeuwig
    • Voor we zia het grijze gebied in het hele duidelijke gebied komen, wil ik graag vragen om terug te gaan naar hoe het topic begon. Geen namen, geen casus, maar een algemene mening. Als we gaan vervallen in namen of specifieke gevallen die dan weer randje ban bespreking zijn, dan moeten we toch echt in gaan grijpen.

      Tevens zie ik nogal een aantal zaken uit het verleden, ik hoop dat we kunnen kijken naar het heden (of recent verleden) zodat we een beeld krijgen van het nu.

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • wat ik momenteel ervaar is dat teamlers per definitie al van de slechtste situatie uitgaan.

      Het is nu meer: schuldig totdat het tegendeel is bewezen in plaats van onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.

      In een mail dialoog wordt er totaal niet tegemoet gekomen naar wat je als speler probeert te zeggen (wat ik ervaar en voel)


      Edit: en kan me voorstellen dat die rigiditeit juist reacties uitlokt. Als iemand geen empathie lijkt te hebben probeer je dan maar op een andere manier reactie uit te lokken.

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Jillian wrote:

      Zie punt "Teamlers roepen dingen die kant nog wal slaan"
      Ik heb nooit benoemd dat ik het lang vond duren dat de poll niet werkte, en dat ik daarom mijn punten opsomde. Ik zetten mijn punten neer omdat dat het doel van dit topic was.

      Dit is dan ook gelijk weer mijn laatste punt; Reageer niet vanuit je functie, als je niet inhoudelijk iets gelezen heb... Its just makes you look stupid.

      Geloof me, dit is mijn gezellige toon;

      ik vind niet dat Spelkennis een MUST HAVE is voor GO/Boardmods; maar van een SGO, of ADMIN mag ik toch wel wat spelkennis, en ervaring verwachten; het is gewoon achterlijk als je de regels / mechanics achter ogame moet gaan uitleggen aan een sgo/admin;
      Excuus dat ik je bericht verkeerd interperteerde, dat was niet de bedoeling. Ik denk dat het ook niet zo zeer om begrijpend lezen, maar om interpertatie gaat waar het vaak mis loopt.

      Ik merk, zowel uit jouw post, als de reactie van anu en davy, dat alignment en kennis binnen het team een probleem zijn. Wederom wil ik jullie graag aanmoedigen om hier to the point op in te gaan zodat er hopelijk een oplossing kan komen hiervoor.
      Retired.

      - Seek Discomfort -
    • Abremsev wrote:

      Jillian wrote:

      Zie punt "Teamlers roepen dingen die kant nog wal slaan"
      Ik heb nooit benoemd dat ik het lang vond duren dat de poll niet werkte, en dat ik daarom mijn punten opsomde. Ik zetten mijn punten neer omdat dat het doel van dit topic was.

      Dit is dan ook gelijk weer mijn laatste punt; Reageer niet vanuit je functie, als je niet inhoudelijk iets gelezen heb... Its just makes you look stupid.

      Geloof me, dit is mijn gezellige toon;

      ik vind niet dat Spelkennis een MUST HAVE is voor GO/Boardmods; maar van een SGO, of ADMIN mag ik toch wel wat spelkennis, en ervaring verwachten; het is gewoon achterlijk als je de regels / mechanics achter ogame moet gaan uitleggen aan een sgo/admin;
      Excuus dat ik je bericht verkeerd interperteerde, dat was niet de bedoeling. Ik denk dat het ook niet zo zeer om begrijpend lezen, maar om interpertatie gaat waar het vaak mis loopt.
      Ik merk, zowel uit jouw post, als de reactie van anu en davy, dat alignment en kennis binnen het team een probleem zijn. Wederom wil ik jullie graag aanmoedigen om hier to the point op in te gaan zodat er hopelijk een oplossing kan komen hiervoor.
      Kan gebeuren, maar je maakt het niet makkelijker voor anderen door onnodig/willekeurig Engelse woorden in je zinnen te gooien...

      Kan de optie vriendjespolitiek nog toegevoegd worden? Teamlers kunnen forum/ingame situaties niet objectief beoordelen als ze van te voren al geschiedenis hebben met de persoon in kwestie...dan helpt het niet als 9/10 collega's de teamler in kwestie blind steunen...
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
    • Zaphod Beeblebrox wrote:

      Kan de optie vriendjespolitiek nog toegevoegd worden? Teamlers kunnen forum/ingame situaties niet objectief beoordelen als ze van te voren al geschiedenis hebben met de persoon in kwestie...dan helpt het niet als 9/10 collega's de teamler in kwestie blind steunen...

      Het mes snijd op dit punt aan twee kanten natuurlijk. De collega's die zaken beoordelen zien net als degene die iets constateert hetzelfde. Het is niet dat er zomaar iets gedaan wordt, er wordt een dossier gevormd voor een geval. Aan de hand daarvan en de eigen bevindingen beoordeelt een SGO/GA dan het geval. Ik geef toe dat bij grijze gebieden er niet altijd evenredig aan een zelfde geval gehandeld wordt. Maar het punt van vriendjespolitiek kan ik me totaal niet in vinden.

      Ik kan je mijn zienswijze daarop geven en ik neem aan dat je die zelf ook ervaren hebt op de moment dat we contact hebben gehad als speler en GO. Voor mij zit er een enorm verschil in. Ik weet het, ik ben ingame geen lieve speler. Ik ben dan ook een fleeter pur sang. Hoe je tegen mij aankijkt als speler maakt mij niet extreem veel uit. Wij hebben dan als spelers tegen elkaar dan ook wel eens onze aanvaringen gehad en dan zeg ik het lief :P. Als teamler en ik wil je toch op het hart drukken om te proberen om ingame zaken los te laten en te kijken naar iemand als GO/Mod ect. Voor mijn gevoel, desondanks de aanvaringen die ik ingame heb gehad met mensen, behandel ik mensen als GO eerlijk. Dan is er altijd nog het geval of iemand het eens is met een ban, maar daarvoor is de bovengenoemde beroepsprocedure. Ik kan je wel vertellen dat niemand het ooit eens is met een ban desondanks dat ik er vrij zeker van ben dat we pas bannen als we goed zitten.

      Maar Zaphod en dat geldt ook voor de overige mensen, die voelen zich ook wel aangesproken voelen, als je denkt dat onze "problemen" vanuit een speeluni doorwerking hebben tijdens het GO'en. Laat het me dan weten want ik wil dat oprecht zien te voorkomen.

      Maar de beste manier om het te ervaren is een solli te doen, het hangt van de uni af maar zelfs de grootste uni's ben je maar een paar uur per week aan kwijt. We zullen ook niet snel iemand afwijzen of je moet echt een notoire cheater zijn.