Opiniepeiling

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • BeLikeMe wrote:

      gooi en pol open zoals bij de stats aanpassing open stond open voor dit gezeik

      ben nog steeds van overtuigd dat dit de reden is
      Het team heeft een slecht imago, daar wil ik geen deel van uitmaken (0)
      Leden in het team staan mij niet aan, daar ga ik niet mee samenwerken (0)
      Hoewel we graag de mening willen weten, leek het niet echt wijs om een open vraag te stellen waar we redelijkerwijs antwoorden op kunnen krijgen de we doorgaans niet willen toestaan. Daarom ben ik zo vrij geweest om een multiple keuze topic open te gooien waarin dergelijke reacties misschien iets netter zijn verwoord. Jouw keuzes geven een prima indicatie zonder daar een reactie van te maken die van een waarschuwing en een knipje moet worden voorzien.

      Nu nog even kijken of we stemmen kunnen laten werken in het deel van het board waar het draadjes staat, zo niet, dan gaat de poll verkassen naar een locatie waar het wel kan.
      Huidige locatie; Opiniepeiling

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • Lord wrote:

      BeLikeMe wrote:

      gooi en pol open zoals bij de stats aanpassing open stond open voor dit gezeik

      ben nog steeds van overtuigd dat dit de reden is
      Het team heeft een slecht imago, daar wil ik geen deel van uitmaken (0)
      Leden in het team staan mij niet aan, daar ga ik niet mee samenwerken (0)
      Hoewel we graag de mening willen weten, leek het niet echt wijs om een open vraag te stellen waar we redelijkerwijs antwoorden op kunnen krijgen de we doorgaans niet willen toestaan. Daarom ben ik zo vrij geweest om een multiple keuze topic open te gooien waarin dergelijke reacties misschien iets netter zijn verwoord. Jouw keuzes geven een prima indicatie zonder daar een reactie van te maken die van een waarschuwing en een knipje moet worden voorzien.
      Nu nog even kijken of we stemmen kunnen laten werken in het deel van het board waar het draadjes staat, zo niet, dan gaat de poll verkassen naar een locatie waar het wel kan.
      Huidige locatie; Opiniepeiling
      Als je dan meteen even uitlegt hoe men hier op moet stemmen, dan hoeven topics zoals deze niet geopend te worden...
    • Gezien de poll niet werkt,

      De reden(en) waarom ik mij niet aanmeld als teamlid;

      • Ontbrekende kennis in het team
        • Dit topic is een mooi voorbeeld, een BA die niet weet hoe het forum werkt. (ja, ik weet dat er meer achter de functie zit dan kennis van het forum)
      • Er ontbreekt een algemene spelkennis in het team - dit zorgt voor een negatief gevoel bij het team, wat het dus een team maakt waar ik niet perse een deel van uit hoef te maken. (al helemaal niet voor de "waardering" *lees coupons* die de functies opleveren
      • Met het vertrek van Wish2die, is voor mij gezien de laatste positieve sturing die het team had, vertrokken;
      • Het "team" maakt bij sommigen gebeurtenissen (lees forum activiteit, of in-game gedoe) uitspraken die kant nog wal raken. Dit maakt het team meer iets om belachelijk te maken, dan om deel van uit te maken.


      Geen sugarcoating vandaag, het is tenslotte maandag.

      :love: Thanks Syrabi

      The post was edited 1 time, last by Jillian ().

    • een functie vervullen bij GF is eigenlijk een dagtaak ...
      er zullen er weinigen zijn die en spelen en teamleider willen zijn..
      ogame in algemeen is al vaak een relationele splijtzwam in RL
      er zijn met de vergrijzing zo zoetjes aan wel oudgedienden die er tijd voor hebben (pensioeneerden)
      daarom zou GF er goed aan doen om diegene een part-time contract aan te biieden
      het IS per saldo werk ... en gezien de inkomsten van GF een zeker haalbare zaak
      {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
    • Ik zal eens kort de redenen weergeven waarom ik niet meer bij het team zit en niet meer overweeg om terug te komen;

      • De onofficiële hiërarchie die ervoor zorgt dat mensen die langer bij het team zitten, of ouder zijn meer te zeggen hebben dan gelijkwaardige teamlers met goede ideeën. Wat er soms voor zorgt dat leuke experimenten of verbeteringen worden afgeschoten of “niet mogen” omdat mensen met dezelfde officiële senioriteit zichzelf belangrijker achtten binnen het team.
      • Het feit dat GameForge je als een baby behandelt en alle echte techniek voor je afschermt. Als Board Admin kon ik ongeveer 90% van de admintools niet gebruiken. Toppie.
      • Daar aangekoppeld ook het feit dat GameForge heel slecht met het team communiceert en niet of nauwelijks naar ze luistert. Je zit als het ware altijd tussen GameForge en de spelers in. Mag je wel naar al het gezeur luisteren, maar heb je (bijna) nooit eens wat leuks te melden. Ik denk hierbij vooral aan het gezeur over donkere materie, officieren, nieuwe versie van het forum en de community meeting en het gezeur dat we hierover hebben gehad met GameForge. Laten we de “gesprekken” van de allereerste merge dan nog maar even achterwegen laten. (pinkt traantje weg)
      • Tot slot het feit dat ik ook met zeurende mensen kan dealen, maar achteraf een dikke factuur kan sturen. Iets met huilen in een Porsche is fijner dan op een uit de sloot geviste fiets? Als ik kijk naar de beloning die ik kreeg voor de geïnvesteerde tijd, kon ik beter met een draaiorgeltje op de markt gaan staan. Dan keken mensen me net zo vies aan, maar had ik 1000maal zo veel verdient aan het einde van de maand.
      tldr; Mensen zijn mensen, GameForge gaat niet zo leuk met teamlers om, ik ben een gierige Nederlander.
      [de]Ex-Board admin van Ogame.nl[/de]
    • Jillian wrote:

      Hitsugaya Toushiro wrote:

      We zijn bezig om te kijken wat de fix kan zijn voor het niet kunnen voten momenteel.
      Heel simpel - het forum waarin het geplaatst is heeft iedereen alleen maar leesrechten behalve de fuhrer's.
      Dus ook niet de rechten om te voten op een poll
      Correct, heel simpel. Het leek me echter minimaal zo simpel om een in het oog springende locatie (en gezien de views klopt dat) te kiezen waar geen reacties komen, maar waar wel een stemming kon plaats vinden... Leek mij dan tenminste, weer iets wijzer geworden ^^ (misschien kunnen we dan Jillian binnen loodsen :P )
      Huidige locatie; Opiniepeiling

      So far zie ik al wat prima verwoorde feedback. Goed punt van paul-maximilianus wat nog in de poll toegevoegd kan worden.

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][