Booster use multiplier

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Booster use multiplier

    Dus, ik wilde net een astro onderzoekje wat sneller laten verlopen, en had zo'n 80 boosters in totaal. Veel daarvan waren 30 minuten boosters. Nu ben ik ongeveer 20 minuten bezig om al die boosters door te klikken, en ik heb me er al vaker aan gestoord dat het zo lang duurt als je meerdere boosters wilt activeren.

    Dus het idee is vrij simpel, maak een balkje, net zoals met schepen en def, waar je kan invullen hoevaak je die booster wilt inzetten. Vul je meer in dan je hebt, krijg je de melding dat het niet mogelijk is. Tijdens events waar je de boosters wel kan kopen met DM krijg je een melding 'Weet je het zeker, dit kost XXXXX DM'

    Voorbeeld:
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • davyyyh wrote:

    Dat gaat niet gebeuren. 1. Voordeel van 6 uur booster valt weg. 2. Er is al een mogelijkheid om af te kopen in 50%, dat wil GF natuurlijk ook behouden want is duurder in 1x. 3. DM ninja wordt zo nog makkelijker.
    Hier ga ik volledig mee in. Denk dat ze eerst maar moeten gaan kijken naar alle bugs en fouten in de nieuwe update voordat we ze gaan brainwashen om iets in het spel te gooien wat het voor verdedigers nóg simpeler maakt dan Hello Kitty the Game.
  • davyyyh wrote:

    Dat gaat niet gebeuren. 1. Voordeel van 6 uur booster valt weg. 2. Er is al een mogelijkheid om af te kopen in 50%, dat wil GF natuurlijk ook behouden want is duurder in 1x. 3. DM ninja wordt zo nog makkelijker.
    1. Waarom zou dat voordeel weg vallen? Als je de mogelijkheid hebt om de boosters te kopen, moet je alsnog meer DM betalen als je 30 min booster koopt, dan wanneer je 6 uur booster koopt.

    2. Dit heeft natuurlijk niks te maken met het gebruik van boosters? Of ik nu in 1x 10 booster aan klik of 10x 10 boosters aan klik, ik gebruik nog steeds die 10 boosters.

    3. Ja, dat is waar. Je kan dan makkelijker een hele bak last minute er door heen gooien. Maar dit kan ook door gewoon DM te betalen, dus eigenlijk is dit alleen maar een voordeel voor de mensen die zonder DM spelen? Na een paar maanden heb je 50 van die boosters staan, allemaal via veiling gewonnen, kan je ook is zo'n ninja uithalen!


    Natuurlijk kun je niet met 1 knop je 6 uur, 2 uur en 30 min booster tegelijk aan zetten, dus dat moet alsnog in 3x.
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • Abremsev wrote:

    davyyyh wrote:

    Dat gaat niet gebeuren. 1. Voordeel van 6 uur booster valt weg. 2. Er is al een mogelijkheid om af te kopen in 50%, dat wil GF natuurlijk ook behouden want is duurder in 1x. 3. DM ninja wordt zo nog makkelijker.
    1. Waarom zou dat voordeel weg vallen? Als je de mogelijkheid hebt om de boosters te kopen, moet je alsnog meer DM betalen als je 30 min booster koopt, dan wanneer je 6 uur booster koopt.
    2. Dit heeft natuurlijk niks te maken met het gebruik van boosters? Of ik nu in 1x 10 booster aan klik of 10x 10 boosters aan klik, ik gebruik nog steeds die 10 boosters.

    3. Ja, dat is waar. Je kan dan makkelijker een hele bak last minute er door heen gooien. Maar dit kan ook door gewoon DM te betalen, dus eigenlijk is dit alleen maar een voordeel voor de mensen die zonder DM spelen? Na een paar maanden heb je 50 van die boosters staan, allemaal via veiling gewonnen, kan je ook is zo'n ninja uithalen!


    Natuurlijk kun je niet met 1 knop je 6 uur, 2 uur en 30 min booster tegelijk aan zetten, dus dat moet alsnog in 3x.
    1. Af en toe kan je die dingen tijdens zo'n actie kopen, maar eigenlijk zijn ze ook bedoeld voor mensen die zonder DM betalen. Voordeel van 6 uur booster is niet alleen goedkoper qua DM dan, maar ook gewoon dat je maar 1 keer hoeft te klikken dus. Maar bij veilingen zijn de 6 uur weer veel duurder van die van half uur, mensen bieden meer op de 6 uur en om die reden dus.

    2. Mensen zouden kunnen kiezen voor die 50% afkopen juist omdat je anders zo vaak moet klikken.

    3. Kijk ik zou ook wel alles in 1 klik willen doen, maar het is gewoon een extra'tje voor de users zonder DM en een lokkertje om mensen na t gebruik van de boosters alsnog de totale tijd af te laten kopen.
    Definitief is niet voor eeuwig
  • davyyyh wrote:

    Abremsev wrote:

    davyyyh wrote:

    Dat gaat niet gebeuren. 1. Voordeel van 6 uur booster valt weg. 2. Er is al een mogelijkheid om af te kopen in 50%, dat wil GF natuurlijk ook behouden want is duurder in 1x. 3. DM ninja wordt zo nog makkelijker.
    1. Waarom zou dat voordeel weg vallen? Als je de mogelijkheid hebt om de boosters te kopen, moet je alsnog meer DM betalen als je 30 min booster koopt, dan wanneer je 6 uur booster koopt.2. Dit heeft natuurlijk niks te maken met het gebruik van boosters? Of ik nu in 1x 10 booster aan klik of 10x 10 boosters aan klik, ik gebruik nog steeds die 10 boosters.

    3. Ja, dat is waar. Je kan dan makkelijker een hele bak last minute er door heen gooien. Maar dit kan ook door gewoon DM te betalen, dus eigenlijk is dit alleen maar een voordeel voor de mensen die zonder DM spelen? Na een paar maanden heb je 50 van die boosters staan, allemaal via veiling gewonnen, kan je ook is zo'n ninja uithalen!


    Natuurlijk kun je niet met 1 knop je 6 uur, 2 uur en 30 min booster tegelijk aan zetten, dus dat moet alsnog in 3x.
    1. Af en toe kan je die dingen tijdens zo'n actie kopen, maar eigenlijk zijn ze ook bedoeld voor mensen die zonder DM betalen. Voordeel van 6 uur booster is niet alleen goedkoper qua DM dan, maar ook gewoon dat je maar 1 keer hoeft te klikken dus. Maar bij veilingen zijn de 6 uur weer veel duurder van die van half uur, mensen bieden meer op de 6 uur en om die reden dus.
    2. Mensen zouden kunnen kiezen voor die 50% afkopen juist omdat je anders zo vaak moet klikken.

    3. Kijk ik zou ook wel alles in 1 klik willen doen, maar het is gewoon een extra'tje voor de users zonder DM en een lokkertje om mensen na t gebruik van de boosters alsnog de totale tijd af te laten kopen.
    In de tussen tijd dit met meerdere mensen besproken, en uiteindelijk zegt iedereen dat er een rede is waarom er een kans is dat mensen minder gaan spenderen hier door, en daar door gaat GF het niet invoeren.

    Discussie tussen spelers heeft weinig nut, dus leg ik me er wel bij neer :)

    Mag op slot
    Retired.

    - Seek Discomfort -