dit is die bassin van blijdorp die wilde knuffelen met bokito
maar team gaan we nog wat regelen met die banner ?
maar team gaan we nog wat regelen met die banner ?
SrG
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
Gorilla wrote:
Ik ben jou begeleiderdiscordia wrote:
ik zou maar uitkijken anders leest je begeleider dit en mag je niet meer ogame,dit zijn geen apenstrekenontopic alle reclame is waardeloosGorilla wrote:
als ik bij ogame werk ban ik jou hele wijk neefBeLikeMe wrote:
deze man meteen een perm ban geven graagGorilla wrote:
Fok ogame vriend ik ga bij ogame werken en intern alles kapot maken
Ik ben niet de baas van de ahExXx wrote:
Wat is dit voor baas ah zahbi
discordia wrote:
Ja dat is waar,daarom stoppen ze gorrila's ook in een hok.Maar gaan ze nog wat doen aan die banner?Gorilla wrote:
Ik ben jou begeleiderdiscordia wrote:
ik zou maar uitkijken anders leest je begeleider dit en mag je niet meer ogame,dit zijn geen apenstrekenontopic alle reclame is waardeloosGorilla wrote:
als ik bij ogame werk ban ik jou hele wijk neefBeLikeMe wrote:
deze man meteen een perm ban geven graagGorilla wrote:
Fok ogame vriend ik ga bij ogame werken en intern alles kapot maken
Ik ben niet de baas van de ahExXx wrote:
Wat is dit voor baas ah zahbi
The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().
Spacefighter wrote:
ik ben inderdaad een betalende klant en heb alsnog die spam. Lobby is tegenwoordig aan een mail gekoppeld en die mail aan dm.
Dus zou goed in mijn recht staan om geld terug te vragen.
Jillian wrote:
Jammer genoeg is geen van de dm functies, of dm kopen uit zich zelf een vrijbrief om geen reclame van ze te krijgen; tenzij nadrukkelijk aangegeven. En dat geven ze niet aan.Spacefighter wrote:
ik ben inderdaad een betalende klant en heb alsnog die spam. Lobby is tegenwoordig aan een mail gekoppeld en die mail aan dm.
Scaapiee wrote:
Lees maar even de voorwaarden van Commander. Ik koop mijn dm om die officier te activeren.. dus verwacht ik ook dat aan die voorwaarden voldaan wordt.Jillian wrote:
Jammer genoeg is geen van de dm functies, of dm kopen uit zich zelf een vrijbrief om geen reclame van ze te krijgen; tenzij nadrukkelijk aangegeven. En dat geven ze niet aan.Spacefighter wrote:
Jillian wrote:
Scaapiee wrote:
Lees maar even de voorwaarden van Commander. Ik koop mijn dm om die officier te activeren.. dus verwacht ik ook dat aan die voorwaarden voldaan wordt.Jillian wrote:
Al heb je in het spel tegenwoordig ook reclame... (DM acties, etc...) maar das een andere discussie.
Knigge wrote:
Ik moet zeggen dat het inderdaad irritant is. Al wil ik er wel op wijzen dat (althans bij mij) de banner omhoog komt voordat ik inlog. Daarnaast geldt het advertentie vrij spelen per uni waar je commander hebt en niet voor het account. Het argument van betalende speler heeft daarmee geen werking.
Dat gezegd hebbende het is een ontiegelijk irritante ad.
Notuul wrote:
Eensch! Bloed irritant als je even snel op je mobiel wilt inloggen!
Is er al iets mee gedaan Teamlers?
BeLikeMe wrote:
daar staat bij uitgezonderd game en gerelateerde berichten dus lijk me niet een discussie nodig te hebben daar overJillian wrote:
Al heb je in het spel tegenwoordig ook reclame... (DM acties, etc...) maar das een andere discussie.Scaapiee wrote:
Jillian wrote:
ik heb het over de lompe banner die ingame rechts van de planeten komt te staan bij een actieBeLikeMe wrote:
daar staat bij uitgezonderd game en gerelateerde berichten dus lijk me niet een discussie nodig te hebben daar overJillian wrote:
Al heb je in het spel tegenwoordig ook reclame... (DM acties, etc...) maar das een andere discussie.Scaapiee wrote: