[TOT: 79.049.500] Rewind [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 7.172.000, D: 71.877.500)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    Dit is allemaal hypocriet als je het bekijkt. Wij kwamen in een uni waar zielig gedrag goedgekeurd werd door degenen die er al die tijd al waren. Nu worden er verwijten gemaakt om accounts die doorgegeven worden, terwijl de 'grote' jongens binnen hun groep precies hetzelfde al meermaals gedaan hebben.
    Ik heb niets erop tegen om accounts door te geven aan de gelukkige erna, zeker het greintje respect dat erbij komt kijken om iemand jouw account aan door te geven.
    Ik heb zeker in het verleden geroepen dat het nutteloos satbashen een Ogamer in dit tijdperk niet siert, hoewel de woorden misschien een beetje anders waren in die tijd. Ik heb van alles naar mijn kop geslingerd gekregen in die tijd, waar ik tegengas op heb gegeven en dat werd dan weer niet waardeert en wordt me tot op heden nog steeds kwalijk genomen dat het prinsesjesgedrag niet goedgekeurd wordt.
    Ikzelf zie deze slag dan ook als iets nutteloos weer, maar met een naam als Rewind blijf je gauw in het verleden hangen.
    Toch kan ik niet uitlaten dat naar mijn mening die tijd natuurlijk een ander tijdperk was voor de uni. Er waren genoeg vloten om te crashen, er waren veel spelers met de merge meegekomen, maar omdat vlootjes niet gecrasht konden worden, werd er maar satjes gebashed.
    Het belachelijkste vond ik nog dat er meer gejank vanuit een clubhuisje kwam nadat de eerste nacht de voormalige nummer 1 gecrashed werd dan van de gecrashde speler in kwestie, waar nu tevens Fire Rain als 4de / 5de speler op zijn account zit? Daar begon de drama.

    Dus sowieso een wijze les:
    Zorg ervoor dat als je kritiek wilt leveren, je ook kritiek kunt ontvangen. Anders stfu en ga de zandbak onveilig maken.
    De slag zelf zal mij een worst wezen, het is een spel en als je iemand aan wilt vallen dan doe je dat,emo? het zal wel..
    Maar? zijn er niet topic's voor veel minder gesloten of waarschuwingen uitgedeeld?
    Het gaat hier over woonwagenkampen, prive situatie's...
    Jongens toch!!
    HT noemt de zandbak, heb je die geen?
    Vraag aan je mama of ze de lego weer van de zolder haalt!!
  • JamesCameron wrote:

    @BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes
    Dat dacht je vriendje @barcodeplayer ook wel even tedoen maar helaas is dat hem niet gelukt

    tiss deze uni verte zoeken mischien mag je met ht mee spelen in de zandbak praatjes maker!
    SrG
  • BeLikeMe wrote:

    JamesCameron wrote:

    @BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes
    Dat dacht je vriendje @barcodeplayer ook wel even tedoen maar helaas is dat hem niet gelukt
    tiss deze uni verte zoeken mischien mag je met ht mee spelen in de zandbak praatjes maker!
    en toch heeft ie jullie in vmode gekregen waardoor je nu nog steeds zakdoekjes van nodig heb.
  • BeLikeMe wrote:

    JamesCameron wrote:

    @BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes
    Dat dacht je vriendje @barcodeplayer ook wel even tedoen maar helaas is dat hem niet gelukt
    tiss deze uni verte zoeken mischien mag je met ht mee spelen in de zandbak praatjes maker!
    HT de baas? mocht ie willen. sterker nog hij is er maanden uit geweest.
    Jou probleem is dat je wederom erg goed bent in het op afstand schreeuwen maar je zit niet eens in dit universum (en anders op een account wat in vmode zit)
    Neem het account over van pierre wind en laat zien dat zo je zo stoer bent dan?
    OT: Deze slag? tja winst is winst. te veel shit laten liggen betekend gewoon dat het gepakt kan worden.
    Als dat bij mij zou gebeuren zou ik er alleen maar sterker van worden zodat het niet nog een x gebeurd maar iig niet kansloos reageren.
  • Supermercado wrote:

    BeLikeMe wrote:

    JamesCameron wrote:

    @BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes
    Dat dacht je vriendje @barcodeplayer ook wel even tedoen maar helaas is dat hem niet gelukttiss deze uni verte zoeken mischien mag je met ht mee spelen in de zandbak praatjes maker!
    HT de baas? mocht ie willen. sterker nog hij is er maanden uit geweest.Jou probleem is dat je wederom erg goed bent in het op afstand schreeuwen maar je zit niet eens in dit universum (en anders op een account wat in vmode zit)
    Neem het account over van pierre wind en laat zien dat zo je zo stoer bent dan?
    OT: Deze slag? tja winst is winst. te veel shit laten liggen betekend gewoon dat het gepakt kan worden.
    Als dat bij mij zou gebeuren zou ik er alleen maar sterker van worden zodat het niet nog een x gebeurd maar iig niet kansloos reageren.
    geef dat acc van gambit maar voor jullie ook leuk er op tejagen
    maar met trieste moonblow en ipr gedrag van jullie dat is allemaal done !
    SrG
  • BeLikeMe wrote:

    Supermercado wrote:

    BeLikeMe wrote:

    JamesCameron wrote:

    @BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes
    Dat dacht je vriendje @barcodeplayer ook wel even tedoen maar helaas is dat hem niet gelukttiss deze uni verte zoeken mischien mag je met ht mee spelen in de zandbak praatjes maker!
    HT de baas? mocht ie willen. sterker nog hij is er maanden uit geweest.Jou probleem is dat je wederom erg goed bent in het op afstand schreeuwen maar je zit niet eens in dit universum (en anders op een account wat in vmode zit)Neem het account over van pierre wind en laat zien dat zo je zo stoer bent dan?
    OT: Deze slag? tja winst is winst. te veel shit laten liggen betekend gewoon dat het gepakt kan worden.
    Als dat bij mij zou gebeuren zou ik er alleen maar sterker van worden zodat het niet nog een x gebeurd maar iig niet kansloos reageren.
    geef dat acc van gambit maar voor jullie ook leuk er op tejagenmaar met trieste moonblow en ipr gedrag van jullie dat is allemaal done !
    ohja daar zat ik al op te wachten de pot verwijt de ketel