[TOT: 79.049.500] Rewind [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 7.172.000, D: 71.877.500)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    LOOOL blm :P 8o

    Dit zijn prima defbashes hoor, niets op aan te merken...niet zoveel laten liggen! :D

    Maar het zou mij niet verbazen als idd degene die dit roepen moord en brand schreeuwen op het moment dat het bij ze zelf gebeurd... 8o
    'ik wel en jij niet'...dat idee... :S

    Is bekend hoor, gewoon negeren en aanpakken die amateurs. :P
    om de deff bashh niks op aan te merken maar het feit wat die pannekoek roept omg als hij zelf gesloopt word gaat ie rebuilden na een pushing hit een ban krijgen en dan vm nooit meer uit komen om het vervolgens aan volgende bromo tegeven
    SrG
  • bespreken van een fake ban op een hit? lekker bezig :)
    gaat niet om het gesloopt worden, Die ' pannekoek ' heeft ervoor gezorgd dat die andere pannekoek 12 miljard vloot ( dacht dat het 12 was iig, kan ook meer zijn ) gewoon verschroot omdat ie niet opkan tegen me. Spreekt vrij voor zich.

    Maarja leuk om te zien hoe je stalkt blm, ging jij niet stoppen om het vrouwtje blij te maken? Welkom terug ... vrouwtje weg ondertussen?

    ot, hier had ik ook voor gevlogen in de actievere dagen :)
    gemini
    expert 20%: 4
    waarvan top 10: 4

    zagadra
    expert 20%: 11
    waarvan top 10 : 10

    nummer 1 ags zagadra
    nummer 1 solo zagadra
  • Als zelfs barcode de noodzaak voelt om te reageren weet je dat het slachtoffer diep gezonken is. Vandaar dat ik je in mijn speurtocht naar de diepten van @INSIDIOUS ben tegengekomen op de zeebodem. Ik dacht al wat doet die takeoff daar? Maja, jij zat daar natuurlijk verwoede pogingen een zo diep mogelijk gat te graven om nog net ietsje dieper te gaan.... Met succes hoor, zelfs die sukkels uit gemini zitten je te verdedigen nu. Ben je die toevallig tegen gekomen daar? Blijkbaar is er een woonwagenkamp op -5000km onder NAP voor sneue ogamers. Je had er eigenlijk moeten blijven, maar dappere takeoff wilde meer! Nog zieliger, nog dieper. Man voor 20m winst had ik ook gevlogen. Als je dat zelf zou doen zou er misschien een einde komen aan die afdaling van je en zou je je naam 'takeoff' wat eer aan doen. Voor nu hou ik het 'submerge' als nieuwe nick voor je. Exact wat je verdient.

    @ReWinD enjoy de winst en aanpakken die zielepoten!
  • Takeoff wrote:

    Deze is voor James en @Legend.bdr (zie je reactie op EXACT zo'n zelfde slag hahahah)

    board.nl.ogame.gameforge.com/i…A-4-560-000-V-47-016-000/

    ik sloopte voor dezelfde winst minder def zelfs!
    en dan loop je nu te janken dat het gebeurd bij jou? zakdoekjes zijn heel goedkoop behalve als je er een geurzakdoekje wil ;)

    fire rain wrote:

    takeoff laat die kneusjes
    er valt niet mee te praten of te discuteren
    het is een vies trieste slag en sommige mensen kunnen een banaan recht praten maar daar is playbook niet 1 van
    lekker laten wezen wij staan boven hun
    jawel alleen jij wil niet discuteren.
    maar agh hopelijk kunnen jullie in de toekomst nog meer zulke slagen posten

    oh en waar sta je boven ons? als je de ranglijst kijk scheelt het toch een hoop en als je kwa niveau bedoeld tja het is leuk om sommige van jullie op de kast te jagen en op jullie ongelijkheid te wijzen. naast ogamen en werken is dat me nieuwe sport geworden en zoals op de veiling :love:
  • Barney stinson wrote:

    Takeoff wrote:

    Deze is voor James en @Legend.bdr (zie je reactie op EXACT zo'n zelfde slag hahahah)

    board.nl.ogame.gameforge.com/i…A-4-560-000-V-47-016-000/

    ik sloopte voor dezelfde winst minder def zelfs!
    en dan loop je nu te janken dat het gebeurd bij jou? zakdoekjes zijn heel goedkoop behalve als je er een geurzakdoekje wil ;)

    fire rain wrote:

    takeoff laat die kneusjes
    er valt niet mee te praten of te discuteren
    het is een vies trieste slag en sommige mensen kunnen een banaan recht praten maar daar is playbook niet 1 van
    lekker laten wezen wij staan boven hun
    jawel alleen jij wil niet discuteren.maar agh hopelijk kunnen jullie in de toekomst nog meer zulke slagen posten

    oh en waar sta je boven ons? als je de ranglijst kijk scheelt het toch een hoop en als je kwa niveau bedoeld tja het is leuk om sommige van jullie op de kast te jagen en op jullie ongelijkheid te wijzen. naast ogamen en werken is dat me nieuwe sport geworden en zoals op de veiling :love:
    Wie heeft dat account opgebouwd voor je dan?

    Ik vond dit soort slagen prima, ik heb me netjes aangepast toen HT me uitschold op Discord en ik heel Playbook over me heen kreeg om zo'n hitje. Maar ik snap dat je dat niet weet, aangezien je nieuw in de uni bent. Dus bij deze.
    Wat betreft de zakdoekjes, jij weet er wel veel van af zeg
  • @barcode ik bespreek gen ban ik wijs je op je belofte en jjij moest na je ban nog zooi rebuilden heb je niet gedaan was wel een belofte ik heb me belofte ook waargemaakt!dus verwachte ik dat van jou ook
    is heel wat anders dan een ban besprekken pannenkoek
    en dit slagje ja die staat andersom gaan jullie wel janken en miepen weizem en schreeuwen van de daken! :thumbsup:
    SrG
  • Takeoff wrote:

    Barney stinson wrote:

    Takeoff wrote:

    Deze is voor James en @Legend.bdr (zie je reactie op EXACT zo'n zelfde slag hahahah)

    board.nl.ogame.gameforge.com/i…A-4-560-000-V-47-016-000/

    ik sloopte voor dezelfde winst minder def zelfs!
    en dan loop je nu te janken dat het gebeurd bij jou? zakdoekjes zijn heel goedkoop behalve als je er een geurzakdoekje wil ;)

    fire rain wrote:

    takeoff laat die kneusjes
    er valt niet mee te praten of te discuteren
    het is een vies trieste slag en sommige mensen kunnen een banaan recht praten maar daar is playbook niet 1 van
    lekker laten wezen wij staan boven hun
    jawel alleen jij wil niet discuteren.maar agh hopelijk kunnen jullie in de toekomst nog meer zulke slagen posten
    oh en waar sta je boven ons? als je de ranglijst kijk scheelt het toch een hoop en als je kwa niveau bedoeld tja het is leuk om sommige van jullie op de kast te jagen en op jullie ongelijkheid te wijzen. naast ogamen en werken is dat me nieuwe sport geworden en zoals op de veiling :love:
    Wie heeft dat account opgebouwd voor je dan?
    Ik vond dit soort slagen prima, ik heb me netjes aangepast toen HT me uitschold op Discord en ik heel Playbook over me heen kreeg om zo'n hitje. Maar ik snap dat je dat niet weet, aangezien je nieuw in de uni bent. Dus bij deze.
    Wat betreft de zakdoekjes, jij weet er wel veel van af zeg
    mijn account opgebouwd heb HT had hem voor mij maar als je kijk hoeveel punten die toen had en hoeveel die account kwa punten nu heb
    hebben we hem samen opgebouwd hij heb de basis gelegd en ik de rest.

    ik was er btw al voor je in vmode ging dus zo nieuw ben ik nou ook weer niet.
    tuurlijk weet ik veel van zakdoekjes af heb net ff zitten googlen voor je en hou van drama films daar moet je veel van janken ;)
  • Lol, lekker de boel omdraaien barney...hij zeurt nu erover omdat jullie er eerder over aan het janken waren maar het nu zelf doen...en dan op hem gaan zeuren dat hij er niet zo over moet janken...LOL :P

    O, en FYI James, ik heb 0 contact met takeoff en zelfs als buitenstaander vind ik jullie reacties buitengewoon sneu, kom op zeg...grote mond en alles maar wat komt er daadwerkelijk uit? Hypocriet gelul...
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Lol, lekker de boel omdraaien barney...hij zeurt nu erover omdat jullie er eerder over aan het janken waren maar het nu zelf doen...en dan op hem gaan zeuren dat hij er niet zo over moet janken...LOL :P

    O, en FYI James, ik heb 0 contact met takeoff en zelfs als buitenstaander vind ik jullie reacties buitengewoon sneu, kom op zeg...grote mond en alles maar wat komt er daadwerkelijk uit? Hypocriet gelul...
    hadden wij maar bliven spelen zaphod hadden wij de kneusjes aangepakt !!hta heb alles in dit top team gepompt ook jou acc :D
    het is in zaga nog een triestere bande als in gemini voorheen zou fijn zijn als zaga met pegasus gemerged zou worden !
    SrG

    The post was edited 1 time, last by BeLikeMe ().

  • Dit is allemaal hypocriet als je het bekijkt. Wij kwamen in een uni waar zielig gedrag goedgekeurd werd door degenen die er al die tijd al waren. Nu worden er verwijten gemaakt om accounts die doorgegeven worden, terwijl de 'grote' jongens binnen hun groep precies hetzelfde al meermaals gedaan hebben.
    Ik heb niets erop tegen om accounts door te geven aan de gelukkige erna, zeker het greintje respect dat erbij komt kijken om iemand jouw account aan door te geven.
    Ik heb zeker in het verleden geroepen dat het nutteloos satbashen een Ogamer in dit tijdperk niet siert, hoewel de woorden misschien een beetje anders waren in die tijd. Ik heb van alles naar mijn kop geslingerd gekregen in die tijd, waar ik tegengas op heb gegeven en dat werd dan weer niet waardeert en wordt me tot op heden nog steeds kwalijk genomen dat het prinsesjesgedrag niet goedgekeurd wordt.
    Ikzelf zie deze slag dan ook als iets nutteloos weer, maar met een naam als Rewind blijf je gauw in het verleden hangen.
    Toch kan ik niet uitlaten dat naar mijn mening die tijd natuurlijk een ander tijdperk was voor de uni. Er waren genoeg vloten om te crashen, er waren veel spelers met de merge meegekomen, maar omdat vlootjes niet gecrasht konden worden, werd er maar satjes gebashed.
    Het belachelijkste vond ik nog dat er meer gejank vanuit een clubhuisje kwam nadat de eerste nacht de voormalige nummer 1 gecrashed werd dan van de gecrashde speler in kwestie, waar nu tevens Fire Rain als 4de / 5de speler op zijn account zit? Daar begon de drama.

    Dus sowieso een wijze les:
    Zorg ervoor dat als je kritiek wilt leveren, je ook kritiek kunt ontvangen. Anders stfu en ga de zandbak onveilig maken.
  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    Dit is allemaal hypocriet als je het bekijkt. Wij kwamen in een uni waar zielig gedrag goedgekeurd werd door degenen die er al die tijd al waren. Nu worden er verwijten gemaakt om accounts die doorgegeven worden, terwijl de 'grote' jongens binnen hun groep precies hetzelfde al meermaals gedaan hebben.
    Ik heb niets erop tegen om accounts door te geven aan de gelukkige erna, zeker het greintje respect dat erbij komt kijken om iemand jouw account aan door te geven.
    Ik heb zeker in het verleden geroepen dat het nutteloos satbashen een Ogamer in dit tijdperk niet siert, hoewel de woorden misschien een beetje anders waren in die tijd. Ik heb van alles naar mijn kop geslingerd gekregen in die tijd, waar ik tegengas op heb gegeven en dat werd dan weer niet waardeert en wordt me tot op heden nog steeds kwalijk genomen dat het prinsesjesgedrag niet goedgekeurd wordt.
    Ikzelf zie deze slag dan ook als iets nutteloos weer, maar met een naam als Rewind blijf je gauw in het verleden hangen.
    Toch kan ik niet uitlaten dat naar mijn mening die tijd natuurlijk een ander tijdperk was voor de uni. Er waren genoeg vloten om te crashen, er waren veel spelers met de merge meegekomen, maar omdat vlootjes niet gecrasht konden worden, werd er maar satjes gebashed.
    Het belachelijkste vond ik nog dat er meer gejank vanuit een clubhuisje kwam nadat de eerste nacht de voormalige nummer 1 gecrashed werd dan van de gecrashde speler in kwestie, waar nu tevens Fire Rain als 4de / 5de speler op zijn account zit? Daar begon de drama.

    Dus sowieso een wijze les:
    Zorg ervoor dat als je kritiek wilt leveren, je ook kritiek kunt ontvangen. Anders stfu en ga de zandbak onveilig maken.
    hypocriet noem je het zo ht ?
    je komt van uni merge komt en dan 2 jaar na dato nogsteeds zo triest blijft spelen aanpaken die handel en niet blijven hangen
    zie gemini daar oud nbam spellers hebben ook respect gekregen waar niet opgejaagd word blijft dit niet een beetje lang hangen
    met deze speelstyle gewoon een beetje triest! meer kan ik er niet van zeggen maar vind dit wel een trieste bedoeling als je mesnen mag benoemen tot bro'mos

    respect is ook hier ver tezoeken Bro'mo's

    zonder br Homos leggid hier weer toch kan wel weer merken dat vriendjes politiek voor doet hier !!
    SrG
  • JamesCameron wrote:

    @Takeoff het verschil is dat ik niet ga huilen zoals jij en die sneue noobs uit gemini, maar je keihard pak met vloot. Kan je een voorbeeld aan nemen ;)

    @BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes
    Vraag je vriend barcode maar hoe dat voor hem is afgelopen met die sneue noobs uit gemini... ;)

    Sinds wanneer heb jij dit kansloze blabla/wijzen/belachelijk maken virus opgelopen? Waar je mee omgaat word je mee besmet he...
    En wat doe je nou zelf dan? LOL lekkere praatjesmaker...
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • zoon lang verhaal @JamesCameronhelemaal uit je gipsyduim gezogen ?? XD ga terug naar de woon wagen waar jij geboren bent XDXDXD kom hyp nak ik je even :thumbsup:
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint: