[TOT: 5.541.376.000] JamesCameron [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & Barney Stinson [Playbook] & Supermercado [Playbook] & Trucker [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 293.095.000, V: 5.248.281.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • BeLikeMe wrote:

      Hitsugaya Toushiro wrote:

      BeLikeMe wrote:

      Supermercado wrote:

      Heel simpel: bij de vorige hit op plof hadden we trucker nodig. Daarna was het vreemd om hem te gaan hunten dus hebben we allemaal besloten dat we hem gaan vragen om in de ally te komen. En sindsdien zit hij bij ons als een playbooker
      moet je er ook bij vertellen dat trucker eigenlijk xali wilde joinen maar dat ht en de playboys hem hebben gedwongen om te merge naar zaga inzane19om een nieuwe uni10 tekrijgen als trucker xalynt was gejoint waren jullie niksmaar dat is allemaal voor jou tiet geweest dus maak je verhaal dan ook af!
      Hier sla je de plank toch volledig mis. Ik heb hem gevraagd welke uni hij zou joinen, omdat hij meerdere accounts had die merged moesten worden. Ik gaf aan dat hij juist in Zaga meer tot zijn recht zou komen en dat blijkt maar weer...De rest van Playbook had hier totaal geen invloed op in welke uni Trucker terecht zou komen. Achteraf van de zijlijn whinen heeft weinig zin.
      Trucker worstelde rl nog even en de snelheid was een probleem verklaarde trucker toen die al gemerged was en dat waren begin Zaga zijn eigen worden en dat ie altijd al playboy was was ook allang duidelijk! en vanaf nu ga ik nie meer reageren want speelstyle van deze uni harstikke cool veel plezier verder met spellers hen speel plezier weg nemen!!

      Mooie is dat je denkt alles te weten. Ja, snelheid was een issue, maar over je laatste zin is complete BS. Het gebeurt al jaren en door elke fleeter dat speelplezier ontnomen wordt. Daar heb jijzelf ook een flinke bijdrage aan geleverd. Maar om dan naar anderen te wijzen is ronduit hypocriet.
    • Daarnaast neem je mij iets kwalijk dat ik iets niet vermeld maar 2 zinnen daaronder zeg je dat ik het niet zou kunnen weten omdat het voor mij was.
      Je bent gewoon wederom de boel aan het op stoken zoals je altijd doet.
      Word het je te heet onder de voeten ga je ergens anders over praten.

      @Independence Plof is zeker niet kapot, sterker nog ik moet weer gaan saven dankzij deze slag van ons :D
    • Lekker interessant over hoe wat waar en Trucker
      Vind het slim genoeg dat ie vriendjes zoekt met de sterkere gezien zijn gecrashed worden-verleden, grotere farms bestaan er bijna niet

      Mooie knal geworden wat zo te zien nog een staartje gaat krijgen aangezien er weer meer vloot bijkomt, maakt het weer leuk ^^
      14/15 Planeten
      Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
    • Volgens mij weet Playbook intern niet eens hoe en waarom Trucker is gejoind, de verhalen verschillen nogal van de verschillende leden.
      Maakt ook niet uit, het is natuurlijk niet Trucker zijn schuld maar gewoon zielig van Playbook dat ze zelf niet konden winnen :)

      En Independence we proberen Playbook af te leiden zodat Plof ze stiekem terug kan pakken, ssssssshhhh!!!

      En Alpatsjino wij waren aan de winnende hand totdat Playbook Trucker erbij haalde en flink DM ging inslaan om onze sterkste speler te verslaan, we hebben zelfs een keer uitgerekend hoe het stond tussen Playbook en Bro na een paar maanden post-merge en Playbook was nowhere close :P

      Degene die deze slag het minst boeiend vind is volgens mij Plof zelf hahah
    • Takeoff wrote:

      Volgens mij weet Playbook intern niet eens hoe en waarom Trucker is gejoind, de verhalen verschillen nogal van de verschillende leden.
      Maakt ook niet uit, het is natuurlijk niet Trucker zijn schuld maar gewoon zielig van Playbook dat ze zelf niet konden winnen :)

      En Independence we proberen Playbook af te leiden zodat Plof ze stiekem terug kan pakken, ssssssshhhh!!!

      En Alpatsjino wij waren aan de winnende hand totdat Playbook Trucker erbij haalde en flink DM ging inslaan om onze sterkste speler te verslaan, we hebben zelfs een keer uitgerekend hoe het stond tussen Playbook en Bro na een paar maanden post-merge en Playbook was nowhere close :P

      Degene die deze slag het minst boeiend vind is volgens mij Plof zelf hahah
      we weten het wel maar wij gebruiken ook die tactiek om jullie af te leiden haha
      wij triest omdat we trucker erbij haalde?? er zat ook voor trucker een winst dusja hij kreeg ook gewoon winst en volgens mij is het allemaal toegestaan om iemand mee uit te vragen en te vragen of ie ons wil joinen.
      wie haalde trucker bij de slag op klapstoel om te reccen dan wel maar toch hadden jullie hem ook nodig dus betekent dit dat jullie ( jou woorden) ook zielig zijn? en zeg geen nee met een smoes erbij.

      vreemd voor ik zaga in kwam ownde playbook en toen kwam plof en die heeft zaga ff geownd en tja toen werd het tijd voor de wel bekende slag zpals het al jaren in ogame gaat.
      maar volgens mij is de tafel omgekeerd en nu is bro nowhere. enige actieve is fire en plof.

      nee idd plof is anders dan jij en ik.
      plof heeft geen zin in deze bullshit spam van jou en mij dus die zit met popcorn dit allemaal te lezen als een slaapboekje voor die gaat slapen.
      daarom heb ik voor plof meer respect dan de rest van zijn alliantie.
    • Plofkop wrote:

      JamesCameron wrote:

      ik denk dat sommige mensen het belangrijkste punt in dit topic perfect benoemen: namelijk dat @Plofkop de grote noob van zaga aan het worden is.

      @Plofkop NOOB!

      Gl@rb zodat we je vaker kunnen crashen!
      Stiekem ben ik jullie gewoon een boost aan het geven voor een volgende merge.
      ik wil net zeggen, van mijn noobstatus in zagadra blijf je af!!! :D
      -Niets Interessants te melden-
    • Alpatsjino wrote:

      Lekker interessant over hoe wat waar en Trucker
      Vind het slim genoeg dat ie vriendjes zoekt met de sterkere gezien zijn gecrashed worden-verleden, grotere farms bestaan er bijna niet

      Mooie knal geworden wat zo te zien nog een staartje gaat krijgen aangezien er weer meer vloot bijkomt, maakt het weer leuk ^^

      Yup, en bijna altijd werden mijn maan (manen) daarbij gesloopt. Buiten 1x Mr.X met een puintime. Dus jou punt? ?(
      Lekker whinen over mij, terwijl het hier helemaal niet over mij hoort te gaan.
      Ik heb destijds mijn keuze gemaakt en die is mij goed bevallen.
      Al spammen ze daar in Playbook wel de hele dag whatsapp vol... :P

      GL@RB Plofkop