[TOT: 1.842.171.000] JamesCameron [Playbook] vs. Contractor (A: 3.400.000, D: 1.838.771.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 1.842.171.000] JamesCameron [Playbook] vs. Contractor (A: 3.400.000, D: 1.838.771.000)


      Er komen allerlei oude bro accounts uit vmode de laatste tijd, wat alleen maar positief nieuws is, want dan is er weer eens wat te halen :thumbup:
      Contractor kwam vlak na mn naraids on en heeft nog 60m puin kunnen pakken. Er is dus weer wat te halen zullen we maar zeggen!

      Ik heb ook gezien dat je uit bro gekicked bent inmiddels, snap het wel, zulke sweet profits wil plofkop ook weer :P

      Geen reactie gehad, maar gl@rb!

      On 10-12-2019 --:--:--, the following fleets met in battle:


      Attacker JamesCameron [Playbook]
      ________________________________________________

      Battlecruiser 100.000
      _________________________________________

      Defender Contractor
      ________________________________________________

      Large Cargo 53.000
      Light Fighter 76.050
      Cruiser 30.639
      Colony Ship 1
      Deathstar 1

      _________________________________________


      After the battle ...

      Attacker JamesCameron [Playbook]
      ________________________________________________

      Battlecruiser 99.960 ( -40 )
      _________________________________________

      Defender Contractor
      ________________________________________________

      Destroyed!
      _________________________________________


      The attacker has won the battle!

      The attacker captured:
      46.248.160 Metal, 46.248.160 Crystal and 46.248.160 Deuterium
      335.182.145 Metal, 82.178.610 Crystal and 117.799.329 Deuterium
      83.795.536 Metal, 20.544.652 Crystal and 29.449.832 Deuterium
      20.948.884 Metal, 5.136.163 Crystal and 7.362.458 Deuterium
      5.237.221 Metal, 1.284.041 Crystal and 1.840.614 Deuterium

      The attacker lost a total of 3.400.000 units.
      The defender lost a total of 1.838.771.000 units.
      At these space coordinates now float 932.112.000 metal and 491.314.400 crystal.
      The attacker captured a total of 849.503.965 units.

      The chance for a moon to be created from the debris was 20%.
      ________________________________________________

      Debris harvested by the attacker(s):
      904.887.000 Metal and 464.100.600 Crystal



      Summary of profit/losses:



      Summary attackers(s)

      Metal: 1.395.098.946
      Crystal: 617.892.226
      Deuterium: 202.100.393
      The attacker(s) made a profit of 2.215.091.565 units.


      Summary defender(s)

      Metal: -1.655.351.946
      Crystal: -767.934.626
      Deuterium: -264.988.393
      The defender(s) lost a total of 2.688.274.965 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1



      ~HT @11-12-'19 ~21:10 | Een titel moet overeenkomen met de slag. Hierin is het verzinnen van een alliantietag niet toegestaan.

      The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

    • Barney stinson wrote:

      Plofkop wrote:

      Lekker slagje hoor :P

      Dit account was al uit bro voordat ik weer uit vmode kwam hoor ;) Had ik niks mee te maken. Is het niet ook een oud Playbook account btw?

      100k ic zijn er wel beetje weinig..
      ja hij was eerst van ons toen ging smoothly ineens naar bro en toen ibrow onder de naam tannetskillz en nu deze naam
      Ah duidelijk. Geen idee wie er nu op zit xD
    • Takeoff wrote:

      Het is geen Bro, wij weten ook niet wie er op zit. Het is iig niet BeLikeMe want die zit gewoon in Bro. Dus de titel van de thread klopt niet.
      Dus @Smoothly aan wie heb je je acca gegeven

      Playbook wanhopig om Bro's te pakken dat ze gewoon iedereen maar Bro labelen, terwijl ze zelf allemaal accounts harvesten hahah
      oh dus jij heb je huidige account niet geharvest??
      takeoff misschien moet je de reacties eronder lezen voor je verder gaat met een titel ;)
      maar bedankt je heb nu bevestigd dat belikeme in zaga zit terwijl ie zelf beweert van niet thnx mate
    • Barney stinson wrote:

      Takeoff wrote:

      Het is geen Bro, wij weten ook niet wie er op zit. Het is iig niet BeLikeMe want die zit gewoon in Bro. Dus de titel van de thread klopt niet.
      Dus @Smoothly aan wie heb je je acca gegeven

      Playbook wanhopig om Bro's te pakken dat ze gewoon iedereen maar Bro labelen, terwijl ze zelf allemaal accounts harvesten hahah
      oh dus jij heb je huidige account niet geharvest??takeoff misschien moet je de reacties eronder lezen voor je verder gaat met een titel ;)
      maar bedankt je heb nu bevestigd dat belikeme in zaga zit terwijl ie zelf beweert van niet thnx mate
      Heb ik gelezen, James heeft gisteren in onze discord ook al uitleg gehad dat het niet een Bro speler was maar heeft toch gekozen om de Bro tag in de titel te doen.
      Het account dat ik nu heb kreeg ik aangeboden, ik zat zelf op 1 mil punten in zaga voordat ik naar deze ging, en het account daarvoor was top 25 door zelf te bouwen.
      En BeLikeMe zat al in Zaga ver voor dat jij er was, maar heeft 90% van de tijd in V gestaan dus echt spelen in zaga doet hij niet.
      Ben je nu weer volledig op de hoogte of wil je nog meer weten?
    • Bolder wrote:

      BeLikeMe wrote:

      wat snap je niet dat ik al lang gestopt ben in deze uni ? acc staat gewoon nog in vm
      Dat zegt hij toch!!!Ook lezen is moeilijk voor je ??

      Ik speel ook in Zaga..
      mvg
      Bolder.

      ps
      Wat denken jullie van een oorlog??
      lezen is niet moeilijk hoor net zo makkelijk dat om jou stil te krijgen.
      je moet is de post lezen wat takeoff al eerder zei en daar reageerde ik op bolder.
      het is wel vermakelijk 1 persoon die 2 personen lekker bezig houd en het nog steeds kan.
      als je zo slim zou zijn zou je al gestopt zijn bij de eerste topic

      Takeoff wrote:

      Het is geen Bro, wij weten ook niet wie er op zit. Het is iig niet BeLikeMe want die zit gewoon in Bro. Dus de titel van de thread klopt niet.
      Dus @Smoothly aan wie heb je je acca gegeven

      Playbook wanhopig om Bro's te pakken dat ze gewoon iedereen maar Bro labelen, terwijl ze zelf allemaal accounts harvesten hahah
      hier had ik het dus over.

      maar ga lekker verder met je tijd te verdoen wat bij de veiling al lukte en wat verveelde doe ik nu hier
    • Takeoff wrote:

      Barney stinson wrote:

      Takeoff wrote:

      Het is geen Bro, wij weten ook niet wie er op zit. Het is iig niet BeLikeMe want die zit gewoon in Bro. Dus de titel van de thread klopt niet.
      Dus @Smoothly aan wie heb je je acca gegeven

      Playbook wanhopig om Bro's te pakken dat ze gewoon iedereen maar Bro labelen, terwijl ze zelf allemaal accounts harvesten hahah
      oh dus jij heb je huidige account niet geharvest??takeoff misschien moet je de reacties eronder lezen voor je verder gaat met een titel ;) maar bedankt je heb nu bevestigd dat belikeme in zaga zit terwijl ie zelf beweert van niet thnx mate
      Heb ik gelezen, James heeft gisteren in onze discord ook al uitleg gehad dat het niet een Bro speler was maar heeft toch gekozen om de Bro tag in de titel te doen.Het account dat ik nu heb kreeg ik aangeboden, ik zat zelf op 1 mil punten in zaga voordat ik naar deze ging, en het account daarvoor was top 25 door zelf te bouwen.
      En BeLikeMe zat al in Zaga ver voor dat jij er was, maar heeft 90% van de tijd in V gestaan dus echt spelen in zaga doet hij niet.
      Ben je nu weer volledig op de hoogte of wil je nog meer weten?

      Ik dacht dattie in bro zat, of hij zat zo lang in vmode en in bro dat ik nog dacht dat die in bro zat.
      Anyways, ik vroeg gisteren of het een bepaalde speler was die ik had gecrasht maar dat was niet zo. Mijn vraag ging niet over bro ja/nee. Nu ik het check had ik het fout, ik zie idd dat hij geen bro was. My bad :)

      En wanhopig zijn we bij playbook niet hoor, een simpele blik in de hof laat een duidelijk beeld zien wat mij beteft.

      Ps. Acc "harvesten", dat heet ruilen onderling. Meer niet.
      Volgens mij is iemand nog steeds salty over de hit op een ally genoot 7 maanden terug. Over wanhopig gesproken :rolleyes:
    • Wat is nou het probleem Barney? het account dat nu Contractor heet is nooit van BeLikeMe geweest, BeLikeMe had namelijk het account van Elon Musk overgenomen nog voor de merge maar heeft sindsdien (voor zo ver ik weet) alleen maar in V gestaan. Ik weet nu wel wie Contractor is maar heb die naam nog nooit gehoord, dus het is in ieder geval geen Bro.

      De enige reden dat jij in je eentje twee mensen bezig kunt houden is omdat je enorm traag van begrip bent volgens mij. Zelfs als ik het stap voor stap uitleg heb je nog weerwoord en doe je nog stoer. Je beledigd mensen op hun taalgebruik en intelligentie terwijl je zelf amper een normale zin kan schrijven. Dus in vervolg reageer ik ook wel helemaal niet meer op je omdat ik serieus denk dat je gewoon alleen maar aandacht wil.

      Edit voor James: Ik zie constant playbookers om accounts vragen in de aangeboden sectie van het forum
    • Takeoff wrote:

      Wat is nou het probleem Barney? het account dat nu Contractor heet is nooit van BeLikeMe geweest, BeLikeMe had namelijk het account van Elon Musk overgenomen nog voor de merge maar heeft sindsdien (voor zo ver ik weet) alleen maar in V gestaan. Ik weet nu wel wie Contractor is maar heb die naam nog nooit gehoord, dus het is in ieder geval geen Bro.

      De enige reden dat jij in je eentje twee mensen bezig kunt houden is omdat je enorm traag van begrip bent volgens mij. Zelfs als ik het stap voor stap uitleg heb je nog weerwoord en doe je nog stoer. Je beledigd mensen op hun taalgebruik en intelligentie terwijl je zelf amper een normale zin kan schrijven. Dus in vervolg reageer ik ook wel helemaal niet meer op je omdat ik serieus denk dat je gewoon alleen maar aandacht wil.

      Edit voor James: Ik zie constant playbookers om accounts vragen in de aangeboden sectie van het forum
      takeoff ga aub naar de supermarkt voor wat zout gozer serieus je komt het dadelijk nog tekort.
      ik wijs iemand niet op zijn taalgebruik. als je kan lezen vraag ik of ie het wil vertalen omdat ik spaler niet begrijp wat dat is.
      elon musk staat nog steeds in v onder elon.
      ik beledig iemand niet op zijn intelligentie dat is niet aan mij.
      dat jij en bolder het denken dat betekent niet dat ik dat zo doe.
      jij probeer altijd alles voor onze voeten te leggen terwijl het gewoon niet zo is.
      maar ik weet niet wat jij doet met je toetsenbord maar het woord dat je bedoel zal typen zijn.
      en mijn zinnen zijn gewoon goed oke niet altijd 100% maar wel leesbaar.
      maar agh begrijp je ook wel dat je nu durf want barcode is er niet en plof is weer online dus meneer krijg weer een grote mond.

      wij vragen om accounts? gozer dat doen we al maanden niet kom is uit het verleden
      ik doe stoer? wauw dat zeg alleen een kind die niet een discussie kan winnen.
      en btw goh kom je er nu pas achter? zei het al eerder dat dit entertainment is voor mij.

      het is wel vermakelijk 1 persoon die 2 personen lekker bezig houd en het nog steeds kan.

      komt die zin je al bekend voor of heb je een foto nodig? haha
    • en dat acc van elon musk kreeg ik die van elon musk ik toen gestopt heb ik mijn oude elon musk aan compro gegeven en kreeg ik het oude acc van smootly er na (het oude acc) genoemt beowulf


      Zagadra
      11

      729
      Beowulf
      69

      zie jij dat acc maar met je maten te slopen die komt de vm namelijk niet meer uit!
      dus met jullie hoop dat jullie mij aan slopen zijn heel veel plezier met jullie natte droom
      kom er lekker in gemini weer uit je bange modus met je Grote spraak daar heb je de kans mij teslopen maar je kan 3x niks!
      bij deze hebben jullie weer pech!! geen blm in de recs!!
      SrG
    • BeLikeMe wrote:

      en dat acc van elon musk kreeg ik die van elon musk ik toen gestopt heb ik mijn oude elon musk aan compro gegeven en kreeg ik het oude acc van smootly er na (het oude acc) genoemt beowulf


      Zagadra
      11

      729
      Beowulf
      69

      zie jij dat acc maar met je maten te slopen die komt de vm namelijk niet meer uit!
      dus met jullie hoop dat jullie mij aan slopen zijn heel veel plezier met jullie natte droom
      kom er lekker in gemini weer uit je bange modus met je Grote spraak daar heb je de kans mij teslopen maar je kan 3x niks!
      bij deze hebben jullie weer pech!! geen blm in de recs!!
      hahaha blabla haha
    • Barney stinson wrote:

      BeLikeMe wrote:

      en dat acc van elon musk kreeg ik die van elon musk ik toen gestopt heb ik mijn oude elon musk aan compro gegeven en kreeg ik het oude acc van smootly er na (het oude acc) genoemt beowulf


      Zagadra
      11

      729
      Beowulf
      69

      zie jij dat acc maar met je maten te slopen die komt de vm namelijk niet meer uit!
      dus met jullie hoop dat jullie mij aan slopen zijn heel veel plezier met jullie natte droom
      kom er lekker in gemini weer uit je bange modus met je Grote spraak daar heb je de kans mij teslopen maar je kan 3x niks!
      bij deze hebben jullie weer pech!! geen blm in de recs!!
      hahaha blabla haha
      ken hem hernoemen voor je hoor De lachende Ooievaar
      SrG
    • BeLikeMe wrote:

      Barney stinson wrote:

      BeLikeMe wrote:

      en dat acc van elon musk kreeg ik die van elon musk ik toen gestopt heb ik mijn oude elon musk aan compro gegeven en kreeg ik het oude acc van smootly er na (het oude acc) genoemt beowulf


      Zagadra
      11

      729
      Beowulf
      69

      zie jij dat acc maar met je maten te slopen die komt de vm namelijk niet meer uit!
      dus met jullie hoop dat jullie mij aan slopen zijn heel veel plezier met jullie natte droom
      kom er lekker in gemini weer uit je bange modus met je Grote spraak daar heb je de kans mij teslopen maar je kan 3x niks!
      bij deze hebben jullie weer pech!! geen blm in de recs!!
      hahaha blabla haha
      ken hem hernoemen voor je hoor De lachende Ooievaar
      alsof ik jou serieus neem