heeft iemand een oplossing voor alle popups als je over je planeten gaat en in het mw overzicht? ze zijn namelijk zwaar irritant
tooltips/popups
-
-
Zwaar irritant is nog zacht uitgedrukt..
Ik heb wat lopen kloten met antigame alleen die heeft er ook geen effect op -
Ah ligt dus niet aan mij. Best hinderlijk inderdaad14/15 Planeten
Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695) -
vind het ook kut vooral als je mw aan scannen ben in eens weer op een andere pagina terecht komt!SrG
-
BeLikeMe wrote:
vind het ook kut vooral als je mw aan scannen ben in eens weer op een andere pagina terecht komt!
Bedoel je een andere tabblad of venster? -
ReWinD wrote:
Kan je dit beter uitleggen?
Ik heb dit al eerder aangekaart, maar ook toen geen oplossing.
Jammer. is zwaar irri. -
Bolder wrote:
ReWinD wrote:
Kan je dit beter uitleggen?
Jammer. is zwaar irri.
misschien kan anti-game wel met iets komen. -
En als ze toch bezig zijn kunnen ze gelijk de traagheid eens aanpakken, dat is ook om te huilen14/15 Planeten
Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695) -
Alpatsjino wrote:
En als ze toch bezig zijn kunnen ze gelijk de traagheid eens aanpakken, dat is ook om te huilen
het is echt niet anno 2020 dat de pagina's soms zo traag laden, en ja ik kan garanderen dat het niet aan mijn netwerk of computer ligt.
:love: Thanks Syrabi -
Jillian wrote:
Alpatsjino wrote:
En als ze toch bezig zijn kunnen ze gelijk de traagheid eens aanpakken, dat is ook om te huilen
het is echt niet anno 2020 dat de pagina's soms zo traag laden, en ja ik kan garanderen dat het niet aan mijn netwerk of computer ligt.
Pop-ups gewoon weer automatisch laten verdwijnen na 0,8 sec. Dit is zwaar irritant en ze verdwijnen pas wanneer je ergens op een leeg vlak in je scherm klikt of op het kruisje in de pop-up. Selecteren van planeten wordt hierdoor zwaar belemmerd. -
Zo, ik ben ze kwijt
Vervelend is dat je nergens meer een popup krijgt, bv in de winkel kijken wat je aan boosters hebt.. -
en ook na de laatste update nog niet opgelost !!!!!!!!!
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0