[TOT: 79.584.000] Middnightie [GZV] vs. TerrorSkop (A: 540.000, V: 79.044.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 79.584.000] Middnightie [GZV] vs. TerrorSkop (A: 540.000, V: 79.044.000)

      Eindelijk een eerste winstje kunnen pakken :thumbup:


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Middnightie [GZV]
      ________________________________________________

      Kruiser 2.500
      Klein vrachtschip 5.500
      _________________________________________

      Verdediger TerrorSkop
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 2.000
      Groot vrachtschip 3.087
      Licht gevechtsschip 4.000
      Recycler 1.000
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Middnightie [GZV]
      ________________________________________________

      Kruiser 2.500 ( -0 )
      Klein vrachtschip 5.365 ( -135 )
      _________________________________________

      Verdediger TerrorSkop
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      15.373.333 Metaal, 15.373.333 Kristal en 15.373.334 Deuterium
      24.531.709 Metaal, 7.595.030 Kristal en 38.161.434 Deuterium
      6.132.927 Metaal, 1.898.757 Kristal en 9.540.359 Deuterium
      1.533.232 Metaal, 474.690 Kristal en 2.385.090 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 540.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 79.044.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 22.396.000 metaal en 16.396.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 138.373.228 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      22.396.000 Metaal en 16.396.500 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 69.697.201
      Kristal: 41.468.310
      Deuterium: 65.460.217
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 176.625.728 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -92.093.201
      Kristal: -57.863.810
      Deuterium: -67.460.217
      De verdediger(s) hebben een totaal van 217.417.228 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Netjes gedaan.

      Ik ben echt helemaal klaar met deze update. Het zit compleet vol met bugs. Dat gekke kleurenbalkje met vluchtsnelheden verspringt uit zichzelf. De werf blijft extra schepen bij bouwen (had gisteren ineens extra vrachtschepen uit mijn werf).

      Ik heb de bootjes weggestuurd op 10% en zou dus aan moeten komen over een dikke 5 minuten. Helaas bedacht het spel dat ik for some reason 20% heb aangeklikt en kwam het al om 06:15 uur vanochtend terug... %

      Zeer zeer treurig dit zo. Een prachtig spel dat eindelijk een grote update doorvoert en zo vreselijk aan het falen is.

      Eerst de kerstdagen maar rustig vieren en daarna kijk ik wel of GF iets gepatched heeft en of het zin heeft om door te spelen.

      EDIT: ik kan niet eens in v-mode gaan omdat ik de spelersnaam %newname% niet kan of wil aannemen... *zucht*
      Izar
      - - - - - - - - - -
      Gewone 20%: 270 | Gevorderde 20%: 17 | Expert 20%: 2
      Rips gesloopt: 37 | Manen gegeven: 26 | Top 10: 3

      The post was edited 2 times, last by TerrorSkop ().

    • TerrorSkop wrote:

      Netjes gedaan.

      Ik ben echt helemaal klaar met deze update. Het zit compleet vol met bugs. Dat gekke kleurenbalkje met vluchtsnelheden verspringt uit zichzelf. De werf blijft extra schepen bij bouwen (had gisteren ineens extra vrachtschepen uit mijn werf).

      Ik heb de bootjes weggestuurd op 10% en zou dus aan moeten komen over een dikke 5 minuten. Helaas bedacht het spel dat ik for some reason 20% heb aangeklikt en kwam het al om 06:15 uur vanochtend terug... %

      Zeer zeer treurig dit zo. Een prachtig spel dat eindelijk een grote update doorvoert en zo vreselijk aan het falen is.

      Eerst de kerstdagen maar rustig vieren en daarna kijk ik wel of GF iets gepatched heeft en of het zin heeft om door te spelen.

      EDIT: ik kan niet eens in v-mode gaan omdat ik de spelersnaam %newname% niet kan of wil aannemen... *zucht*
      Ik had dat ook toen ik met deze instellingen wilde werken.
      Gewoon in v mode gaan( als je dat al niet bent) er veranderd niets.In ieder geval bij mij niet.
      Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
    • fearlessz wrote:

      TerrorSkop wrote:

      Netjes gedaan.

      Ik ben echt helemaal klaar met deze update. Het zit compleet vol met bugs. Dat gekke kleurenbalkje met vluchtsnelheden verspringt uit zichzelf. De werf blijft extra schepen bij bouwen (had gisteren ineens extra vrachtschepen uit mijn werf).

      Ik heb de bootjes weggestuurd op 10% en zou dus aan moeten komen over een dikke 5 minuten. Helaas bedacht het spel dat ik for some reason 20% heb aangeklikt en kwam het al om 06:15 uur vanochtend terug... %

      Zeer zeer treurig dit zo. Een prachtig spel dat eindelijk een grote update doorvoert en zo vreselijk aan het falen is.

      Eerst de kerstdagen maar rustig vieren en daarna kijk ik wel of GF iets gepatched heeft en of het zin heeft om door te spelen.

      EDIT: ik kan niet eens in v-mode gaan omdat ik de spelersnaam %newname% niet kan of wil aannemen... *zucht*
      Ik had dat ook toen ik met deze instellingen wilde werken.Gewoon in v mode gaan( als je dat al niet bent) er veranderd niets.In ieder geval bij mij niet.
      Ik had hetzelfde probleem voor.
      Oplossing was eerst een naamswijziging te doen, zodat die op de 1 week cooldown was.
      Vervolgens kon ik dan wel in vakantiemode gaan