onderzoek GO's

  • onderzoek GO's

    Eigenlijk ben ik wel benieuwd of er überhaupt welis onderzoek word gedaan naar de admins en SGO ( als ze bestaan) en naar de GO's.
    en er geen vriendjes politiek komt.
    wat zijn de voordelen van hun functies?
    zie namelijk dat de meeste go's Enzo hoge spelers zijn en dat doet me denken aan vriendjes politiek of extra's vanuit hun functie.
    wanneer komt er een onderzoek naar hun?

    misschien een idee om vriendjes politiek uit te sluiten gewoon een niet spelende go's enzo neer te zetten.
    want als ik een klacht heb bijvoorbeeld over een GO en komt daarbij een andere GO hoe kan ik zeker weten dat die GO neutraal ernaar gaat kijken en geen hand boven zijn of haar hoofd houd?
    zo maak je het spel eerlijke voor iedereen ook voor de spelers en ja jullie doen het vrijwillig en bedankt ervoor maar toch moet er iets zijn.
    hoe meer ik me afvraag over go enzo krijg ik toch rillingen op me rug of er geen vriendjes politiek in zit en hoe weten we dat er geen corrupte go's enzo zijn?
    zou fijn zijn als er wat meer onderzoek gedaan word naar jullie
  • Wanneer je klachten hebt over het functioneren van een teamler, kun je contact opnemen met de admin van deze teamler. Mocht je een klacht hebben over een admin, neem dan contact op met een van de andere admins of de CoMa.

    De rang van GO's heeft niks met het functioneren in de beheersuniversa te maken, daar ze niet spelen in het universum dat ze beheren.
    Mocht je willen weten wat de voordelen zijn van de functies van een teamler, schroom dan niet om te solliciteren naar een functie.

    Met deze reactie sluit ik per direct dit draadje, om zo te voorkomen dat er waarschuwingen uitgedeeld moeten worden omdat individuele gevallen worden besproken.

    :QATC:

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][