het bespreken van een bepaald topic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • het bespreken van een bepaald topic

    Het blijkt nogal gevoelig te liggen.

    Het bespreken van een bepaald topic die resulteert in het verwijderen van alle posts hierover zonder verder enige duidelijk opheldering. Spreekt weer van een behoorlijke censuur en vriendjespolitiek binnen het team. Elkaar bij grove fouten de hand boven het hoofd houden, hoe maak je een spel en community kapot :)

    @Lord @Hysteria, steeds het verwijderen en sluiten van topic heeft geen zin. Ik ga hierbij samen met een aantal andere spelers stappen ondernemen naar de coma, wegens censuur en oneerlijke behandeling van spelers.

    Ik stel verdorie gewoon een vraag waarbij een weloverwogen antwoord met onderbouwing vanuit de regels op zijn plek is. Het antwoord wat op het eerdere draadje van 11 januari vorig jaar gegeven is, voldoet niet aan de behoefte voor een duidelijk uitleg, daarin staat namelijk niets over een farm account, ja pushing met voorbedachte raden, maar dan mogen jullie een hele hoop accounts in de ban doen!.

    Ik heb van ieder bericht een screenshot gemaakt en alles gaat nu naar de coma toe. Ik heb het fatsoenlijk geprobeerd maar ik word onfatsoenlijk behandeld en gewoon helemaal NIET te woord gestaan.
    -Niets Interessants te melden-
  • Het functioneren van teamleden mag je met de admin van de teamler of een andere admin opnemen of met de coma, maar niet hier op het board.
    De twee topics die eerder verwijderd zijn, zijn door een moderator verwijderd en ik zie geen mail, pm of ticket om daar vragen over te stellen naar mij als de admin van deze moderator. Daarnaast vraag ik me erg af of iemand met jouw ervaring niet zelf vooraf kan bedenken wat er gebeurd met draadjes waarin bans en functioneren van teamleden besproken word. Misschien zou je daar nog een warn en bij het derde topic een ban bij verwachten in plaats van een reactie van de admin, in een overigens nog altijd zichtbaar en slechts gesloten draadje.

    Ik zie de casus dus graag tegemoet, maar heb moeite om dat vanuit dit standpunt ook serieus te nemen.

    Dat gezegd hebbende, sluit ik ook dit draadje. Dit had een mail, pm of ticket moeten zijn naar een van de admins, daar het feitelijk een klacht is aan ons adres en het topic dus geen verdere bijdrage heeft.

    Closed

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][