[TOT: 4.833.677.000] Admiral Adama [SDS] vs. Zaphod Beeblebrox [Predator] (A: 430.229.000, V: 4.403.448.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 4.833.677.000] Admiral Adama [SDS] vs. Zaphod Beeblebrox [Predator] (A: 430.229.000, V: 4.403.448.000)

      Een hele tijd geleden al innerstelsel gaan liggen bij Zaphod
      Een aantal keren ook gevlogen maar hij was steeds op tijd en erg scherp, al scheelde het 1 keer ook maar echt een paar minuten.
      Vanochtend zag ik een timer op een maan en ook timer op zn HP maar na een spio zag ik dat zijn vloot er lag.
      De gok genomen en deze keer pakte het goed uit.
      Hij kwam later wel online; maar nog geen berichtje gehad.
      Desondanks succes met de rebuild


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Admiral Adama [SDS]
      ________________________________________________

      Kruiser 200.000
      Slagschip 60.000
      Interceptor 60.000
      _________________________________________

      Verdediger Zaphod Beeblebrox [Predator]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 50.032
      Groot vrachtschip 27.500
      Licht gevechtsschip 510.012
      Zwaar gevechtsschip 2
      Kolonisatieschip 8
      Recycler 10.026
      Spionagesonde 2.450
      Ster des Doods 75
      Interceptor 10.000
      Raketlanceerder 25.007
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Admiral Adama [SDS]
      ________________________________________________

      Kruiser 192.604 ( -7.396 )
      Slagschip 58.542 ( -1.458 )
      Interceptor 58.491 ( -1.509 )
      _________________________________________

      Verdediger Zaphod Beeblebrox [Predator]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      171.458.670 Metaal, 144.425.499 Kristal en 198.491.841 Deuterium
      724.646.103 Metaal, 36.106.374 Kristal en 52.072.533 Deuterium
      348.513.892 Metaal, 9.026.594 Kristal en 13.018.134 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 430.229.000 eenheden verloren.
      Totale schade aanvaller inclusief na-raids: 434.041.000 eenheden.

      De verdediger heeft een totaal van 4.403.448.000 eenheden verloren.
      Totale schade verdediger inclusief na-raids: 4.464.016.000 eenheden.

      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1.414.626.000 metaal en 835.926.000 kristal.
      Extra puin door na-raids: 844.250 metaal en 733.250 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 1.697.759.640 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 2.399.271.915
      Kristal: 890.420.717
      Deuterium: 226.155.508
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 3.515.848.140 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -3.925.652.665
      Kristal: -1.727.408.467
      Deuterium: -508.714.508
      De verdediger(s) hebben een totaal van 6.161.775.640 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Woei, lekkere winst hoor! Had na een avond borrelen ineens visite op de stoep staan dus was even afgeleid en meende dat het op dit accountje wel even kon...niet dus, goed afgestraft en veel plezier met de winst! Ik was al niet zo actief aan het fleeten hier. ;) 8o

      Enne, ik wil je wel een berichtje sturen hoor, maar je hebt mij al tijden geblocked... :P Vandaar ook die enkele ipr een poosje terug, maar die hint kwam niet door... :P
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
    • huh, ik jou geblokt?
      ik snapte je ipr niet
      heb dat een keer eerder gehad in een andere unie; dat ik het ook niet in de gaten had.
      Ik vrees iets met spelen op telefoon en dan per ongeluk een knop ingedrukt ofzo
      want ik heb geen enkele reden om jou te blokken

      succes met de rebuild en dat blok ga ik er meteen af halen

      PS! Zojuist blok opgeheven; lol stonden zelfs nog meer spelers geblokt voor chat. Is echt door spelen op telefoon gebeurd
    • BeLikeMe wrote:

      Caspertvanmierlo wrote:

      PS! Zojuist blok opgeheven; lol stonden zelfs nog meer spelers geblokt voor chat. Is echt door spelen op telefoon gebeurd
      met een slokje op ogamen kan dat ook gebeuren :D
      lekker gespot!! plezier van de winst :D

      zaphod dat zijn strafpunten!! wel zeggen saven jongens en zelf :P niet doen voor effe :D
      goede rb
      serieus, is dit jouw niveau belikeme
      met deze bijdehande opmerking.....bah bah
      Ik heb meerdere spelers die ik blijkbaar via op 'telefoon spelen' geblokt heb, want ik wist dit niet eens.
      Via pc weet ik niet eens hoe ik mensen moet blokken.
      Maar belikeme, praat jij vooral ff in in het straatje van original......en dan komt het best goed. Wanneer kom je weer uit VM. Want reageren kun je wel, maar online spelen is kennelijk lastiger

      The post was edited 1 time, last by Caspertvanmierlo ().

    • Caspertvanmierlo wrote:

      BeLikeMe wrote:

      Caspertvanmierlo wrote:

      PS! Zojuist blok opgeheven; lol stonden zelfs nog meer spelers geblokt voor chat. Is echt door spelen op telefoon gebeurd
      met een slokje op ogamen kan dat ook gebeuren :D lekker gespot!! plezier van de winst :D

      zaphod dat zijn strafpunten!! wel zeggen saven jongens en zelf :P niet doen voor effe :D
      goede rb
      serieus, is dit jouw niveau belikememet deze bijdehande opmerking.....bah bah
      Ik heb meerdere spelers die ik blijkbaar via op 'telefoon spelen' geblokt heb, want ik wist dit niet eens.
      Via pc weet ik niet eens hoe ik mensen moet blokken.
      Maar belikeme, praat jij vooral ff in in het straatje van original......en dan komt het best goed. Wanneer kom je weer uit VM. Want reageren kun je wel, maar online spelen is kennelijk lastiger
      Ik snap je niet helemaal :D dat t een gevoelige snaar is blijkt wel :D

      @ als je heb gezien mijn acc staat er nog wel alleen is er geen fleet meer heb je de rankig niet gevolgt ?
      rest van van de lg gaan er ook nog uit maak je niet druk :D ouwe zuurpruim

      en wat je met original heb moet je moet hem uit vechten daar weet ik namelijk niks van!
      SrG

      The post was edited 1 time, last by BeLikeMe ().

    • Caspertvanmierlo wrote:

      BeLikeMe wrote:

      Caspertvanmierlo wrote:

      PS! Zojuist blok opgeheven; lol stonden zelfs nog meer spelers geblokt voor chat. Is echt door spelen op telefoon gebeurd
      met een slokje op ogamen kan dat ook gebeuren :D lekker gespot!! plezier van de winst :D

      zaphod dat zijn strafpunten!! wel zeggen saven jongens en zelf :P niet doen voor effe :D
      goede rb
      serieus, is dit jouw niveau belikememet deze bijdehande opmerking.....bah bah
      Ik heb meerdere spelers die ik blijkbaar via op 'telefoon spelen' geblokt heb, want ik wist dit niet eens.
      Via pc weet ik niet eens hoe ik mensen moet blokken.
      Maar belikeme, praat jij vooral ff in in het straatje van original......en dan komt het best goed. Wanneer kom je weer uit VM. Want reageren kun je wel, maar online spelen is kennelijk lastiger
      Nickjuh zegt hier niet heel veel verkeerd hoor, was gewoon een opmerking als grap bedoeld gok ik.. dat jij je daardoor zo laat opfokken zegt meer over jou denk ik xD

      mooie slag verder, gl met de rb Zaphod, maar dat komt wel goed gok ik haha
      -Niets Interessants te melden-
    • Jullie Nickjuh is gewoon de boel aan het opfokken over iets wat al lang door support is afgehandeld maar waar original gangster nog steeds moeite mee lijkt te hebben; getuige de alliantiepagina. (ook al zo iets zielig, omdat dan daar op te zetten)
      Dat nickjuh als alliantiegenoot van original deze opmerking maakt.....hij weet dondersgoed waar het over gaat dus moet ie nu niet net doen alsof hij niet weet waar het over gaat.

      (een eerdere kwestie waar ik met een paar bier teveel op toch inlog op het spel en vervolgens een foute opmerking maak, waarvoor excuses en alles is gemaakt)

      Dan is het erg zielig om daar nu weer naar te verwijzen en ja omdat ik er van baalde dat het gebeurde; laat ik me door die opmerking vervolgens opfokken ja.
      Maar prima, dit is het laatste dat ik er over heb gezegd en voor de rest reageer ik nu alleen nog maar over deze slag!!
    • Caspertvanmierlo wrote:

      Jullie Nickjuh is gewoon de boel aan het opfokken over iets wat al lang door support is afgehandeld maar waar original gangster nog steeds moeite mee lijkt te hebben; getuige de alliantiepagina. (ook al zo iets zielig, omdat dan daar op te zetten)
      Dat nickjuh als alliantiegenoot van original deze opmerking maakt.....hij weet dondersgoed waar het over gaat dus moet ie nu niet net doen alsof hij niet weet waar het over gaat.

      (een eerdere kwestie waar ik met een paar bier teveel op toch inlog op het spel en vervolgens een foute opmerking maak, waarvoor excuses en alles is gemaakt)

      Dan is het erg zielig om daar nu weer naar te verwijzen en ja omdat ik er van baalde dat het gebeurde; laat ik me door die opmerking vervolgens opfokken ja.
      Maar prima, dit is het laatste dat ik er over heb gezegd en voor de rest reageer ik nu alleen nog maar over deze slag!!
      gast ik zat in gzv dus waar je het over heb volgende x wat beter je huiswerk maken :D
      Maar bedankt voor de opheldering ben gestopt om dat ik niet tussen gzv en predators in wilde staan en me fleet is verkocht aan joost! via de veiling dus niet raar lopen lullen
      SrG
    • Dan moeten we natuurlijk even reageren.

      Blijkbaar heb ik er moeite mee omdat jij nog steeds op onze alliantie pagina staat.

      Dat blijft. Zoiets snap jij niet, maar moeite hebben ermee? het lijkt er meer op dat jij er moeite mee hebt?

      Ik zal ook er ook ff over beginnen dan... zit je weer met een slok op te gamen en kan jij je weer niet inhouden? HAHAHA.

      Ik reageer normaal niet meer op je omdat ik je een knuppel vind, maar hier vraag je er zelf om.

      Zap noob, love and kisses hon :D :love:
      Ex solo no1.NL

      The post was edited 2 times, last by Legend.bdr ().

    • Tis maar net hoe iemand erop reageert..
      Blijkbaar zit het hem heel dwars om het hier nog op te halen ;)

      Ik ben er overheen en zoals je hebt gemerkt ingame reageerde ik niet meer op je.
      Je doet wat je doet en je zegt wat je zegt, excuus of niet, mijn mening is gezet en heb je maar te accepteren ;)

      Niemand haalt hier iets op, Belikeme zegt wat en daar kan je ook met een grap op reageren naar Belikeme toe.. hij zegt niets raars xD

      Die pagina is voor hem, dan maak hij die fout niet nog een keer. :thumbsup:

      Zap je komt er wel overheen ;)
      Ex solo no1.NL