klacht over aanpassen externe door go

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • klacht over aanpassen externe door go

    Hi,


    Op onze externe hadden wij een leuke pic met tekst erop.
    Geen scheldwoorden, maar een ervaring die ons rijker heeft gemaakt.

    Blijkbaar kunnen mensen van alles zeggen en als wij dan besluiten een topic op onze externe te plaatsen wordt het weggehaald.

    Waarom is zoiets provocerend?

    Wat is de reden dat onze externe wordt aangepast?

    Op deze manier geven jullie ons het idee dat het normaal is dat bepaalde spelers van alles mogen zeggen tegen ons, gaan klagen bij het go team dat zij er niets aan kunnen doen omdat (...vul zelf maar in)... en vervolgens wordt onze pagina aangepast omdat er op het forum weer over gesproken wordt?

    Ten eerst begint deze persoon er zelf over en zo te zien heeft hij er niets van geleerd.

    Ik zie graag dat onze externe weer in ere hersteld wordt.

    Het is een oorlog spel en wanneer iemand het spel slecht speelt komt hij op onze wall of shame..

    Team go heeft er niets aan gedaan en iemand heeft een hand boven zijn hoofd gehouden en nu worden wij helemaal gestraft door team go door het weg te halen.

    Als mensen er niet mee kunnen omgaan, dan moeten zij zich niet zo gedragen.

    Erg jammer dat zij backup krijgen vanuit het team, dat laat zien dat het normaal is zulk gedrag wat het niet is.

    @Independence waarom moeten wij wel rekening houden met spelers en zij niet met ons, wat is dat voor gedrag?
    Ex solo no1.NL
  • Beste, graag zie ik dit vermeld worden richting de Game Admin via een ticket :)
    Klachten gaan altijd via hun betreffende GO’s of SGO’s.

    Verder als er meer dingen zijn, zie ik ze graag tegemoet natuurlijk!

    Had trouwens nog wel sorry gezegd dat ik de hele pagina heb gedeleted ipv een sectie xD

    Groet, Inde.

    Thanks Syrabi <3

    The post was edited 1 time, last by Independence ().

  • haha, ik zag dat je sorry erbij had gezet. :thumbsup:
    ik heb ook via support een klacht ingediend.

    Het is niet persoonlijk naar jou hoor die klacht, maar een dergelijk plaatje moet iemand wel tegen kunnen, zeker iemand die wel naar spelers rare dingen kan gaan roepen.
    En zoals ik het zie nu zie gaat huilen bij een go om het weg te laten halen.

    It was such a nice pic :thumbsup:
    Ex solo no1.NL