[TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)

    • Khan wrote:

      26 (1)[TFL] PartyHatW... (1.967.803)145.339.534
      27 (1)[TKW] Khan (1.405.058)137.453.902


      Leuke grap dit, die stond vanochtend gewoon nog 5m punten onder mij
      Lijkt me duidelijk dat het kerkhof ergens kapot op moet vliegen en het daaruit onstane puin naar de go

      Wel leuk om weer eens een puintime te zien, dat is lang geleden
      Succes met deel 2? :P
      Komt in orde deel 2
      en idd vind dat de fleet die ik gesloopt heb afgenomen mag worden
      hij heb nu dit er bij gekregen kerkhofje
      Vlootkerkhof gecreëerd bijna 7 miljard puntjes de ictjes waren nieuw en de nietjes ook! vers van de pers
      • Klein vrachtschip36.009
      • Groot vrachtschip42.635
      • Licht gevechtsschip87.630
      • Zwaar gevechtsschip315
      • Kruiser20.475
      • Slagschip7.875
      • Kolonisatieschip16
      • Recycler39.520
      • Vernietiger6.578
      • Interceptor7.886
      • Ster des Doods405
      SrG
    • als de verdediger die vloot moet inleveren is het net zo fair dat de aanvaller de winst moet inleveren, niet strak genoeg getimed, waardoor de bug ontstaat omdat de verdediger er dus duidelijk in is geslaagd om binnen een paar seconden zijn vloot in veiligheid te brengen?
      maar volgens mij is er al druk onderzoek naar, dus laat het team zijn werk gewoon doen en een weloverwogen beslissing maken?

      OT: nogmaals, leuke slag, leuk winstje (mocht de slag goed gekeurd worden)
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      als de verdediger die vloot moet inleveren is het net zo fair dat de aanvaller de winst moet inleveren, niet strak genoeg getimed, waardoor de bug ontstaat omdat de verdediger er dus duidelijk in is geslaagd om binnen een paar seconden zijn vloot in veiligheid te brengen?
      maar volgens mij is er al druk onderzoek naar, dus laat het team zijn werk gewoon doen en een weloverwogen beslissing maken?

      OT: nogmaals, leuke slag, leuk winstje (mocht de slag goed gekeurd worden)
      ga ik ook wel mee akkoord :D als me deut vergoed word en rebuild meteen van jou bootjes worden vergoed dan zeg ik alex we proberen het op nieuw!! rb zonder werf wacht tijden haha
      ja mensen Klapstoel bezit dat acc daarom maakt hij zich zorgen :D

      geen 1 noodle kan in 3 sec jumpen jij wel !! maar mij hoor je niet klagen ga voor next try spg way of life !!
      SrG
    • BeLikeMe wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      als de verdediger die vloot moet inleveren is het net zo fair dat de aanvaller de winst moet inleveren, niet strak genoeg getimed, waardoor de bug ontstaat omdat de verdediger er dus duidelijk in is geslaagd om binnen een paar seconden zijn vloot in veiligheid te brengen?
      maar volgens mij is er al druk onderzoek naar, dus laat het team zijn werk gewoon doen en een weloverwogen beslissing maken?

      OT: nogmaals, leuke slag, leuk winstje (mocht de slag goed gekeurd worden)
      ga ik ook wel mee akkoord :D als me deut vergoed word en rebuild meteen van jou bootjes worden vergoed dan zeg ik alex we proberen het op nieuw!! rb zonder werf wacht tijden hahaja mensen Klapstoel bezit dat acc daarom maakt hij zich zorgen :D

      geen 1 noodle kan in 3 sec jumpen jij wel !! maar mij hoor je niet klagen ga voor next try spg way of life !!

      hahaha mooie gedachte man, ik ben al lang en breed gestopt in gemini, nadat Reformed en Cryptus ermee kapte had ik er ook niet veel zin meer in xD het gaat mij meer om een eerlijke afhandeling, maar daar zijn ze al mee bezig begrijp ik uit de reactie van de teamlers hier?

      en trouwens, in 3 seconde springen is best wel te doen als je antigame gebruikt, en geen trage browser zoals Firefox, met chrome ofzo moet het makkelijk te doen zijn (mits je geluk hebt zonder server vertragingen)
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      BeLikeMe wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      hahaha mooie gedachte man, ik ben al lang en breed gestopt in gemini, nadat Reformed en Cryptus ermee kapte had ik er ook niet veel zin meer in xD het gaat mij meer om een eerlijke afhandeling, maar daar zijn ze al mee bezig begrijp ik uit de reactie van de teamlers hier?


      heb play exx die me verteld dat jij poging waagt dus niet liegen meneertje die meneer geloof ik uit 1000den
      laat ze acctje dan even delite zetten of an ons geven mag ook weet weel paar spelers die t wel weten te benutten

      spelers niet zoals jij
      echte spelers wel slopen niet gesloopt willen worden(heb ik over cryptus dan he) blijf nog even liggen :D wil de nieuwe solo nr1 wel behalen :D (K) en thnx voor de winst!

      ook profits naar jou mooi weg gesprongen
      SrG

      The post was edited 1 time, last by BeLikeMe ().