[TOT: 106.771.000] Fire rain vs. Hitsugaya Toushiro [Ex Play] (A: 7.620.000, V: 99.151.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • [TOT: 106.771.000] Fire rain vs. Hitsugaya Toushiro [Ex Play] (A: 7.620.000, V: 99.151.000)

    meneertje vond het leuk om mij 4x proberen aan te vallen fullfleet terwijl we aan het praten waren
    ja weet het heb het zelf ook geprobeerd bij hem hij kwam op de min uit vmode gelijk actie
    maar blijkbaar houd hij ervan om dm er tegenaan te gooien
    maar vandaag na 4x deut strooien denk ik ach geef ik hem een aaitje op de wang die gast verlangt gewoon aandacht
    koude koffie en sloffe koekjes tis iig geen aanrader gewoon flink crashen dan heb je iig iets om op te kauwen
    playbook kus me kont overlopers ook dit is gewoon weer ff een kleine bitchtslapp tot de volgende vmodehop
    aangezien ik niet gewoon kan spelen in zaga zonder binnen 10min 10x moonblows iprs en aanvallen te krijgen


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Fire rain
    ________________________________________________

    Slagschip 25.000
    _________________________________________

    Verdediger Hitsugaya Toushiro [Ex Play]
    ________________________________________________

    Groot vrachtschip 2.500
    Zonne-energiesatelliet 3.256
    Crawler 1.000
    Reaper 1
    Pathfinder 1
    Raketlanceerder 4.000
    Kleine laser 4.000
    Grote laser 2.000
    Gausskanon 140
    Ionkanon 40
    Plasmakanon 140
    Kleine planetaire schildkoepel 1
    Grote planetaire schildkoepel 1
    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Fire rain
    ________________________________________________

    Slagschip 24.873 ( -127 )
    _________________________________________

    Verdediger Hitsugaya Toushiro [Ex Play]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    2.220.369 Metaal, 679.273 Kristal en 400.049 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 7.620.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 99.151.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 18.246.400 metaal en 20.389.600 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 3.299.691 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    De aanvaller(s) hebben het puin.



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 14.751.769
    Kristal: 19.163.873
    Deuterium: 400.049
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 34.315.691 eenheden winst gemaakt.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -55.373.369
    Kristal: -39.541.273
    Deuterium: -7.536.049
    De verdediger(s) hebben een totaal van 102.450.691 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
  • Wat is het vervelend nou he als iemand met een wat grotere vloot direct bij je komt kijken als je activiteit vertoont. Doet me ineens denken aan je paranoïde gedrag bij mij toen jouw vloot nog groter was en je een gelukje had.
    Dit is wat er nu van je geworden is en je mag er best trots op zijn. Eindelijk iemand die je niet hoeft uit te leggen hoe de v-mode knop werkt.
    De schade hier geleden heb ik binnen een uur weer goedgemaakt, dus #care

    The post was edited 1 time, last by Hitsugaya Toushiro ().

  • Is Vliegende Hollander echt een trial GO? Benieuwd of hij GO mag worden als hij mensen op het forum noob noemt lel
    Alhoewel ik HT nou ook niet echt sportief vind. Knaagt het zo erg aan Playbook dat Fire ieder moment uit V kan komen om jullie aan te vallen? hahahah
    Ik vind het heel grappig, please continue Fire :)

    Oja en Vliegende Hollander, spelers als Rewind defbashen voor minder dan 10 mil winst. Wat vind je daar wel niet van dan als je dit al noob vind?
  • Takeoff wrote:

    Is Vliegende Hollander echt een trial GO? Benieuwd of hij GO mag worden als hij mensen op het forum noob noemt lel
    Alhoewel ik HT nou ook niet echt sportief vind. Knaagt het zo erg aan Playbook dat Fire ieder moment uit V kan komen om jullie aan te vallen? hahahah
    Ik vind het heel grappig, please continue Fire :)

    Oja en Vliegende Hollander, spelers als Rewind defbashen voor minder dan 10 mil winst. Wat vind je daar wel niet van dan als je dit al noob vind?
    rewind heeft je altijd 10+ winst geraid dus je mot niet zo zeiken ga lekker genieten van je pensioen.
    jij en fire echt broers van elkaar? kwa gedrag lijken jullie enorm op elkaar saggo en bang.
  • Barney stinson wrote:

    Takeoff wrote:

    Is Vliegende Hollander echt een trial GO? Benieuwd of hij GO mag worden als hij mensen op het forum noob noemt lel
    Alhoewel ik HT nou ook niet echt sportief vind. Knaagt het zo erg aan Playbook dat Fire ieder moment uit V kan komen om jullie aan te vallen? hahahah
    Ik vind het heel grappig, please continue Fire :)

    Oja en Vliegende Hollander, spelers als Rewind defbashen voor minder dan 10 mil winst. Wat vind je daar wel niet van dan als je dit al noob vind?
    rewind heeft je altijd 10+ winst geraid dus je mot niet zo zeiken ga lekker genieten van je pensioen.jij en fire echt broers van elkaar? kwa gedrag lijken jullie enorm op elkaar saggo en bang.
    Bang? Ja misschien een beetje als in dat ik niet wil dat mensen met downsyndroom op me kwijlen misschien. Dus blijf uit m'n buurt please met je dwangneurose om op alles te reageren wat ik zeg.
  • Takeoff wrote:

    Barney stinson wrote:

    Takeoff wrote:

    Is Vliegende Hollander echt een trial GO? Benieuwd of hij GO mag worden als hij mensen op het forum noob noemt lel
    Alhoewel ik HT nou ook niet echt sportief vind. Knaagt het zo erg aan Playbook dat Fire ieder moment uit V kan komen om jullie aan te vallen? hahahah
    Ik vind het heel grappig, please continue Fire :)

    Oja en Vliegende Hollander, spelers als Rewind defbashen voor minder dan 10 mil winst. Wat vind je daar wel niet van dan als je dit al noob vind?
    rewind heeft je altijd 10+ winst geraid dus je mot niet zo zeiken ga lekker genieten van je pensioen.jij en fire echt broers van elkaar? kwa gedrag lijken jullie enorm op elkaar saggo en bang.
    Bang? Ja misschien een beetje als in dat ik niet wil dat mensen met downsyndroom op me kwijlen misschien. Dus blijf uit m'n buurt please met je dwangneurose om op alles te reageren wat ik zeg.
    dwangneurose? en dat op jou? hahaha liever niet maar als je onzin praat mag daar gewoon wat over gezegd worden en als het je niet bevalt ga lekker huilen bij je mama jankerd
  • Takeoff wrote:

    Barney stinson wrote:

    Takeoff wrote:

    Is Vliegende Hollander echt een trial GO? Benieuwd of hij GO mag worden als hij mensen op het forum noob noemt lel
    Alhoewel ik HT nou ook niet echt sportief vind. Knaagt het zo erg aan Playbook dat Fire ieder moment uit V kan komen om jullie aan te vallen? hahahah
    Ik vind het heel grappig, please continue Fire :)

    Oja en Vliegende Hollander, spelers als Rewind defbashen voor minder dan 10 mil winst. Wat vind je daar wel niet van dan als je dit al noob vind?
    rewind heeft je altijd 10+ winst geraid dus je mot niet zo zeiken ga lekker genieten van je pensioen.jij en fire echt broers van elkaar? kwa gedrag lijken jullie enorm op elkaar saggo en bang.
    Bang? Ja misschien een beetje als in dat ik niet wil dat mensen met downsyndroom op me kwijlen misschien. Dus blijf uit m'n buurt please met je dwangneurose om op alles te reageren wat ik zeg.
    +1 voor jou @Takeoff ja lekker vhop style fire zet ze maar under fire vs playbook :D

    gl@rb ht :D
    SrG
  • Takeoff wrote:

    Barney stinson wrote:

    Takeoff wrote:

    Is Vliegende Hollander echt een trial GO? Benieuwd of hij GO mag worden als hij mensen op het forum noob noemt lel
    Alhoewel ik HT nou ook niet echt sportief vind. Knaagt het zo erg aan Playbook dat Fire ieder moment uit V kan komen om jullie aan te vallen? hahahah
    Ik vind het heel grappig, please continue Fire :)

    Oja en Vliegende Hollander, spelers als Rewind defbashen voor minder dan 10 mil winst. Wat vind je daar wel niet van dan als je dit al noob vind?
    rewind heeft je altijd 10+ winst geraid dus je mot niet zo zeiken ga lekker genieten van je pensioen.jij en fire echt broers van elkaar? kwa gedrag lijken jullie enorm op elkaar saggo en bang.
    Bang? Ja misschien een beetje als in dat ik niet wil dat mensen met downsyndroom op me kwijlen misschien. Dus blijf uit m'n buurt please met je dwangneurose om op alles te reageren wat ik zeg.
    Whahaha takeoff je bent baas geweldig dit
  • ReWinD wrote:

    Takeoff wrote:

    Bang? Ja misschien een beetje als in dat ik niet wil dat mensen met downsyndroom op me kwijlen misschien. Dus blijf uit m'n buurt please met je dwangneurose om op alles te reageren wat ik zeg.
    Kom gewoon uit VK-mode als je zoon grote mond hebt.
    met de komst van de meest zielige kansloze speler in ogame geschiedenis is zaga er niet beter op geworden
    maar blijkbaar door je kansloze gedrag is er toch 1 bang geworden en lekker over gehuppeld naar de verkeerde kaantt
    veel plezier je mag hem hebben soort zoekt soort he
    blijf saw maar vragen om mijn account terug te krijgen dat gaat niet gebeuren
    ga mijn account niet overhandigen aan de meest kansloze bagger allie van ogame met 80% downies
    saw en klapstoeltje zijn top snap niet wat hun bij zoon zooitje kansloze moeten mja is niet anders
    ik blijf lekker vhoppen hier aangezien jullie zo ziekelijk benauwd zijn voor 1 lullig accountje
    misschien dit keer wel een maand in vmode misschien 2 of misschien maar een paar dagen who knows ik kom nog wel kansloos aanvallen aangezien jullie daar van houden
  • fire rain wrote:

    saw en klapstoeltje zijn top snap niet wat hun bij zoon zooitje kansloze moeten mja is niet anders
    Er is overduidelijk een reden waarom twee leden van Bro naar Playbook zijn gegaan, alleen wil jij de reden niet zien. Je bent namelijk geen leuke speler om mee te spelen.
    Plopkop heeft meerdere malen je vloot gered om dat je te hard van stapel liep. Het feit dat je alleen een spot, sim, fly kan doen, niet goed een account kan opbouwen, en geen timing skills hebt, betekent dat je alles voorgekauwd moet krijgen. Als alliantiegenoot van een slecht functionerende teamgenoot zou dat voor flinke frustratie zorgen. Plak daar een grote mond bij zonder een ruggengraat en je komt uit op een teamgenoot waar weinig spelers mee willen spelen.

    fire rain wrote:

    ik blijf lekker vhoppen hier aangezien jullie zo ziekelijk benauwd zijn voor 1 lullig accountje
    misschien dit keer wel een maand in vmode misschien 2 of misschien maar een paar dagen who knows ik kom nog wel kansloos aanvallen aangezien jullie daar van houden
    Ik vind het prima, blijf maar vakantie hoppen. Maak kleine nutteloze slagen en post ze vol trots op het forum. Terwijl wij door blijven groeien, blijf jij alleen achter in je woede.