[TOT: 106.771.000] Fire rain vs. Hitsugaya Toushiro [Ex Play] (A: 7.620.000, V: 99.151.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • fire rain wrote:

    whahahaha loll nieteens alleen poepbroek fans geweldig
    wel mooi simba je weet dat je van de rots afdondert dus nog ff een wijze bek geven stoer hoor
    tdr geweldig he die vhoppers vindt het ook super leuk en ben super super trots op deze geweldige slag pff wat een slag wat een spanning pff zit nog te trillen van de spanning lol
    Dit is een perfect voorbeeld van de eerdergenoemde comment waarom spelers niet met jou willen spelen.

    ReWinD wrote:

    Er is overduidelijk een reden waarom twee leden van Bro naar Playbook zijn gegaan, alleen wil jij de reden niet zien. Je bent namelijk geen leuke speler om mee te spelen.
    Plopkop heeft meerdere malen je vloot gered om dat je te hard van stapel liep. Het feit dat je alleen een spot, sim, fly kan doen, niet goed een account kan opbouwen, en geen timing skills hebt, betekent dat je alles voorgekauwd moet krijgen. Als alliantiegenoot van een slecht functionerende teamgenoot zou dat voor flinke frustratie zorgen. Plak daar een grote mond bij zonder een ruggengraat en je komt uit op een teamgenoot waar weinig spelers mee willen spelen.
    Hier kan je het nogmaals lezen
  • fire rain wrote:

    whahahaha loll nieteens alleen poepbroek fans geweldig
    wel mooi simba je weet dat je van de rots afdondert dus nog ff een wijze bek geven stoer hoor
    tdr geweldig he die vhoppers vindt het ook super leuk en ben super super trots op deze geweldige slag pff wat een slag wat een spanning pff zit nog te trillen van de spanning lol
    Ik ben idd stoer vergeleken met jou klopt! blijf eens uit Vmode???? kijken hoelang je het red not long i quesssss. het enigste wat jij kan is uit vmode komen en dan snel wat aanvallen doen en er weer in gaan. laten we hopen dat we volgende merge naar gemini kunnen mergen om jou het leven daar zuur te maken.(Ohh nee dan gaat hij weer Vmode hoppen) ik wens je nog veel ogame plezier voor jou het beste spel ever om je mental issues te kunnen laten zien.
  • snap dat je de naam simba aanneemt ik had je ook over de rand gedonderd
    wie ben je welke speler naam gebruik je en ja vhoppen vindt ik leuk de laatste tijd
    niks niet bang gewoon scheit aan het kansloze gebash en gejank dat ik me account terug moet geven aan die kansloze moeder .......
    ik ga moeilijk doen en blijf een gevaar voor ze zodat ze moeten saven elke x en simba eerst leren mjauwen voordat je kan brullen
  • BeLikeMe wrote:

    en barney is ook een zielig figuur laat zich de uni uit knallen door 1x een moonblow te sturen op hem zegt genoeg !
    hop hop gas er op Fire !!
    haha als jij denk dat ik door dat uit de uni ben moet jij denken.
    ben jou niks verantwoord met je eeuwige gezwetst over wat nbam je aangedaan zou hebben en blablabla.
    een spiegel zou helpen.


    fire rain wrote:

    zo mooi he tdr hoevaak zijn er wel niet vlootjes neergegaan omdat ik terug had getimed maar prima grote heer allah mag je bijstaan die praat ook altijd poep
    haha door jou getimed?
    jij en timen? gast je had plof ervoor die alles deed en hielp om je te helpen.
    zonder plof was je nooit zover gekomen als je nu ben.
    maar nu plof bij playbook zit omdat ie in een actieve ally wil zitten en niet iemand die continue vmode in gaat en ook een tijdje blijf tja begrijp ik plof volledig wel en over jou heb ik nog een hele boekje die open kan. hoe je omgaat met oude alliantie leden.
    je ben ziek heel ziek. ik ben volgens jou iets maar jij zou naar tbs moeten misschien kunnen ze wonderen bij je verrichten maar ben bang van niet.
    jij heb opvoeding nodig met een liniaal en een zweep.

    voor de rest heb ik genoeg aandacht en woorden vuil gemaakt aan een stel nep pro's
  • Supermercado wrote:

    Lol FR je roept het allemaal over jezelf af. In Gemini ben je ook al lekker bezig om een van de meest kneuzige speler te worden met je grote mond in berichtjes.
    Lekker zo door gaan mannen, aanpakken mensen met een te grote mond.
    ik denk ieder zijn ding @gemini ik betaal fire voor alle boosters zo kost het mij geen dm om een maan af te kopen :D de sprongpoort af te bouween lol ! dan wie aan fire komt komt aan mij :P

    fire lekker winstje :D
    SrG
  • Bolder wrote:

    Prachtig lees voer..
    Maar de slag???
    HT, had je weer plannen om een chinees restaurant te beginnen?
    Eens een stiekemerd altijd een ..... toch HT?

    Afschieten die handel en niet zo janken allemaal..
    Leuk slapje FR
    Jij weet al helemaal niet waar je over praat, dus ik laat je in de waan dat je wat toegevoegd hebt aan het topic...
  • Zo triest om te lezen hoe vernacheld Zaga is geworden. Wat ik nog het meest erg vind is dat mijn acca alsnog naar PlayBook is gegaan. En dan vragen of ik hem nog terug wil? Is alsof je een ex terug neemt nadat ze eerst een paar weken al je vrienden heeft afgewerkt.

    Fire kan dan wel een beetje vreemd zijn maar gaat tenminste niet in het groepje zitten om maar veilig te zijn.
  • Robbendinho wrote:

    Zo triest om te lezen hoe vernacheld Zaga is geworden. Wat ik nog het meest erg vind is dat mijn acca alsnog naar PlayBook is gegaan. En dan vragen of ik hem nog terug wil? Is alsof je een ex terug neemt nadat ze eerst een paar weken al je vrienden heeft afgewerkt.

    Fire kan dan wel een beetje vreemd zijn maar gaat tenminste niet in het groepje zitten om maar veilig te zijn.
    Mee eens. Hoe een paar mensen een gezellige uni kunnen verpesten.. Jammer.. Het leukste vind ik nog dat James in de Bro discord kwam omdat zijn alliantie gewoon saai was, en hij een aantal alliantiegenoten niet echt mocht/raar vond. (Bron: James. Sorry moet je maar niet Discord gesprekken doorsturen).

    En @ReWinD ik speel niet meer, het is dat er geen andere gebruiker is gevonden nog anders hadden jullie het account al gehad (is namelijk van Plof, niet van mij)
  • Sempi wrote:

    Heerlijk zo'n persoonlijke vete.. Gaat helaas al 20 reacties niet meer over de slag!

    OT: glrb HT. Heb je inderdaad zo weer opgebouwd!
    Fire, feli met de slag. Leuk winstje.


    Er is (weer) wat leven in Zaga. Voor alle partijen lijkt me dit een pluspunt :)
    Dit ja, aangezien er niet voor elke een waarschuwing moet worden gezet sluit ik hem bij deze maar gewoon. closed
    Yoshi


    Ex SGO
    Board Moderator
    Yoshi@ogame.nl