[TOT: 7.449.606.000] renederoij [Ex Play] vs. SnitchHawk [Playbook] (A: 6.080.205.000, V: 1.369.401.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • fire rain wrote:

      ex play aka nbam gewoon dikke poep kansloze ventjes waar niet mee valt te praten elke mil verlies van hun is er weer 1tje meegenomen
      lekkere bitchslapp ga zo door

      ach rene niet janken zelfs ik heb nog is een paar honderd mill bij je opgehaald geen vloot geen deff maar wel dik 700mil en geen act
      geen wonder dat je weer is aan het kortste eind trekt
      elke keer maar wachten dat je terug zou komen in zaga en niks ik ga in vmode en ja hoor daar popt dat onkruit weer op

      ~HT @01-02-'20 ~23:00 | Dubbelposting. Samengevoegd.
      haha onkruid hoor dat dan bange poeperdje
      5 minuten max uit vmode hup gelijk in vmode
      altijd wat over zaga je bent gek op ons ofzo zou het niet anders kunnen verklaren dan dat.
      hier grote mond ingame bang haha
      droom maar lekker fijn over ons poepie


      gorilla goed gepakt

      rene glrb
    • sorry barney ben geen speciaal sociale maatschappelijk medewerker dus praat niet meer met je maar succes met joost
      voor de duidelijkheid mensen zaga is klaar en afgeschreven
      kansloze overlopers daar lekker accountjes wegjatten en overstappen
      hoop dat jullie het kontje iig wel goed schoon hebben na het poepen aangezien er zulke kontekussers bijgekomen zijn
    • fire rain wrote:

      sorry barney ben geen speciaal sociale maatschappelijk medewerker dus praat niet meer met je maar succes met joost
      voor de duidelijkheid mensen zaga is klaar en afgeschreven
      kansloze overlopers daar lekker accountjes wegjatten en overstappen
      hoop dat jullie het kontje iig wel goed schoon hebben na het poepen aangezien er zulke kontekussers bijgekomen zijn
      het zit je nogal diep he.
      accountjes jatten en overlopen haha jullie lieten hem in de steek letterlijk.
      maar agh met account jatten ben je zeker smoothly vergeten maar agh dat krijg je als je haast geen hersens heb.
      heb jij begeleiding ofzo dat je er elke keer erover heb?
    • fire rain wrote:

      ex play aka nbam gewoon dikke poep kansloze ventjes waar niet mee valt te praten elke mil verlies van hun is er weer 1tje meegenomen
      lekkere bitchslapp ga zo door

      ach rene niet janken zelfs ik heb nog is een paar honderd mill bij je opgehaald geen vloot geen deff maar wel dik 700mil en geen act
      geen wonder dat je weer is aan het kortste eind trekt
      elke keer maar wachten dat je terug zou komen in zaga en niks ik ga in vmode en ja hoor daar popt dat onkruit weer op

      ~HT @01-02-'20 ~23:00 | Dubbelposting. Samengevoegd.
      wowowow

      ff rustig

      waarom is Ex Play nbam? Die link kan ik hier echt niet in vinden.

      :love: Thanks Syrabi