Poll voor een mogelijke uni

• Poll voor een mogelijke uni

Hallo allemaal,

Ik was aan het surfen/kijken op andere forums van ogame, en kwam dit tegen: board.us.ogame.gameforge.com/i…highlight=poll#post697532

Het is een tijdje geleden sinds dat wij een poll hebben gedaan voor uni specs. Hier mee kunnen spelers stemmen over welke specs willen hebben.

Mijn vraag aan het team is dus: Kunnen wij voordat er een nieuwe uni uit komt stemmen op de specs?
    • merge heeft totaal geen zin
      om de simpele reden

de huidige spelers die in oudere uni's hebben vaak meerdere accounts dus wanneer er een merge komt kunnen ze er nog maar 1 spelen in plaats van verschillende (in verschillende uni's)

mocht ogame weer terug naar de glorie tijd willen moet er welicht iets anders veranderen dan Merges en Nieuwe uni's
      misschien moet gameforce hun geld en energie steken in het bedenken van deze veranderingen dan in nieuwe uni's en/of merges
    • Als de handelaar terugkomt in nieuwe unis wil ik wel een poll invullen.
      (of anders moet dat item vooral op plek 1 staan in de poll als vraagje...willen jullie de handelaar terug)
      Nu is een nieuwe uni iets als Max Verstappen op 3 wielen laten rijden en over zijn kleurtje een poll doen.

Aka mij zie je never nooit meer in een nieuwe uni zonder handelaar.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • paul-maximilianus wrote:

Als de handelaar terugkomt in nieuwe unis wil ik wel een poll invullen.
      (of anders moet dat item vooral op plek 1 staan in de poll als vraagje...willen jullie de handelaar terug)
      Nu is een nieuwe uni iets als Max Verstappen op 3 wielen laten rijden en over zijn kleurtje een poll doen.

Je kan het ook zien als een mogelijkheid om de eco omhoog te knallen. Zonder handelaar een 10x eco uni zou ik zelf dan nog okay vinden :)
    • Plofkop wrote:

paul-maximilianus wrote:

Omdat het anders te eerlijk is?
      Ik ben wel voor een poll! Als er een optie handelaar met vaste waarden en beperkt aantal keer dat je hem kan gebruiken komt dan vink ik die wel aan :)
      Nee, heeft niks met eerlijkheid te maken maar met speelbaarheid.
      Vroeger toen er 5000 spelers waren kon je via andere spelers wel ruilen, ook als je niet in een alliantie zat.
      Maar toen het een paar 100 tot tientallen actieve spelers werd was de handelaar precies wat de game nodig had.
      En als raider heb ik altijd deut te veel dus ook met een gelimiteerd aantal keer handelaren kan ik niks.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • paul-maximilianus wrote:

Plofkop wrote:

paul-maximilianus wrote:

Omdat het anders te eerlijk is?Ik ben wel voor een poll! Als er een optie handelaar met vaste waarden en beperkt aantal keer dat je hem kan gebruiken komt dan vink ik die wel aan :)
      Nee, heeft niks met eerlijkheid te maken maar met speelbaarheid.Vroeger toen er 5000 spelers waren kon je via andere spelers wel ruilen, ook als je niet in een alliantie zat.
      Maar toen het een paar 100 tot tientallen actieve spelers werd was de handelaar precies wat de game nodig had.
      En als raider heb ik altijd deut te veel dus ook met een gelimiteerd aantal keer handelaren kan ik niks.
      Fair enough
    • Een passieve uni waarbij je geen allianties kan maken, geen ags hebt, def2puin op 25%, puin 50%, eco 8x, vlootsnelheid 4x, onderzoek 4x snelheid van eco. Enkel commander als officier te gebruiken, afkopen disabled, enkel kraken, newtron, detroids als items.
      Ogame a la battle royale style.
      Maximaal geld per account om DM aan te schaffen ( 200 euro )
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

Een passieve uni waarbij je geen allianties kan maken, geen ags hebt, def2puin op 25%, puin 50%, eco 8x, vlootsnelheid 4x, onderzoek 4x snelheid van eco. Enkel commander als officier te gebruiken, afkopen disabled, enkel kraken, newtron, detroids als items.
      en de mogelijkheid om planeten te knallen? Lijkt me een top uni haha

:RR:
      Japetus.nl
      Mensa.org
      Europa.us
    • ReWinD wrote:

@Lord @MiniMe Zien jullie iets in een uni spec poll?
      Vorig jaar hebben we een poll opgezet voor het eerst volgende universum; Oproep aan alle ogamers!
      In lijn met de poll zijn die specs aangevraagd voor Japetus. Als ik af mag gaan op het aantal draadjes/posts op het board, is dit niet het mega actieve universum geworden dat het zou moeten zijn na inbreng van de community. Dus nee, ik voel niet veel voor een nieuwe poll op dit moment.

:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • Lord wrote:

ReWinD wrote:

@Lord @MiniMe Zien jullie iets in een uni spec poll?
      Vorig jaar hebben we een poll opgezet voor het eerst volgende universum; Oproep aan alle ogamers!In lijn met de poll zijn die specs aangevraagd voor Japetus. Als ik af mag gaan op het aantal draadjes/posts op het board, is dit niet het mega actieve universum geworden dat het zou moeten zijn na inbreng van de community. Dus nee, ik voel niet veel voor een nieuwe poll op dit moment.
      goedzo ik zie er ook niks meer in om nieuwe uni nog te starten :D
      SrG
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

Een passieve uni waarbij je geen allianties kan maken, geen ags hebt, def2puin op 25%, puin 50%, eco 8x, vlootsnelheid 4x, onderzoek 4x snelheid van eco. Enkel commander als officier te gebruiken, afkopen disabled, enkel kraken, newtron, detroids als items.
      Klinkt goed! Een uni zonder DM zou nog beter zijn :D . Zal helaas echter nooit gebeuren, haha
      ~ Veni Vidi Sempi ~

HoF-counter: 55

u43 - Zagrada

• Lord wrote:

In lijn met de poll zijn die specs aangevraagd voor Japetus. Als ik af mag gaan op het aantal draadjes/posts op het board, is dit niet het mega actieve universum geworden dat het zou moeten zijn na inbreng van de community. Dus nee, ik voel niet veel voor een nieuwe poll op dit moment.
      We weten allemaal dat Nederland een kleine regio is in Ogame land. Maar als we geen eens een poll kunnen hebben op het baord omdat er te weinig spelers zijn. Is het dan geen idee om het .NL forum op tezeggen en het te mergen met .EN?

Zoals een def naar puin optie zou heel prettig zijn, of spio raids? Waarom word onze keuze in deze servers beperkt? Als spelers in dit soort uni's willen spelen maar ze in Nederland niet kunnen vinden, krijg je dan niet het resultaat dat er meer uitloop is Nederland?

Ik weet dat je geen def naar puin uni wilt hebben ivm cijfers lord. Maar ieder uni is binnen een paar maand al weer dood(volgens de spelers). Maakt het dan echt def naar puin uni hebben of spio raids? Ik merk dat ik een beetje door draai, maar het zou prettig zijn als we een soort 'max' uni zouden hebben waar iedere spec op max staat met van alles er op en er aan(dat in de spel regels valt).