Extreme duplicatiebug

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Extreme duplicatiebug

      Ok, dus ik ben momenteel bezig met een project wat 0 metaal nodig heeft, dus dat betekend dat ik grote hoeveelheden over hou waar ik niks mee kan, dus heb ik besloten om op al mijn planeten 150.000 extra raketten te maken, dat is dus 300 miljoen metaal per planeet verzonden zodat ik 2 maal 75.000 raketten erop kon zetten per planeet.

      Hier is het probleem, met de terugkomst van de oude duplicatiebug heb je soms dat je er meer krijgt dan dat je daadwerkelijk hebt gemaakt zonder enige extra kosten, nou heb ik her en der er 1 of 2, 16 en zelfs 128 bij gekregen. De grote uitschieter is dan toch ook echt wel die ene desbetreffende planeet welke naast 6 extra een complete wachtrij van 75.000 raketten er bij heeft gekregen. Heb opnieuw ingelogd, staat er nog altijd, dat is dus gewoon 150 miljoen metaal gratis verkregen. Nu is dat in uni 1 niet meer zoveel omdat ik dit er binnen een dag bij krijg maar toch is dit niet normaal.

      De eerste vraag is, kom ik hier mee in de problemen?
      tweede vraag, behoudt ik ze?
      derde vraag, wordt hier aan gewerkt?
    • Op de eerste 2 vragen. Contact altijd support met zulke bevindingen. Ze kunnen dan eventueel sneller deze bevindingen naar GF doorsluizen en ook kijken naar verdere dingen wat tussen de speler in kwestie en de GO/SGO/Admin zal plaatsvinden.
      Op de derde vraag. We hebben geen insight in de werkwijze van de devs van GF. Wanneer er belangrijke updates doorgevoerd worden, dan krijgen wij ze eigenlijk net zo snel te horen als alle spelers via het nieuwsbericht erover.
    • GF had een update er op gegooit dat de boosters niet meer gingen verdubbelen helaas heeft de update blijkbaar niet geholpen als je de werf vol gooit.

      Deze bug is al wel door gegeven en is gewoon wachten tot er een update komt. Zoals HT netjes aangeeft als je een bug netjes in support of in de mail aan geeft zal je hier nooit geen problemen mee krijgen. Vermeld wel altijd even je speel naam en welke uni het is.
      Ex Admin Ogame.nl
    • Anuvinda wrote:

      Waarom hebben jullie zo veel geluk? Ik krijg hier en daar 1 of 2 vrachters extra of wat extra kruipers die toch niet kunnen functioneren.
      Ligt er aan of je actief bent op die planeet of niet, je werf en nano nivo, want als de pagina refreshed op juiste moment krijg je 2 ipv 1


      + en misschien vind GF het wel een features ipv een bug, ik vind 't niet erg iig, alleen verwijderen ze zelf de duplicatie koepels, heb ik er lekker 2 ben ik de volgende dag we 1tje kwijt :p