[TOT: 202.583.884.000] Hitsugaya Toushiro [Ex Play] & Plofkop [Ex Play] & Barney Stinson [Ex Play] & Klapstoeltje [Ex Play] & JamesCameron [Ex Play] vs. Trucker (A: 44.407.704.000, V: 158.176.180.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • ReWinD wrote:

    Legend.bdr wrote:

    Wat DJ zegt, als je op een planeet vliegt en je ziet iemand niet aankomen, dan doe je zelf ook wel iets verkeerd xD
    De mensen die dit zeggen hebben hier helemaal gelijk in. Ik had er een lanx over moeten doen.Alleen was geen vijand in zagadra die uit VK-mode was in die tijd om mij een ninja te geven. Plus wie zou bij een vriend nou gaan halten?
    Mijn tijd dat ik paranoia was, dat ik zelfs mijn alliantie genoten niet vertrouwende zijn voorbij. Gelukkig had ik alliantie genoten zoals James.C, klapstoeltje en HT die mijn rug hadden in deze situatie.
    Ja dat was wel een leuke tijd hè, dat je je eigen allygenoten niet kon vertrouwen, Orion toch?

    Leuk hitje, gs’sjes terecht wel terug gehaald. Verdiend geen schoonheidsprijs, maar wat verdiend vandaag de dag nou nog wel een schoonheidsprijs.
    Doe wat leuks met de winst!
  • Zo he, mooie dikke klapper en een enorme winst! 8o

    Maar dan de manier zeg, gatverdamme. Ff kijken of ie echt off is, op whatsapp nog ff 'laatst online' checken of ie dan echt op bed ligt te pitten, kicken en vliegen? Is het echt zo gegaan? :P 't zal ook niet... En dan nu janken dat mensen gaan zeiken, wat verwacht je met zo'n manier van handelen... :P
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Zo he, mooie dikke klapper en een enorme winst! 8o

    Maar dan de manier zeg, gatverdamme. Ff kijken of ie echt off is, op whatsapp nog ff 'laatst online' checken of ie dan echt op bed ligt te pitten, kicken en vliegen? Is het echt zo gegaan? :P 't zal ook niet... En dan nu janken dat mensen gaan zeiken, wat verwacht je met zo'n manier van handelen... :P
    kijk daar heb je weer een aanname en een oordeel .
    you can hate the game not the players
  • Barney stinson wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Zo he, mooie dikke klapper en een enorme winst! 8o

    Maar dan de manier zeg, gatverdamme. Ff kijken of ie echt off is, op whatsapp nog ff 'laatst online' checken of ie dan echt op bed ligt te pitten, kicken en vliegen? Is het echt zo gegaan? :P 't zal ook niet... En dan nu janken dat mensen gaan zeiken, wat verwacht je met zo'n manier van handelen... :P
    kijk daar heb je weer een aanname en een oordeel .you can hate the game not the players
    Je wilt zeggen dat niemand van jullie heeft gechecked of ie echt offline was? Of dat jullie z'n online tijden perfect bij konden houden voor deze slag maar dat niet hebben gedaan...Tuurlijk joh. :P Leg dan eens uit hoe het precies is gegaan als dat niet klopt, en wel eerlijk zijn hé. ;)

    Als jullie een beetje eergevoel hebben hadden jullie hem gekicked en pas aangevallen op het moment dat hij er van op de hoogte was, nu is het gewoon schaamteloos in de gaten houden, kicken en weten dat het lukt... Niets om trots op te zijn lieverd. :P Hoe erg hij 'jullie' ook heeft benadeeld in het verleden en je dat niet vond kunnen, je hebt nu flink je best gedaan om op het zelfde niveau te zitten LOL...Veel plezier met je lekkere winst en dikke hit, maar het blijft een waardeloze slag. Makkelijk, dat wel. :P 8o
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • @Simba: Zie je nu echt geen verschil tussen activiteit controleren van een target en iemand zijn online status kunnen zien in je vriendenlijst dan wel alliantie?

    Gewoon een waardeloze slag die mijn inziens geen top 10 zou moeten zijn. En dan mag verder iedereen voor zichzelf bepalen of de beweegredenen te begrijpen zijn of niet. Ik zou het zo niet aangepakt hebben.
    Zjweeling the house down!


    Bernoldi:
    Daar komt nog eens bij dat je 13 uur naar die ploffer vliegt. Als je binnen 13 uur geen ploffer kunt spotten dan kun je beter bingo gaan spelen! :thumbup:
  • Von Stauffenberg wrote:

    @Simba: Zie je nu echt geen verschil tussen activiteit controleren van een target en iemand zijn online status kunnen zien in je vriendenlijst dan wel alliantie?

    Gewoon een waardeloze slag die mijn inziens geen top 10 zou moeten zijn. En dan mag verder iedereen voor zichzelf bepalen of de beweegredenen te begrijpen zijn of niet. Ik zou het zo niet aangepakt hebben.
    Dat komt omdat wij Pruisen nog wel normen en waarden hebben. Wij zijn nog te vertrouwen op ons woord. De acties van beide kanten vind ik gewoon in en in triest. Ik snap de beweegredenen om hem terug te pakken, maar door het op deze manier te doen zijn jullie geen haar beter dan het slachtoffer.

    Ik hoop dat iemand jullie de rekening een keer presenteert, maar aangezien iedereen met een beetje vloot bij jullie in de alliantie zit zal dat wel niet gebeuren. Iedereen met een beetje ethisch besef zou zich van deze actie moeten distantieren.
  • je van deze actie distantiëren betekend in dit geval de rug toekeren naar een benadeelde allygenoot... gaan we niet doen :) We zijn er niet trots op dat het zo heeft moeten lopen, maar voor ons voelde dit als gerechtigheid voor Rewind.

    Dat veel mensen dit als naai actie vice versa vinden snap ik echt wel, normaal gesproken ben ik niet van de partij met dit soort slagen.. echter gaf trucker ons genoeg redenen om dit wel te doen.
    -Niets Interessants te melden-
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Barney stinson wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Zo he, mooie dikke klapper en een enorme winst! 8o

    Maar dan de manier zeg, gatverdamme. Ff kijken of ie echt off is, op whatsapp nog ff 'laatst online' checken of ie dan echt op bed ligt te pitten, kicken en vliegen? Is het echt zo gegaan? :P 't zal ook niet... En dan nu janken dat mensen gaan zeiken, wat verwacht je met zo'n manier van handelen... :P
    kijk daar heb je weer een aanname en een oordeel .you can hate the game not the players
    Je wilt zeggen dat niemand van jullie heeft gechecked of ie echt offline was? Of dat jullie z'n online tijden perfect bij konden houden voor deze slag maar dat niet hebben gedaan...Tuurlijk joh. :P Leg dan eens uit hoe het precies is gegaan als dat niet klopt, en wel eerlijk zijn hé. ;)
    Als jullie een beetje eergevoel hebben hadden jullie hem gekicked en pas aangevallen op het moment dat hij er van op de hoogte was, nu is het gewoon schaamteloos in de gaten houden, kicken en weten dat het lukt... Niets om trots op te zijn lieverd. :P Hoe erg hij 'jullie' ook heeft benadeeld in het verleden en je dat niet vond kunnen, je hebt nu flink je best gedaan om op het zelfde niveau te zitten LOL...Veel plezier met je lekkere winst en dikke hit, maar het blijft een waardeloze slag. Makkelijk, dat wel. :P 8o
    volgens mij hoeven wij jullie niks uit te leggen en dat is gewoon een feit.
    volgens mij is dat eerder aan een go om te checken enzo.
    en ja je kan ook gewoon kijken naar wanneer je tijd enzo ziet. er zijn vele manieren ervoor en dat moet je toch wel weten zap?

    er is 1 ding dat jullie moeten weten en dat is dat jullie niet alles hoeven te weten en dat wij geen verantwoording af hoeven te leggen aan jou of wie dan ook behalve de go's en admins.
    en ja jullie mogen jullie mening geven en volgens mij hebben jullie dat al 1000 keer gedaan en het boeit me echt niet.
    word er juist harder door en trotser.
    that's how it work for me.
    want ik weet heus wel al was dit ''eerlijk'' gegaan dat jullie alsnog rot reacties geven dus wat is het verschil? die zie ik niet en het boeit me niet.
    tja het is een waardeloze slag zoals al die reacties eronder dus het is gelijkspel.

    slaapse

    en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven?
    we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet.
    enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen.
    want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt.
    jullie willen jullie zin doordrijven en denken dat wij ons moeten verantwoorden aan jullie en dat is gewoon niet.
    wees blij met de uitleg en antwoorden en toch zijn jullie niet klaar en dat is prima denk wat jullie willen maar uiteindelijk is het gewoon zo hij maakte een naaihit en wij punt uit.
    onze keuken om in te kunnen kijken is gewoon simpelweg dicht lieverd.
    wij hebben het uitgelegd vragen beantwoord en jullie willen dat niet horen prima lieverd maar das niet ons probleem dat jullie koppigheid en haat op ons jullie zover drijft das jullie probleem.
    enige wat ik nog zeg is wij wouden gewoon een rustige uni behouden voor trucker en ons tot hij zoiets uithaalde terwijl ie van alles wist.

    ~Abremsev [16-02-20] Posts merged, even op letten Barney ;)

    The post was edited 1 time, last by Abremsev ().

  • Barney stinson wrote:

    en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven?
    we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet.
    enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen.
    want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt.
    jullie willen jullie zin doordrijven en denken dat wij ons moeten verantwoorden aan jullie en dat is gewoon niet.
    wees blij met de uitleg en antwoorden en toch zijn jullie niet klaar en dat is prima denk wat jullie willen maar uiteindelijk is het gewoon zo hij maakte een naaihit en wij punt uit.
    Als je nu je laatste 2 berichten eens goed leest.. kom je dan niet tot de conclusie dat je zelf niet weet wat je schrijft??
    Wat valt er uit te leggen aan een naaislag ? NIETS dus..
    Feiten kun je niet verdraaien of anders voorstellen, punt uit.
    Maar ja.. de deelnemers !!!
    Ken je het gezegde: wie baas is bakt koek??
  • Bolder wrote:

    Barney stinson wrote:

    en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven?
    we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet.
    enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen.
    want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt.
    jullie willen jullie zin doordrijven en denken dat wij ons moeten verantwoorden aan jullie en dat is gewoon niet.
    wees blij met de uitleg en antwoorden en toch zijn jullie niet klaar en dat is prima denk wat jullie willen maar uiteindelijk is het gewoon zo hij maakte een naaihit en wij punt uit.
    Als je nu je laatste 2 berichten eens goed leest.. kom je dan niet tot de conclusie dat je zelf niet weet wat je schrijft??Wat valt er uit te leggen aan een naaislag ? NIETS dus..
    Feiten kun je niet verdraaien of anders voorstellen, punt uit.
    Maar ja.. de deelnemers !!!
    Ken je het gezegde: wie baas is bakt koek??
    als ik jou berichten lees neem ik je niet serieus.
    want je lees gewoon niet en zeg maar wat
  • Barney stinson wrote:

    Bolder wrote:

    Barney stinson wrote:

    en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven?
    we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet.
    enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen.
    want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt.
    jullie willen jullie zin doordrijven en denken dat wij ons moeten verantwoorden aan jullie en dat is gewoon niet.
    wees blij met de uitleg en antwoorden en toch zijn jullie niet klaar en dat is prima denk wat jullie willen maar uiteindelijk is het gewoon zo hij maakte een naaihit en wij punt uit.
    Als je nu je laatste 2 berichten eens goed leest.. kom je dan niet tot de conclusie dat je zelf niet weet wat je schrijft??Wat valt er uit te leggen aan een naaislag ? NIETS dus..Feiten kun je niet verdraaien of anders voorstellen, punt uit.
    Maar ja.. de deelnemers !!!
    Ken je het gezegde: wie baas is bakt koek??
    als ik jou berichten lees neem ik je niet serieus.want je lees gewoon niet en zeg maar wat
    jou berichten slaan ook totaal nergens op ik vind de context van bolder beter dan die van jou gericht aan zaphod wat een team zeg daar in zaga pomtiedomtiedom
    slechte van deze naaihit is dat er nog een top10 sticker opgenoteert staat ook! en de winst behouden mag worden stel zaphod word itje in mijn alliantie wij kennen hem niet kicken owner alliantie moeten we allemaal aanvragen doen om hem teslopen omdat we zijn online tijden kennen bij houden via de alliantie en hier word een slag zoals dit goedgekeurd slecht hoor!
    SrG
  • BeLikeMe wrote:

    Barney stinson wrote:

    Bolder wrote:

    Barney stinson wrote:

    en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven?
    we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet.
    enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen.
    want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt.
    jullie willen jullie zin doordrijven en denken dat wij ons moeten verantwoorden aan jullie en dat is gewoon niet.
    wees blij met de uitleg en antwoorden en toch zijn jullie niet klaar en dat is prima denk wat jullie willen maar uiteindelijk is het gewoon zo hij maakte een naaihit en wij punt uit.
    Als je nu je laatste 2 berichten eens goed leest.. kom je dan niet tot de conclusie dat je zelf niet weet wat je schrijft??Wat valt er uit te leggen aan een naaislag ? NIETS dus..Feiten kun je niet verdraaien of anders voorstellen, punt uit.Maar ja.. de deelnemers !!!
    Ken je het gezegde: wie baas is bakt koek??
    als ik jou berichten lees neem ik je niet serieus.want je lees gewoon niet en zeg maar wat
    jou berichten slaan ook totaal nergens op ik vind de context van bolder beter dan die van jou gericht aan zaphod wat een team zeg daar in zaga pomtiedomtiedomslechte van deze naaihit is dat er nog een top10 sticker opgenoteert staat ook! en de winst behouden mag worden stel zaphod word itje in mijn alliantie wij kennen hem niet kicken owner alliantie moeten we allemaal aanvragen doen om hem teslopen omdat we zijn online tijden kennen bij houden via de alliantie en hier word een slag zoals dit goedgekeurd slecht hoor!
    je zit niet eens in een ally in gemini dus je lult
  • De slag op zich is natuurlijk schitterend.
    En je wist met het posten en de uitleg welk soort reacties je kan verwachten en denk dat iedereen daar zijn mening over mag geven? Anders had je hem niet moeten posten.

    Het verhaal erachter doet er eigenlijk weinig toe. Jullie schrijven zelf al niet trots te zijn op de slag. Als je er niet trots op bent waarom dan zo uitgevoerd? Waarom niet eerst netjes afscheid genomen en verteld dat de dingen die hij heeft gedaan niet worden gewaardeerd en dat de schade bij hem verhaalt word en vervolgens uit de alli kicken en dan zijn ondergang plannen. Hiermee geven jullie zelf al aan dat jullie twijfelen aan jullie eigen capaciteiten en dat het gewoon en rotte streek is, verdient of niet.

    Had het anders gedaan en je had de slag wel met trots kunnen presenteren.
  • Hysteria wrote:

    De slag op zich is natuurlijk schitterend.
    En je wist met het posten en de uitleg welk soort reacties je kan verwachten en denk dat iedereen daar zijn mening over mag geven? Anders had je hem niet moeten posten.

    Het verhaal erachter doet er eigenlijk weinig toe. Jullie schrijven zelf al niet trots te zijn op de slag. Als je er niet trots op bent waarom dan zo uitgevoerd? Waarom niet eerst netjes afscheid genomen en verteld dat de dingen die hij heeft gedaan niet worden gewaardeerd en dat de schade bij hem verhaalt word en vervolgens uit de alli kicken en dan zijn ondergang plannen. Hiermee geven jullie zelf al aan dat jullie twijfelen aan jullie eigen capaciteiten en dat het gewoon en rotte streek is, verdient of niet.

    Had het anders gedaan en je had de slag wel met trots kunnen presenteren.
    dat zijn wel een beetje open vragen :P

    Als ze het netjes hadden gedaan had Trucker misschien de helft van deze mensen al gecrasht xD

    eens een addict, ALTIJD een addict
    Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/