Barney stinson wrote:
en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven?
we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet.
enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen.
want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt.
jullie willen jullie zin doordrijven en denken dat wij ons moeten verantwoorden aan jullie en dat is gewoon niet.
wees blij met de uitleg en antwoorden en toch zijn jullie niet klaar en dat is prima denk wat jullie willen maar uiteindelijk is het gewoon zo hij maakte een naaihit en wij punt uit.
onze keuken om in te kunnen kijken is gewoon simpelweg dicht lieverd.
wij hebben het uitgelegd vragen beantwoord en jullie willen dat niet horen prima lieverd maar das niet ons probleem dat jullie koppigheid en haat op ons jullie zover drijft das jullie probleem.
enige wat ik nog zeg is wij wouden gewoon een rustige uni behouden voor trucker en ons tot hij zoiets uithaalde terwijl ie van alles wist.
Jullie wisten dat ie offline was op dat moment én dat hij er niet van af wist dat hij gekicked zou worden...dat laatste is een feit. Dat eerste gedeelte...stel dat jullie niet wisten dat hij off was: dan hebben jullie z'n act gechecked en alsnog gezien dat ie off was vlak na het kicken...dat veranderd eigenlijk niets aan de situatie. Nog een ander leuk feitje voor je: de kick-knop zit naast de onlinestatus... Dus wat wil je nou eigenlijk eerlijk vertellen dat de situatie ook maar iets veranderd? Hij is gekicked toen hij offline was en gecrashed voor 'ie weer online was...
Zoals ik al zei: dat hij 'jullie' iets heeft aangedaan gaf jullie de optie om het op een fatsoenlijke manier op te lossen. Direct kicken na z'n actie, wachten tot 'ie op de hoogte is en dán prakken. Dat was mooi geweest en dan gaf je hem nog een kans en dan had je dit gezeik niet hoor, echt niet... Maar nee, je hebt jezelf verlaagd tot het niveau wat je zelf schijnbaar zo vreselijk vind, bravo.
Edit: Hulde Hysteria, 100% mee eens!
En Simba, er zijn ook mensen die het spelletje wél eerlijk spelen, niet direct iedereen onterecht afschilderen als soortgelijke om je eigen gedrag goed te praten. 'Meer doen het dus dan mag ik ook...' Waardeloos kutexcuus.
The Hitchhiker's Guide!
424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
The post was edited 1 time, last by Zaphod Beeblebrox ().