[TOT: 202.583.884.000] Hitsugaya Toushiro [Ex Play] & Plofkop [Ex Play] & Barney Stinson [Ex Play] & Klapstoeltje [Ex Play] & JamesCameron [Ex Play] vs. Trucker (A: 44.407.704.000, V: 158.176.180.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • ReWinD wrote:

    Heren van Ex-play bedankt voor het vliegen.

    Hoewel ik weinig kon doen behalve deut leveren en mee reccen hadden jullie toch besloten om mijn rug te hebben. Ik ben zeker dankbaar dat uit jullie winst 20 miljard naar mij gaat om mijn rips opnieuw te bouwen.

    @trucker: Het is heel raar dat je dat je helemaal niks van je hebt laten horen toen je mij een backstab gaf. Wat je wel hebt gedaan is mij uit je vriendenlijst en mij op block gezet :blink: . De winst van de 2k rips vond je dus belangrijker dan je alliantie genoten, helaas heeft het je veel meer gekost in het einde.
    sterker nog, ik heb nog de screenshots waarin ik een gesprek met hem voer en hij duidelijk zijn intentie aangeeft om liever voor een oud allygenootje te kiezen.... ook daarin komt duidelijk naar voren dat meneer niet heeft laten weten dat hij ging halten...
    -Niets Interessants te melden-
  • Hmm, waar te beginnen?

    Bij mij is ogame altijd een fijn tijdverdrijf geweest, heb dan ook niets anders te doen. (blabla, korsakov, dat is wel geweten ondertussen)

    Volgens mij is ogame een spel waarbij je vrienden verdedigt.
    Dat heb ik in het geval van Alien toen ook gedaan. Als ReWinD (niet in mijn (ex)allie) slim was geweest had ie die slag tegen hem ook kunnen voorkomen door simpelweg de lanx te gebruiken. (ja die aanval was op een planeet van Alien)
    Wat mij vooral tegen de borst stuit is dat dit alles in een whatsapp groepje besproken werd waar ik weliswaar deel van uitmaakte, maar al lang op mute gezet had aangezien er om de 30 seconden een bericht werd gepost met vooral onzinnigheden. Dan kan ik evengoed twitter opengooien en me daar mee amuseren, dus MUTE erop voor een jaartje, dat had voor mij geen meerwaarde aan het spel.
    Daar zou men dus ook gemeld hebben dat er een NAP was met ReWinD en co, niks van dat op de interne pagina van Ex-Play. Toch niet voor ik die ninja op hem maakte.

    Maar wat er dan vannacht gebeurde is echt te zot om los te lopen. Gisteren voor ik ging slapen alles peis en vree, niets om me zorgen om te maken.
    Geen pm, geen RGP met de boodschap : hé, we gaan jou uit de allie gooien omdat je niet 'sociaal' bent op whatsapp...
    Iedereen daar wist dat ik niet savede. (hoefde ook niet)
    En kom achteraf niet zeggen : 'we hadden je gewaarschuwd', want dat hebben jullie dus niet. INGAME (zal dat maar ff duidelijk stellen, anders beginnen jullie weer over jullie whatsapp groepje)
    Dus is het eigenlijk gewoon (gok ik dan) verrijken op de rug van een allielid dat jullie niet graag hadden.
    Ohja, van een teamler zou je nog kunnen verwachten dat ie daar boven staat, niets van dat, lekker meedoen. Als dat soort mensen deze boel moeten draaiende houden, dan stel ik me daar toch vragen bij...

    Ach, ik zou nog zoveel meer kunnen schrijven, (wat me nog meer commentaar zou opleveren) maar daar heb ik momenteel niet al te veel zin in.

    Leuke slap, jammer dat het op deze manier moest gebeuren. :thumbdown:

    Laat de commentaar maar komen! :thumbsup:
  • niet liegen Trucker.
    We hebben na jouw hit op je ex-alliantiegenooit (geologist polaris van je vroegere alliantie) de interen pagina aangepast en heeft HT je een bericht gestuurd dat dat is aangepast en dat zij een NAP met ons hebben.

    Ook heb ik net al meerdere screenshots voorbij zien komen van ingame pm's naar jou toe over de kwestie ninja op 2k rips.
  • Trucker wrote:

    Hmm, waar te beginnen?

    Bij mij is ogame altijd een fijn tijdverdrijf geweest, heb dan ook niets anders te doen. (blabla, korsakov, dat is wel geweten ondertussen)

    Volgens mij is ogame een spel waarbij je vrienden verdedigt.
    Dat heb ik in het geval van Alien toen ook gedaan. Als ReWinD (niet in mijn (ex)allie) slim was geweest had ie die slag tegen hem ook kunnen voorkomen door simpelweg de lanx te gebruiken. (ja die aanval was op een planeet van Alien)
    Wat mij vooral tegen de borst stuit is dat dit alles in een whatsapp groepje besproken werd waar ik weliswaar deel van uitmaakte, maar al lang op mute gezet had aangezien er om de 30 seconden een bericht werd gepost met vooral onzinnigheden. Dan kan ik evengoed twitter opengooien en me daar mee amuseren, dus MUTE erop voor een jaartje, dat had voor mij geen meerwaarde aan het spel.
    Daar zou men dus ook gemeld hebben dat er een NAP was met ReWinD en co, niks van dat op de interne pagina van Ex-Play. Toch niet voor ik die ninja op hem maakte.

    Maar wat er dan vannacht gebeurde is echt te zot om los te lopen. Gisteren voor ik ging slapen alles peis en vree, niets om me zorgen om te maken.
    Geen pm, geen RGP met de boodschap : hé, we gaan jou uit de allie gooien omdat je niet 'sociaal' bent op whatsapp...
    Iedereen daar wist dat ik niet savede. (hoefde ook niet)
    En kom achteraf niet zeggen : 'we hadden je gewaarschuwd', want dat hebben jullie dus niet. INGAME (zal dat maar ff duidelijk stellen, anders beginnen jullie weer over jullie whatsapp groepje)
    Dus is het eigenlijk gewoon (gok ik dan) verrijken op de rug van een allielid dat jullie niet graag hadden.
    Ohja, van een teamler zou je nog kunnen verwachten dat ie daar boven staat, niets van dat, lekker meedoen. Als dat soort mensen deze boel moeten draaiende houden, dan stel ik me daar toch vragen bij...

    Ach, ik zou nog zoveel meer kunnen schrijven, (wat me nog meer commentaar zou opleveren) maar daar heb ik momenteel niet al te veel zin in.

    Leuke slap, jammer dat het op deze manier moest gebeuren. :thumbdown:

    Laat de commentaar maar komen! :thumbsup:
    beste Trucker,

    Moet ik de screenshots van alle gesprekken gaan plaatsen?

    Dit alles was niet gebeurd als jij de rips van Rewind niet had gepakt ZONDER waarschuwing.
    Dit alles was NIET gebeurd als jij gewoon netjes een oplossing met Rewind gezocht had en de rips vergoed had.
    Echter heb jij na de ninja op Rewind niet eens de ballen of het fatsoen gehad om op onze pms te reageren na ons kleine gesprekje.
    Iedereen in de ally heeft jou ingame een paar berichten gestuurd en daar werd niet op gereageerd.

    Puntje bij paaltje, ga niet doen alsof je neus bloedt, dit heb je over jezelf afgeroepen. We hebben je wel degelijk gewaarschuwd (na de eerste hit op een van onze wing members zelfs, maar daar liet je het ook afweten.)

    Het zegt genoeg dat je de ninja waar je oh zo trots op bent niet hebt geplaatst op het board. Dat zou jou namelijk een bak kritiek opgeleverd hebben.

    Kruip maar weer lekker bij dat Alien vriendje van je in de alliantie. Hem beschermen vond je belangrijker dan een alliantiegnoot waarschuwen bij wie je op dat moment bij in de alliantie zat.
    Hoe bedoel je hypocriet.
    -Niets Interessants te melden-
  • Mooie dikke hit. Maar ook niet heel lastig. Als je een datum prikt om een allygenoot te crashen en hem pas dumpt vlak voordat je gaat vliegen zal er weinig spanning meer aan de slag zijn. Dat jullie hem wilden pakken snap ik, maar kick hem dan gewoon al een tijd eerder dan weet hij ook dat hij wat kan verwachten. Als je hem dan crasht is het echt zn eigen fout. Dit is niet heel netjes en doe je juist waar je hem van beschuldigd. Hoewel hij het dan nog op een Winger doet en jullie op een vol lid (dat zuigt, in de juiste context :p).
    Verdere achtergrond ken ik niet en wie er wel of niet liegt ook niet.
    Have fun spending en leuk om dit soort dikke vloten te zien.
  • LoneRanger wrote:

    Mooie dikke hit. Maar ook niet heel lastig. Als je een datum prikt om een allygenoot te crashen en hem pas dumpt vlak voordat je gaat vliegen zal er weinig spanning meer aan de slag zijn. Dat jullie hem wilden pakken snap ik, maar kick hem dan gewoon al een tijd eerder dan weet hij ook dat hij wat kan verwachten. Als je hem dan crasht is het echt zn eigen fout. Dit is niet heel netjes en doe je juist waar je hem van beschuldigd. Hoewel hij het dan nog op een Winger doet en jullie op een vol lid (dat zuigt, in de juiste context :p).
    Verdere achtergrond ken ik niet en wie er wel of niet liegt ook niet.
    Have fun spending en leuk om dit soort dikke vloten te zien.
    Dat dus.....
  • Call of Duty wrote:

    Dus vlak voordat je gaat vliegen kick je Trucker uit je ally?
    misschien dat Trucker niet helemaal goed bezig is geweest met de ninja etc.. maar dit is gewoon keihard backstabben.. zou ik niet trots op zijn als ik jullie was!
    een koekje van eigen deeg noemen we dat.. hij zet een ninja in op een allymaatje, dan crashen wij dat allymaatje terug.. karma
    -Niets Interessants te melden-
  • Klapstoeltje wrote:

    Call of Duty wrote:

    Dus vlak voordat je gaat vliegen kick je Trucker uit je ally?
    misschien dat Trucker niet helemaal goed bezig is geweest met de ninja etc.. maar dit is gewoon keihard backstabben.. zou ik niet trots op zijn als ik jullie was!
    een koekje van eigen deeg noemen we dat.. hij zet een ninja in op een allymaatje, dan crashen wij dat allymaatje terug.. karma

    Zou er ook niet overdreven trots op zijn over deze handelswijze. Het is gebeurd maar de manier waarop is natuurlijk niet netjes. Dat je allymaatje niet een ninja kan voorkomen is ook een teken van zwakte en moet/mag ook afgestraft worden. Verder zal Trucker waarschijnlijk gewoon met gemak de uni blijven domineren als hij blijft spelen, wat ik dan ook hoop.
    Eventus stultorum magister
  • Ik ben toch erg benieuwd naar de ingame berichten tussen klapstoeltje en trucker.
    Ergens wil ik trucker geloven maar als er ingame berichten zijn verstuurd waarin hij kon verwachten dat hij zn vloot kwijt zou raken is het zn eigen schuld.

    Side note: Sinds een paar maanden is er al behoorlijk veel gebeurd in playbook dankzij 1 persoon waardoor je deze slag ook wel kon zien aankomen.
  • Supermercado wrote:



    Side note: Sinds een paar maanden is er al behoorlijk veel gebeurd in playbook dankzij 1 persoon waardoor je deze slag ook wel kon zien aankomen.
    dus dat maar dat Trucker begin van de uni hen bodyguard was zijn ze gewoon even vergeten nus alles save is kan hij op opgeruimd worden door 1 gs monster!

    maar blijft mooi winstje!!



    Supermercado wrote:

    Ik ben toch erg benieuwd naar de ingame berichten tussen klapstoeltje en trucker.
    daar ben ik ook benieuwd naar!!
    SrG
  • Trucker wrote:

    Hmm, waar te beginnen?

    Bij mij is ogame altijd een fijn tijdverdrijf geweest, heb dan ook niets anders te doen. (blabla, korsakov, dat is wel geweten ondertussen)

    Volgens mij is ogame een spel waarbij je vrienden verdedigt.
    Dat heb ik in het geval van Alien toen ook gedaan. Als ReWinD (niet in mijn (ex)allie) slim was geweest had ie die slag tegen hem ook kunnen voorkomen door simpelweg de lanx te gebruiken. (ja die aanval was op een planeet van Alien)
    Wat mij vooral tegen de borst stuit is dat dit alles in een whatsapp groepje besproken werd waar ik weliswaar deel van uitmaakte, maar al lang op mute gezet had aangezien er om de 30 seconden een bericht werd gepost met vooral onzinnigheden. Dan kan ik evengoed twitter opengooien en me daar mee amuseren, dus MUTE erop voor een jaartje, dat had voor mij geen meerwaarde aan het spel.
    Daar zou men dus ook gemeld hebben dat er een NAP was met ReWinD en co, niks van dat op de interne pagina van Ex-Play. Toch niet voor ik die ninja op hem maakte.

    Maar wat er dan vannacht gebeurde is echt te zot om los te lopen. Gisteren voor ik ging slapen alles peis en vree, niets om me zorgen om te maken.
    Geen pm, geen RGP met de boodschap : hé, we gaan jou uit de allie gooien omdat je niet 'sociaal' bent op whatsapp...
    Iedereen daar wist dat ik niet savede. (hoefde ook niet)
    En kom achteraf niet zeggen : 'we hadden je gewaarschuwd', want dat hebben jullie dus niet. INGAME (zal dat maar ff duidelijk stellen, anders beginnen jullie weer over jullie whatsapp groepje)
    Dus is het eigenlijk gewoon (gok ik dan) verrijken op de rug van een allielid dat jullie niet graag hadden.
    Ohja, van een teamler zou je nog kunnen verwachten dat ie daar boven staat, niets van dat, lekker meedoen. Als dat soort mensen deze boel moeten draaiende houden, dan stel ik me daar toch vragen bij...

    Ach, ik zou nog zoveel meer kunnen schrijven, (wat me nog meer commentaar zou opleveren) maar daar heb ik momenteel niet al te veel zin in.

    Leuke slap, jammer dat het op deze manier moest gebeuren. :thumbdown:

    Laat de commentaar maar komen! :thumbsup:
    deze manier moest gebeuren?

    iedereen heeft je ingame proberen te bereiken.
    jij reageerde op niemand en je kan niet zeggen dat je minimaal 7 dagen offline was want je raid elke nacht.
    een ingamebericht weet jij wel te vinden dat zit namelijk naast je berichten knopje dus het is niet zoals jij het beweert.
    wij wouden met je praten jij negeerd ons gewoon.
    zeg dat we je er niet bij wouden hebben in de ally terwijl juist wel zo was en dat weet je!
    ik vind het erg hoe je de gebackstabbde persoon uithing terwijl we je op de hoogte hielden van de ontwikkelingen via ingame berichten.
    niemand van ons heeft je ooit verweten dat je niet reageerde in de app groep want we weten dat je niet zo happig op ben maar dat accepteerde we en berichte je altijd ingame.
    je hoefde niet sociaal op whatsapp te zijn heeft niemand van je geeist!
    als je niet wil reageren terwijl wij of in ieder geval 1 iemand met je wou praten op een normale manier om tot een oplossing te komen waren wij dat wel.
    je had genoeg tijd om iemand van ons aan te spreken maar dat gebeurde gewoon niet.

    voor de andere ja misschien verdiend de slag niet de schoonheidsprijs maar agh het is een oorlogspel en sinds wanneer is oorlog mooi? nooit
    je kan het backstabben noemen maar je kan het ook boontje komt om zijn loontje noemen.
    als je van alles op de hoogte gesteld word en je krijg berichten binnen en je reageer gewoon niet kan je niet zeggen dat je ally je niet welkom wilde voelen maar jezelf er gewoon buiten van sluit.

    genoeg woorden aan vuil gemaakt.

    ik ben er wel trots op!
    guys was gezellig.

    trucker gl@rb
  • Dikke hit! sorry Trucker maar als jij gewoon eerlijk was geweest en later je foutjes had ingezien was er niks gebeurd. Kijk naar mij jij gaf je account aan mij zodat we wat konden proberen vs ploff. Daar moet je iemand wel voor vertrouwen en die afspraak ben ik ook na gekomen en heb jou het account terug gegeven. (eerlijkheid duurt het langst) mocht je besluiten te stoppen het account is welkom :P

    Boys laat mensen maar praten..... haters blijven haten....

    OP winst Thats all i can say.


    xxx BlackHawk