[TOT: 202.583.884.000] Hitsugaya Toushiro [Ex Play] & Plofkop [Ex Play] & Barney Stinson [Ex Play] & Klapstoeltje [Ex Play] & JamesCameron [Ex Play] vs. Trucker (A: 44.407.704.000, V: 158.176.180.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Dikke klapper,

    Waar twee kanten een verhaal vertellen dat verschilt ligt de waarheid ergens in het midden, dan wel niet meer naar een kant dan de andere kant.
    De enige wat ik me afvraag is, is er een bepaalde tijd dat je een "oud alliantiegenoot/vriend" niet aan mag vallen na het verbreken van de verbanden?

    of is dit een ongeschreven regel die sociaal acceptabel is, welke in de meeste gevallen nageleefd wordt
  • Even de regels doorkijken en dan zie je dat het het laatste is.
    Verdiend niet de schoonheidsprijs maar dat was het doel ook niet.
    Halten tegen een alliantiegenootje, en het dan ook nog proberen goed te praten zegt genoeg over je manier van denken. Alle rebuilds ook maar gelijk pakken.
    14/15 Planeten
    Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
  • Wil toch even zeggen dat we op deze slag niet bepaald erg trots zijn. Van mijn part had ik het niet eens als top10 willen laten noteren, maar de rest wilde het wel ( grootte van de slag en de winst ).

    Naar mijn mening ben je in een alliantie om elkaar te kunnen helpen waar en wanneer nodig. Niet enkel van 1 kant af moeten komen.

    Eerste zaak: Trucker valt oud alliantiegenoot van hemzelf aan. Deze zit in de wing alliantie, dus aanvallen doen we dan niet. Hierbij is nog persoonlijk contact geweest van mijn kant dat we dit op interne pagina hebben geplaatst en dat hij via antigame een kleurtje kan toevoegen aan die alliantie. Dat het daarmee klaar zou zijn en we gewoon verder kunnen ( vergoeden wilde hij niet, want hij wist niet dat ze nap waren ).

    Tweede zaak: Een week later valt ReWinD een oud alliantiegenoot ( oude alliantie vanuit Sirius met Trucker ) aan. Hierbij werd niet gecommuniceerd dat het aanvallen van deze speler dus niet gewenst was of een verzoek om hem met rust te laten, want vriendje of whatever. Hierin werden 2k rips van ReWinD dus via een halt vernietigd en dat was dus al vrij vreemd.

    1) We ( zeker 4 man ) zijn bij Trucker in pm gekomen dat dit niet de manier is en er ook gewoon een normaal bericht had kunnen komen om ReWinD ervan te overtuigen dat deze speler niet aangevallen kan worden, want mattie van Trucker. Er werd aangegeven dat hij zijn fouten kan goedmaken door de rips te vergoeden ( werd geen gehoor aan gegeven ).
    2) ReWinD wordt uit vriendenlijst gekickt door Trucker en geblokkeerd voor verdere communicatie.
    3) We hebben 48 uur de tijd gegeven om te kijken of Trucker zelf in zou zien dat hij fout zat en verder zou gaan tot eventueel deels vergoeden van de rips.

    Na het uitblijven van ook een reactie op mijn pm, is er op de derde dag een plan opgezet om het dan terug te gaan halen ( winst voor 2k rips voor ReWinD ), want we laten niet over ons heen lopen als alliantie.
    We weten allemaal dat hij Korsakov heeft. Het is kut voor Trucker, want Ogame is zijn uitlaatklep, wat voor velen geldt binnen deze communties en hij had zeker een leuke vloot opgebouwd in de afwezigheid van concurrentie in Sirius, maar dit betekent niet dat dit een vrijbrief is om als speler op nr1 met de grootste vloot dus je eigen regels kunt maken wanneer het je uitkomt. Zeker niet als je een week ervoor die regel nog niet had, want je valt daarbij ook een oud alliantiegenoot aan, waarbij je misschien 300 miljoen winst had.

    Het ging ons niet perse om de winst, het ging ons niet perse om Trucker een loer te draaien. Het gaat om de manier waarop het allemaal voorgevallen is en dat we duidelijk wilden maken dat we binnen onze allianties geen gezeik meer willen hebben. Maak je een fout, los het op, we zijn allemaal reasonable. Geen freeloaders voor veiligheid meer. De spelers die erin zitten dragen allemaal iets bij voor ons als speler en persoon, en dat hoeft zeker niet enkel maar met vloot te zijn. Maar het moet niet zo zijn dat een handjevol denkt veilig te zijn ( kijkt naar een paar spelers die zich nu geroepen voelen ), omdat er van 1 of 2 man altijd wordt verwacht dat ze de concurrentie uitschakelen.
    Je mag het er zeker niet mee eens zijn als buitenstaander, maar je ziet maar na de afgelopen paar maanden dat dit wel werkt voor degenen die overblijven. Nu maar hopen dat ze iets gaan doen met alliantieoorlogen wat er gezegd is in de community Q&A.

    Flame on!
  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    Wil toch even zeggen dat we op deze slag niet bepaald erg trots zijn. Van mijn part had ik het niet eens als top10 willen laten noteren, maar de rest wilde het wel ( grootte van de slag en de winst ).

    Naar mijn mening ben je in een alliantie om elkaar te kunnen helpen waar en wanneer nodig. Niet enkel van 1 kant af moeten komen.

    Eerste zaak: Trucker valt oud alliantiegenoot van hemzelf aan. Deze zit in de wing alliantie, dus aanvallen doen we dan niet. Hierbij is nog persoonlijk contact geweest van mijn kant dat we dit op interne pagina hebben geplaatst en dat hij via antigame een kleurtje kan toevoegen aan die alliantie. Dat het daarmee klaar zou zijn en we gewoon verder kunnen ( vergoeden wilde hij niet, want hij wist niet dat ze nap waren ).

    Tweede zaak: Een week later valt ReWinD een oud alliantiegenoot ( oude alliantie vanuit Sirius met Trucker ) aan. Hierbij werd niet gecommuniceerd dat het aanvallen van deze speler dus niet gewenst was of een verzoek om hem met rust te laten, want vriendje of whatever. Hierin werden 2k rips van ReWinD dus via een halt vernietigd en dat was dus al vrij vreemd.

    1) We ( zeker 4 man ) zijn bij Trucker in pm gekomen dat dit niet de manier is en er ook gewoon een normaal bericht had kunnen komen om ReWinD ervan te overtuigen dat deze speler niet aangevallen kan worden, want mattie van Trucker. Er werd aangegeven dat hij zijn fouten kan goedmaken door de rips te vergoeden ( werd geen gehoor aan gegeven ).
    2) ReWinD wordt uit vriendenlijst gekickt door Trucker en geblokkeerd voor verdere communicatie.
    3) We hebben 48 uur de tijd gegeven om te kijken of Trucker zelf in zou zien dat hij fout zat en verder zou gaan tot eventueel deels vergoeden van de rips.

    Na het uitblijven van ook een reactie op mijn pm, is er op de derde dag een plan opgezet om het dan terug te gaan halen ( winst voor 2k rips voor ReWinD ), want we laten niet over ons heen lopen als alliantie.
    We weten allemaal dat hij Korsakov heeft. Het is kut voor Trucker, want Ogame is zijn uitlaatklep, wat voor velen geldt binnen deze communties en hij had zeker een leuke vloot opgebouwd in de afwezigheid van concurrentie in Sirius, maar dit betekent niet dat dit een vrijbrief is om als speler op nr1 met de grootste vloot dus je eigen regels kunt maken wanneer het je uitkomt. Zeker niet als je een week ervoor die regel nog niet had, want je valt daarbij ook een oud alliantiegenoot aan, waarbij je misschien 300 miljoen winst had.

    Het ging ons niet perse om de winst, het ging ons niet perse om Trucker een loer te draaien. Het gaat om de manier waarop het allemaal voorgevallen is en dat we duidelijk wilden maken dat we binnen onze allianties geen gezeik meer willen hebben. Maak je een fout, los het op, we zijn allemaal reasonable. Geen freeloaders voor veiligheid meer. De spelers die erin zitten dragen allemaal iets bij voor ons als speler en persoon, en dat hoeft zeker niet enkel maar met vloot te zijn. Maar het moet niet zo zijn dat een handjevol denkt veilig te zijn ( kijkt naar een paar spelers die zich nu geroepen voelen ), omdat er van 1 of 2 man altijd wordt verwacht dat ze de concurrentie uitschakelen.
    Je mag het er zeker niet mee eens zijn als buitenstaander, maar je ziet maar na de afgelopen paar maanden dat dit wel werkt voor degenen die overblijven. Nu maar hopen dat ze iets gaan doen met alliantieoorlogen wat er gezegd is in de community Q&A.

    Flame on!
    Beter dan dit kan ik het ook niet verwoorden.
    -Niets Interessants te melden-
  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    Blijft er eentje beetje hangen in het verleden. De uni waar hij het actiefst was ( en dan alsnog constant in vmode ). Kan het niet hebben dat ik bezig was om een Chinees restaurant te openen, maar dat het op laatste moment niet doorging en ik hem daarna wat ic afhandig heb genomen...
    Iets met juiste contekst en eerlijkheid!!
    Wat me wel opvalt hier is dat dit topic open mag blijven.. ondanks de vele flamers, heeft het te maken of je wel of niet in het team zit??
    Geen warn, niks nada..

    Kwalitatief uitermate teleurstellende aktie..
    GL@RB Trucker.
  • Het heeft even geduurd maar hier zien we dan de eigenaren van een nieuwe fabuleuze naaihit, hoe je het ook recht wil praten. Mja sorry hoor maar als je met rips op een planeet vliegt, niet lanxt en vervolgens in een ninja loopt dan ben je ook niet erg slim. Had iedereen dus kunnen doen.
    Had truck duidelijker kunnen communiceren? Wss wel, maar om iemand dan zo te pakken te nemen.. dat zijn zolid type streken, zeker iets om trots op te zijn :thumbsup:

    Ach ogame is toch zo goed als dead, naaihitjes of pushen het kan allemaal zolang je de mazen in de regels maar weet te ge/misbruiken.

    Hf met de winst die is er in ieder geval genoeg.
    @truck suc6 met rebuilde! Je moet je tijd toch ergens in steken :P en daarna get some payback
  • wou niet reageren maar damnn he dit is gewoon echt triest
    wist dat playbook kansloos en triest speelt maar dit slaat alles
    hij heeft rewind een ninja gegeven ik vindt het mooi mja oke voor jullie is dat niet netjes natuurlijk
    een normale allie had hem er dan gelijk uitgetrapt na uitstel van reactie je gaat niet iemand uit je eigen allie een ninja geven
    maar nee wat doet playbook we plannen eerst een dag om hem te slopen en houden hem lekker aan het lijntje
    echt skills jongens om trots op te zijn en dan nog stoer doen over nr 1hit van nl
    de klapper is zeker mooi ziekelijke winst maar wat een kotsmisselijke manier om iemand te prakken
  • fire rain wrote:

    wou niet reageren maar damnn he dit is gewoon echt triest
    wist dat playbook kansloos en triest speelt maar dit slaat alles
    hij heeft rewind een ninja gegeven ik vindt het mooi mja oke voor jullie is dat niet netjes natuurlijk
    een normale allie had hem er dan gelijk uitgetrapt na uitstel van reactie je gaat niet iemand uit je eigen allie een ninja geven
    maar nee wat doet playbook we plannen eerst een dag om hem te slopen en houden hem lekker aan het lijntje
    echt skills jongens om trots op te zijn en dan nog stoer doen over nr 1hit van nl
    de klapper is zeker mooi ziekelijke winst maar wat een kotsmisselijke manier om iemand te prakken
    Dit dus, lekker vhoppen en die ventjes vervelen fire rain!
    Ik domineer
  • fire rain wrote:

    wou niet reageren maar damnn he dit is gewoon echt triest
    wist dat playbook kansloos en triest speelt maar dit slaat alles
    hij heeft rewind een ninja gegeven ik vindt het mooi mja oke voor jullie is dat niet netjes natuurlijk
    een normale allie had hem er dan gelijk uitgetrapt na uitstel van reactie je gaat niet iemand uit je eigen allie een ninja geven
    maar nee wat doet playbook we plannen eerst een dag om hem te slopen en houden hem lekker aan het lijntje
    echt skills jongens om trots op te zijn en dan nog stoer doen over nr 1hit van nl
    de klapper is zeker mooi ziekelijke winst maar wat een kotsmisselijke manier om iemand te prakken
    Iemand waarvan je weet dat die getint is *vul beledigend woord voor getinte mensen in* noemen en zeggen dat die mag afsterven om vervolgens te huilen op het forum over bashes, dat is pas stoer! (een van de vele ingame pm's van oh zo stoere Fire Rain).
    Je kan al net zo goed lezen als dat je kan fleeten, staat nergens dat we trots zijn.

    Was het erg netjes, nee tuurlijk niet. Maar het is toch gedaan.
  • Tis niet de no1 hit van .NL fire rain.

    Door zoveel puin de meeste winst, maar niet qua grote van de slag.

    Wat DJ zegt, als je op een planeet vliegt en je ziet iemand niet aankomen, dan doe je zelf ook wel iets verkeerd xD

    Zonde van de manier waarop, maar de winst is wel bizar.

    Truck Gl met wat je gaat doen.
    Ex solo no1.NL
  • Legend.bdr wrote:

    Wat DJ zegt, als je op een planeet vliegt en je ziet iemand niet aankomen, dan doe je zelf ook wel iets verkeerd xD
    De mensen die dit zeggen hebben hier helemaal gelijk in. Ik had er een lanx over moeten doen.
    Alleen was geen vijand in zagadra die uit VK-mode was in die tijd om mij een ninja te geven. Plus wie zou bij een vriend nou gaan halten?
    Mijn tijd dat ik paranoia was, dat ik zelfs mijn alliantie genoten niet vertrouwende zijn voorbij. Gelukkig had ik alliantie genoten zoals James.C, klapstoeltje en HT die mijn rug hadden in deze situatie.
  • ReWinD wrote:

    Legend.bdr wrote:

    Wat DJ zegt, als je op een planeet vliegt en je ziet iemand niet aankomen, dan doe je zelf ook wel iets verkeerd xD
    De mensen die dit zeggen hebben hier helemaal gelijk in. Ik had er een lanx over moeten doen.Alleen was geen vijand in zagadra die uit VK-mode was in die tijd om mij een ninja te geven. Plus wie zou bij een vriend nou gaan halten?
    Mijn tijd dat ik paranoia was, dat ik zelfs mijn alliantie genoten niet vertrouwende zijn voorbij. Gelukkig had ik alliantie genoten zoals James.C, klapstoeltje en HT die mijn rug hadden in deze situatie.
    Altijd bro! al die mensen die ons in een kwaad daglicht willen zetten omdat wij deze slag gemaakt hebben om jou je rips terug te geven, lekker laten kletsen :)
    -Niets Interessants te melden-