[TOT: 202.583.884.000] Hitsugaya Toushiro [Ex Play] & Plofkop [Ex Play] & Barney Stinson [Ex Play] & Klapstoeltje [Ex Play] & JamesCameron [Ex Play] vs. Trucker (A: 44.407.704.000, V: 158.176.180.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Barney stinson wrote:

    en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven?
    we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet.
    enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen.
    want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt.
    jullie willen jullie zin doordrijven en denken dat wij ons moeten verantwoorden aan jullie en dat is gewoon niet.
    wees blij met de uitleg en antwoorden en toch zijn jullie niet klaar en dat is prima denk wat jullie willen maar uiteindelijk is het gewoon zo hij maakte een naaihit en wij punt uit.
    onze keuken om in te kunnen kijken is gewoon simpelweg dicht lieverd.
    wij hebben het uitgelegd vragen beantwoord en jullie willen dat niet horen prima lieverd maar das niet ons probleem dat jullie koppigheid en haat op ons jullie zover drijft das jullie probleem.
    enige wat ik nog zeg is wij wouden gewoon een rustige uni behouden voor trucker en ons tot hij zoiets uithaalde terwijl ie van alles wist.
    Eerlijk? Ik luister graag. Wat denken wij van niet? De feiten stapelen zich op, mede door de dingen die jullie zelf zeggen: hij is gekicked en toen is er gevlogen. Het is gepland van te voren...de één is er trots op, de ander niet... dat zijn de woorden die jullie ons geven waardoor veel het een waardeloze hit vinden. En het zijn toch echt de feiten die bepalen wat voor slag het is...je zegt tenslotte zelf dat het een naaihit is! Waarom mogen anderen dan niet hun mening geven en er negatief over zijn? En waarom ben je daar dan zo fel op? Je laat hier zien wie je bent en hoe je je gedraagt en veel vinden dat belachelijk. Je hoeft je niet te verantwoorden en je hoeft het niet uit te leggen, maar je probeert dat wel te doen in je reacties...eerlijk gezegd kan het weinig mensen verder interesseren hoor...

    Jullie wisten dat ie offline was op dat moment én dat hij er niet van af wist dat hij gekicked zou worden...dat laatste is een feit. Dat eerste gedeelte...stel dat jullie niet wisten dat hij off was: dan hebben jullie z'n act gechecked en alsnog gezien dat ie off was vlak na het kicken...dat veranderd eigenlijk niets aan de situatie. Nog een ander leuk feitje voor je: de kick-knop zit naast de onlinestatus... :/ Dus wat wil je nou eigenlijk eerlijk vertellen dat de situatie ook maar iets veranderd? Hij is gekicked toen hij offline was en gecrashed voor 'ie weer online was...

    Zoals ik al zei: dat hij 'jullie' iets heeft aangedaan gaf jullie de optie om het op een fatsoenlijke manier op te lossen. Direct kicken na z'n actie, wachten tot 'ie op de hoogte is en dán prakken. Dat was mooi geweest en dan gaf je hem nog een kans en dan had je dit gezeik niet hoor, echt niet... Maar nee, je hebt jezelf verlaagd tot het niveau wat je zelf schijnbaar zo vreselijk vind, bravo.


    Edit: Hulde Hysteria, 100% mee eens! 8o
    En Simba, er zijn ook mensen die het spelletje wél eerlijk spelen, niet direct iedereen onterecht afschilderen als soortgelijke om je eigen gedrag goed te praten. 'Meer doen het dus dan mag ik ook...' Waardeloos kutexcuus.
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)

    The post was edited 1 time, last by Zaphod Beeblebrox ().

  • Barney stinson wrote:

    BeLikeMe wrote:

    Barney stinson wrote:

    Bolder wrote:

    Barney stinson wrote:

    en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven?
    we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet.
    enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen.
    want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt.
    jullie willen jullie zin doordrijven en denken dat wij ons moeten verantwoorden aan jullie en dat is gewoon niet.
    wees blij met de uitleg en antwoorden en toch zijn jullie niet klaar en dat is prima denk wat jullie willen maar uiteindelijk is het gewoon zo hij maakte een naaihit en wij punt uit.
    Als je nu je laatste 2 berichten eens goed leest.. kom je dan niet tot de conclusie dat je zelf niet weet wat je schrijft??Wat valt er uit te leggen aan een naaislag ? NIETS dus..Feiten kun je niet verdraaien of anders voorstellen, punt uit.Maar ja.. de deelnemers !!!Ken je het gezegde: wie baas is bakt koek??
    als ik jou berichten lees neem ik je niet serieus.want je lees gewoon niet en zeg maar wat
    jou berichten slaan ook totaal nergens op ik vind de context van bolder beter dan die van jou gericht aan zaphod wat een team zeg daar in zaga pomtiedomtiedomslechte van deze naaihit is dat er nog een top10 sticker opgenoteert staat ook! en de winst behouden mag worden stel zaphod word itje in mijn alliantie wij kennen hem niet kicken owner alliantie moeten we allemaal aanvragen doen om hem teslopen omdat we zijn online tijden kennen bij houden via de alliantie en hier word een slag zoals dit goedgekeurd slecht hoor!
    je zit niet eens in een ally in gemini dus je lult
    klopt zit in geen 1 ali maar als ik dat wel zat en kon hem niet kicken uit de ali moeten we heel veel moeite doen of jullie of wij bwvs
    want stel ik crash mijn maatje dat ik weet gestopt is en jullie niet mag ik hem niet crashen en ik zie als hij in je ali was was hij een maatje en vlak voor kick crashen not done !

    en ga maar lekker trots doen op deze zielige hit wij als spelers weten wel beter!

    voobeeld @u10 crash ik bunny en ben netjes gesleeved de ali uit en hij kreeg 24 uur geen respons van mij daarna ging ik los en er na na dat bunny stopte ben ik terug in de ali geaan dit is gewoon een valse kut streek van playboek op de meeting was hier al spraken over 2 weken na dato!
    SrG

    The post was edited 1 time, last by BeLikeMe ().

  • Trucker hadden jullie moeten kicken zodat hij op de hoogte was geweest dat hij aangevallen zou gaan worden. Nu was het wel een easy target.

    @Sonny had je het nou serieus over mij? Ik wil bij de mensen met vloot hangen om veilig te zijn?
    Ten 1ste: zat ik bij jullie vanwege de gezelligheid, jou en omdat het de Ally is waar ik bij hoor.
    Ten 2de: er is onenigheid gekomen omdat ik heb gereageerd op de flame war met tussen Alex en rewind. Daar was ik het niet mee eens dus heb ik me daar tegen uit gesproken. Daar waren jullie het weer niet mee eens dus daarom zijn jullie 1 voor 1 weg gegaan om een nieuwe Ally op te richten zonder mij.
    Ten 3de: daarom heb ik dit account weg gedaan omdat er waarschijnlijk het zelfde ging gebeuren bij mij als nu met trucker.

    Maar gaan jullie lekker zaga domineren nu trucker down is en dan is de uni helemaal leeg en niemand die maar bij jullie in de buurt kan komen.
  • hmmm meende dat er vroeger in de beginjaren o game een regel was dat er 24 uur tussen kicken/aanvallen vriend of allygenoot moest zitten dat is met de "verharding"des tijds afgeschaft???
    {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
  • Iedereen die op het forum zit weet nu wel hoe de vork in de steel steekt... naai streek ten top!
    Maar ook het team zelf, zelden, zo niet nooit, loopt een topic dat zo afwijkt zo lang door!!
    Hypocriet ten top...
    HT had al lang de boel op slot gegooid, ware het niet dat hij de hoofdrol speelt.
    Slechte zaak, riekt naar discriminatie!
    Slecht voor de geloofwaardigheid van het team, tenslotte zijn "ze" allemaal nu wel op de hoogte.
    Trucker, laat je eens horen !!

    ==Yoshi 18/2/2020 23:38 pm verstuurd

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • Voor Boldertje.
    Sla je volledig de plank mis, again... Je armen zullen wel vermoeid zijn door dat air boksen.
    Ik heb je vrij recent nog in pm gesproken over sluiten van topics e.d. Dit topic gaat met elke post nog steeds over het onderwerp. Een onderwerp hoeft niet enkel aangehaald te worden met #mooieslag of #naaihit.
    Er wordt in elke post tot dusver een mening gegeven over hoe de slag tot stand is gekomen en meningen gegeven over de spelers die in de slag hadden plaatsgevonden.

    Had juist ik hier in moeten grijpen door er een slotje op te gooien, dan zou je per direct de eerste zijn om daar je eigen mening over te vellen, want ik sluit dan een topic waarin ik de "hoofdrol" zou hebben. Hypocriet is dan wel een woord waarin jij je thuis kunt voelen...

    Tevens heeft Yoshi er al een algemene waarschuwing aan geslingerd. Hij is dus ook de Mod die dit topic verder oppakt. Wanneer het pas écht uit de hand zou lopen zijn we er allemaal om er wat mee te kunnen doen, maar tot dusver zie ik dat totaal niet gebeuren.

    Verder nog voor de haters die alles beter denken te weten, want zogenaamd zijn ze allemaal kosjer in hun Ogameperiode(s) geweest. Zeker de namen die al wat langer meedraaien. Jullie zijn ook niet allemaal a saint, op misschien 1 of 2 na.
    Achteraf gezien hadden we hem ook best kunnen kicken een week eerder. De slag had alsnog plaatsgevonden, maar dan was ie meer kwijt geweest dan nu.
  • Ik vind het wel mooi, 5 pagina's aan zooi

    En even voor alle legaal / illegale aantijgingen

    Trucker staat nog steeds #1, dus al had hij zijn vloot laten liggen en iedereen een persoonlijke uitnodiging gestuurd, was het alsnog pulling geweest. :P

    Speelveld is gelevelt, hoop dat Trucker jullie nu allemaal de moemoe basht xD

    eens een addict, ALTIJD een addict
    Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
  • Spacefighter wrote:

    Ik vind het wel mooi, 5 pagina's aan zooi

    En even voor alle legaal / illegale aantijgingen

    Trucker staat nog steeds #1, dus al had hij zijn vloot laten liggen en iedereen een persoonlijke uitnodiging gestuurd, was het alsnog pulling geweest. :P

    Speelveld is gelevelt, hoop dat Trucker jullie nu allemaal de moemoe basht xD
    thnx voor de support hè hahah, dat ruimtewerfje met 80% puin is nog steeds heerlijk om op te jagen :P planeten bashen doen we niet hoor xD
    -Niets Interessants te melden-
  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    . Dit topic gaat met elke post nog steeds over het onderwerp. Een onderwerp hoeft niet enkel aangehaald te worden met #mooieslag of #naaihit.
    lol, het is gewoon een gevechtsrapport HT!!
    De manier waar op, naaislag, ja zeker, maakt geen fuck uit!!
    Er zijn legio post's die daar niet op doelen dus doe je niet mooier voor met je air boksen.
    knipmet dit, sorry maar meer kan ik er niet van maken.
    Komt nog bij dat het niet je eerste ****hit is!

    mooi geweest, ciao

    ==Yoshi 18/2/2020 23:51 reeds pm verstuurd
    ==Yoshi 18/2/2020 23:52 knipje voor bespreken functioneren teamlid

    The post was edited 2 times, last by Yoshi ().

  • Bolder wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    . Dit topic gaat met elke post nog steeds over het onderwerp. Een onderwerp hoeft niet enkel aangehaald te worden met #mooieslag of #naaihit.
    lol, het is gewoon een gevechtsrapport HT!!De manier waar op, naaislag, ja zeker, maakt geen fuck uit!!
    Er zijn legio post's die daar niet op doelen dus doe je niet mooier voor met je air boksen.
    knipmet dit, sorry maar meer kan ik er niet van maken.
    Komt nog bij dat het niet je eerste ****hit is!

    mooi geweest, ciao
    het is gewoon een hof.
    meer puin waardoor het gewoon een hof is.
    teamler of niet in zaga is die geen teamler maar een speler.
    als je graag op regels speelt moet je ook dingen zeggen dat betrekking heeft tot de regels.
    alsof jij geen ***hits heb xD

    ==Yoshi 18/2/2020 23:56 edit

    The post was edited 2 times, last by Yoshi ().

  • Het is gewoon een enorme slag om niet trots op te zijn. Het is waarschijnlijk ook meer de toon die de muziek maakt in de startpost van dit topic. Zo van; dit hebben we toch even mooi gedaan en iemand zijn lesje geleerd. Nee jullie hebben iemand genaaid die op een andere manier waarschijnlijk lastig(er) te pakken zou zijn.

    Het is wel part of the game natuurlijk, dit soort streken horen ook bij OGame. Normaal gesproken kan de verliezer van de slag zich schamen, in dit geval mogen de aanvallers dit doen over hun handelswijze. Ondertussen hoopt de rest van de community op een goede backfire :)
    Eventus stultorum magister