[TOT: 202.583.884.000] Hitsugaya Toushiro [Ex Play] & Plofkop [Ex Play] & Barney Stinson [Ex Play] & Klapstoeltje [Ex Play] & JamesCameron [Ex Play] vs. Trucker (A: 44.407.704.000, V: 158.176.180.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Bolder wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    . Dit topic gaat met elke post nog steeds over het onderwerp. Een onderwerp hoeft niet enkel aangehaald te worden met #mooieslag of #naaihit.
    lol, het is gewoon een gevechtsrapport HT!!De manier waar op, naaislag, ja zeker, maakt geen fuck uit!!
    Er zijn legio post's die daar niet op doelen dus doe je niet mooier voor met je air boksen.
    Jij als teamler bent gigantisch de mist in gegaan met dit, sorry maar meer kan ik er niet van maken.
    Komt nog bij dat het niet je eerste ****hit is!

    mooi geweest, ciao
    Directeur Bolder,

    Dat HT een teamler is heeft 0 te maken met wat hij doet in-game. Jij bent oud en wijs genoeg om die 2 dingen van elkaar gescheiden te zien. Als HT een naaihit wilt maken (op papier dan) omdat hij daar een goede rede voor heeft, moet hij dat lekker doen. Dat je het daar niet mee eens bent, dat mag je zeker uiten (Leuk he, zo'n forum). Maar dat hij de mist in gaat als teamler om wat hij in-game doet is natuurlijk onzin.


    Lownub wrote:

    Kan het zo 1,2,3 niet vinden maar gaat een oorlog ook niet pas in na 12 uur? Kunnen we niet afspreken dat na een kick uit een alliantie ook een minimaal van 12 uur aanhouden voor deze speler pas aangevallen wordt?
    Je mag in een oorlog pas 'bashen' na 12 uur. Ik mag nu oorlog uitroepen en elke planeet/maan 6x aanvallen. Na 12 uur mag ik vaker dan 6x aanvallen.
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • Lownub wrote:

    Kan het zo 1,2,3 niet vinden maar gaat een oorlog ook niet pas in na 12 uur? Kunnen we niet afspreken dat na een kick uit een alliantie ook een minimaal van 12 uur aanhouden voor deze speler pas aangevallen wordt?
    Daar voor moet een regel verandering voor komen. Dat moet via de admin naar de coma die het naar de afdeling Ogame brengt voor goed keuring. Het team mag zelf niet zomaar een regel toevoegen, wijzigen of verwijderen zonder de toestemming van GF.
  • ReWinD wrote:

    Lownub wrote:

    Kan het zo 1,2,3 niet vinden maar gaat een oorlog ook niet pas in na 12 uur? Kunnen we niet afspreken dat na een kick uit een alliantie ook een minimaal van 12 uur aanhouden voor deze speler pas aangevallen wordt?
    Daar voor moet een regel verandering voor komen. Dat moet via de admin naar de coma die het naar de afdeling Ogame brengt voor goed keuring. Het team mag zelf niet zomaar een regel toevoegen, wijzigen of verwijderen zonder de toestemming van GF.
    laten we het dan eerst als een ongeschreven regel houden met zijn allen om dit soort ge-eikel in de toekomst te voorkomen. Niemand vind dit een nette slag en we kunnen er lang over discussiëren maar een oplossing bedenken lijkt me beter!

    :RR:
    Japetus.nl
    Mensa.org
    Europa.us (miner)
  • Lownub wrote:

    ReWinD wrote:

    Lownub wrote:

    Kan het zo 1,2,3 niet vinden maar gaat een oorlog ook niet pas in na 12 uur? Kunnen we niet afspreken dat na een kick uit een alliantie ook een minimaal van 12 uur aanhouden voor deze speler pas aangevallen wordt?
    Daar voor moet een regel verandering voor komen. Dat moet via de admin naar de coma die het naar de afdeling Ogame brengt voor goed keuring. Het team mag zelf niet zomaar een regel toevoegen, wijzigen of verwijderen zonder de toestemming van GF.
    laten we het dan eerst als een ongeschreven regel houden met zijn allen om dit soort ge-eikel in de toekomst te voorkomen. Niemand vind dit een nette slag en we kunnen er lang over discussiëren maar een oplossing bedenken lijkt me beter!
    Ja of je geeft er gewoon niks om en wilt iemand op zijn plek zetten. Als iemand mijn alliantie leden gaat aanvallen terwijl die in dezelfde alliantie zit, komt er ook direct een rode driehoek op zijn scherm te staan hoor.
    Retired.

    - Seek Discomfort -
  • Lownub wrote:

    laten we het dan eerst als een ongeschreven regel houden met zijn allen om dit soort ge-eikel in de toekomst te voorkomen. Niemand vind dit een nette slag en we kunnen er lang over discussiëren maar een oplossing bedenken lijkt me beter!
    Ongeschreven regels helpen niet(ze nemen niet opgeschreven).

    Deze slagen maken een deel uit van Ogame in het geheel. Het is namelijk een oorlog's spel, daar hoort verraad bij, al vinden spelers dat niet leuk. Zelfs al zijn de spelers die het gemaakt hebben er zelf niet trots op. Het is toegestaan en er zij geen regels om dit te voorkomen. Wil je het veranderen dan moet je een thread maken in de ideeën bus waar een mod of admin het kan oppakken om het door de voor benoemde protocollen te leiden

    Nu de mening over mijn slag:

    Ik vind de slag prima. had trucker maar moeten communiceren en ons niet moeten negeren.
  • Lownub wrote:

    Vind het gewoon jammer wat er gebeurt is en er wordt behoorlijk ophef over gemaakt, ik bedenk iets om het in de toekomst te voorkomen.
    Ik snap dat je dit jammer vind. Als je iets wilt veranderen moet je het wel op de juiste manier doen.

    ReWinD wrote:

    Wil je het veranderen dan moet je een thread maken in de ideeën bus waar een mod of admin het kan oppakken om het door de voor benoemde protocollen te leiden
  • Abremsev wrote:

    Dat HT een teamler is heeft 0 te maken met wat hij doet in-game. Jij bent oud en wijs genoeg om die 2 dingen van elkaar gescheiden te zien. Als HT een naaihit wilt maken (op papier dan) omdat hij daar een goede rede voor heeft, moet hij dat lekker doen
    Iets van goed voorbeeld???
    Een teamler een naai hit maken, right, dat gebeurde nog niet??
    O ja, ook nog iets van vertrouwen in het team hebben??

    Eng antwoord wat je geeft Abremsev.....

    ==Yoshi 19/2/2020 00:03 reeds pm verstuurd

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • Zal er even over nadenken om alles even juist te verwoorden en het op de juiste manier op het forum te zetten, bedankt voor het vermelden.

    Sorry als ik mijn ongevraagde mening heb gegeven, ben helemaal niet uit op gedonder maar we kunnen best wat socialer met zijn allen zijn om het spelersaantal zo hoog mogelijk te houden.

    :RR:
    Japetus.nl
    Mensa.org
    Europa.us (miner)
  • Bolder wrote:

    Iets van goed voorbeeld???
    Een teamler een naai hit maken, right, dat gebeurde nog niet??
    O ja, ook nog iets van vertrouwen in het team hebben??

    Eng antwoord wat je geeft Abremsev.....
    Welke leden van het team vertrouw je dan wel Bolder?


    Lownub wrote:

    Sorry als ik mijn ongevraagde mening heb gegeven, ben helemaal niet uit op gedonder maar we kunnen best wat socialer met zijn allen zijn om het spelersaantal zo hoog mogelijk te houden.
    Het forum is juist bedoeld om je mening er op te delen, anders hadden wij deze slag ook niet op het forum gezet. Ik ben bang dat spelers niet alles in de hand kunnen hebben om het spelersaantal van Ogame zelf omhoog op peil te houden.

    Wij kunnen helaas niet:
    - bepalen waar en hoe merges lopen.
    - Bugs oplossen.
    - Een andriod ap maken(naja eentje maar unofficieel)
    - Goed communiceren
    - Addon support toevoegen.

    Als wij deze zaken zelf konden oplossen. Dan was ogame een top game geweest.
  • ha ha still loving it.. Ik stel voor dat er popcorn emo's komen :thumbsup:

    Misschien is het wel handig om pas na 12 of 24 uur na het kicken van iemand die persoon aangevallen mag worden door oude alliantie.

    Hoe ik het zie is dat elke in vm staande vloot nu eruit gehaald kan worden, gesloopt kan worden onder het mom van hij moest weg want hij viel de verkeerde aan, keek een alliantie lid scheef aan en dat viel niet goed of wat voor reden je maar wilt.. xD

    Voor truck erg jammer, maar hopelijk kan hij nog iets gaan terug doen.
    Ex solo no1.NL
  • @Legend.bdrMisschien is het wel handig om pas na 12 of 24 uur na het kicken van iemand die persoon aangevallen mag worden door oude alliantie. (kon niet direct cc op mijn mobiel)

    In mijn Draco tijd hadden we iets wat we eer & respect noemden en wachten we netjes 24h na dat wij iemand ontvriend en/of uit de alliantie hadden gekickt voor dat wij hem/haar/gender neutraal(moet er tegenwoordig ook bij staan) aanvielen.

    Maar begrijp het wel als je zo'n backstap actie doet, dat je geen reet geeft om eer of respect.
    Bijna Weekend!
  • dutchpride wrote:

    @Legend.bdrMisschien is het wel handig om pas na 12 of 24 uur na het kicken van iemand die persoon aangevallen mag worden door oude alliantie. (kon niet direct cc op mijn mobiel)

    In mijn Draco tijd hadden we iets wat we eer & respect noemden en wachten we netjes 24h na dat wij iemand ontvriend en/of uit de alliantie hadden gekickt voor dat wij hem/haar/gender neutraal(moet er tegenwoordig ook bij staan) aanvielen.

    Maar begrijp het wel als je zo'n backstap actie doet, dat je geen reet geeft om eer of respect.
    Das nog ver te zoeken in ogame land de een mag je dood wensen rlde volgende mag je crashen binnen een kwartier na uit kick al (ookal weten we dat die ofline is )
    SrG
  • Bolder wrote:

    Abremsev wrote:

    Dat HT een teamler is heeft 0 te maken met wat hij doet in-game. Jij bent oud en wijs genoeg om die 2 dingen van elkaar gescheiden te zien. Als HT een naaihit wilt maken (op papier dan) omdat hij daar een goede rede voor heeft, moet hij dat lekker doen
    Iets van goed voorbeeld???Een teamler een naai hit maken, right, dat gebeurde nog niet??
    O ja, ook nog iets van vertrouwen in het team hebben??

    Eng antwoord wat je geeft Abremsev.....
    Eng? Je snapt duidelijk niet hoe het werkt. Als ik een account maak om overal waar jij speelt je plat te ipr’en en het binnen de perken hou om niet de regels te overtreden, ben ik een onwijze lul. Echter heeft dat niks te maken met mijn functioneren op het forum. Als je die dingen niet apart van elkaar kan zien, ligt het probleem echt wel bij jou.

    Daarnaast schuif je nu wel weer heel makkelijk naar alle teamlers. Ik vind persoonlijk de slag ook geen schoonheidswinnaar, maar ze hebben hun redenen gehad.

    Bolder wrote:

    ReWinD wrote:

    Welke leden van het team vertrouw je dan wel Bolder?
    Er waren er wel een paar waar ik mijn waardering voor kon uitspreken..Ik kan nu geen teamlers bespreken, kan gewoon niet.
    Maar denk eens aan :
    Pendragon
    Syrabi
    Lu koekjes..
    En zo kan ik er nog wel een paar noemen.. ogame was eerlijk...
    mja, het zal wel zo moeten
    jij kan helemaal prima teamlers bespreken als het gaat over wat zij in-game doen. Als je vind dat ht een slechte speler is door wat hij doet in-game met zijn spelletje mag je dat zeker zeggen, leuke van een forum. Ga je het combineren met zijn werk als teamler dan hebben we dat liever niet.

    Daarnaast mag je ten alle tijden goed onderbouwde feedback geven richting een teamler, als je dat nodig vind. Maar niet onder een slag, en het liefste in een pb.
    Retired.

    - Seek Discomfort -