Het 'wat als'- spel

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Gekeken naar het aantal reacties is je vraag wel heel moeilijk ... ;)

      Ik zou het object/woord 'was' (zelfstandig naamwoord) een andere naam geven. En dan 'was' in de vorm van 'vieze kleding'. "Doe je vieze kleding in de was."
      Ik vind dat maar een raar woord, schone en vieze was. Allerlei kleding bij elkaar noemt men ineens 'de was' i.p.v. gewoon kleding of kledingstapel o.i.d.

      Wat als jij directeur bent van een groot bedrijf, hoe zou jij dan je werknemers laten weten dat ze onvervangbaar zijn?
      (En nee, ik ben geen directeur ;) )
      Simply Confusing
    • Door ze op diverse manieren te laten ervaren dat ze gewaardeerd worden. Kan zijn in de vorm van een attentie, een compliment, een berichtje, of een positief gebaar (thumbs up). En natuurlijk goede arbeidsomstandigheden en een veilige werkomgeving creëren.
      Zelf werk ik in de (jeugd)zorg en is waardering een zeer belangrijk onderdeel!

      Wat zou je doen als je beste vriend/vriendin je vertelt dat hij/zij een ernstig strafbaar feit gepleegd heeft (pak het groot, denk aan een overval, moord of brandstichting)
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • Sempi wrote:

      Door ze op diverse manieren te laten ervaren dat ze gewaardeerd worden. Kan zijn in de vorm van een attentie, een compliment, een berichtje, of een positief gebaar (thumbs up). En natuurlijk goede arbeidsomstandigheden en een veilige werkomgeving creëren.
      Zelf werk ik in de (jeugd)zorg en is waardering een zeer belangrijk onderdeel!

      Wat zou je doen als je beste vriend/vriendin je vertelt dat hij/zij een ernstig strafbaar feit gepleegd heeft (pak het groot, denk aan een overval, moord of brandstichting)

      vragen waarom ik niet van te voren gebeld ben..

      wat zou je liever willen zijn, een goudvis een hond, of een konijn?
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Doe dan maar een hond.
      De meeste vissenkommen zijn te klein en een zee vind ik te groot. Een konijn kan niet zo heel veel dus dan maar een hond ;)
      Mijn trouwe viervoeter lijkt ook wel gelukkiger dan de vissen en konijnen die ik heb gehad.

      Wat als je kon verhuizen naar elke woonbare plek in Nederland, waar zou je dan heen verhuizen?
      Verwaarloos even het werk en familie.
      Simply Confusing
    • Ik zou blijven wonen waar ik nu woon. Heb eigenlijk alles wat ik wil en ben meer dan tevreden met alles wat ik heb.
      Een leuk ander alternatief zou een mooie woonboerderij met een flinke lap grond zijn, ergens in Friesland of Zuid-Limburg.


      Wat als opeens 'politiek' in de huidige vorm afgeschaft zou worden?
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • Ik ken de BBB niet goed, maar ik denk dat de boeren het dan beter zullen krijgen en een langer en beter perspectief krijgen voor de toekomst, o.a. minder dat elke zoveel jaar er regels bijkomen (en/of weggaan).
      Daarnaast denk ik dat de grote bedrijven meer moeten gaan betalen en het kapitalisme wat minder gaat worden.
      Verder moet de BBB eerst zelf gaan bedenken wat ze allemaal willen :P

      Wat als je werkgever erachter komt dat je Ogame-t tijdens werktijden?
      Simply Confusing