nergens heen, ben blij met hoe alles tot nu toe loopt 1 ding veranderen en butterfly effect needankje (en anders in ogame zijnde, toen ik account kreeg vroeger en het ww vergat, en toen het weer wist was de vloot al geprakt, naar die tijd dan terug om ff t wachtwoord neer te leggen :P)
wat zou je doen als je vloot geprakt wordt in een ninja
Geen gezeik meer over zwarte piet, gender shit en nog meer zulke onzinnigheden. Maar op zoek naar goede oplossingen in de zorg en onderwijs. Ons verleden lijdt en de toekomst gaat naar de bliksem...wat zijn wij goed bezig.
Wat als......je in gelegenheid was iemand hier van ogame een vraag te stellen en deze zou 100% naar waarheid antwoorden, aan wie zou dat zijn en welke vraag zou dat zijn?
Dan zou ik deze vraag aan Knigge gericht hebben: hoelang speel je al vals met farmaccounts en waarom ban je andere spelers voor het gebruik van farmaccounts?
Wat zou je doen als je morgen ineens niet meer zou hoeven te werken om een vast inkomen te hebben, maar als je wel zou werken je letterlijk alles zou mogen houden zonder belasting af te dragen bovenop het bedrag wat je vast zou ontvangen?
wat zou je doen als je morgen te horen krijgt dat je ouder wordt / en voor de gene die al ouder zijn groot ouder worden / en voor die ook al groot ouder zijn overgroot ouder
ik zou afscheid nemen van mijn familie en gezin, vervolgens ga ik een bank beroven, een vliegtuig kapen met een parachute op mijn rug, vervolgens een hele dure auto jatten en op volle snelheid naar huis rijden om de rest van de dag met mijn gezinnetje te spenderen en ze achter laten met een dikke zak geld.
Wat zou je doen als je ineens gescout zou worden voor een voetbal club terwijl je supporter bent van de aartsrivaal? (Denk hierbij aan als Ajax supporter voor Feyenoord mogen spelen bijv.)
Hangt van hert bedrag af wat ik win. Als het een bedrag is dat ik niet meer hoef te werken dan huppel ik naar mn baas en en steek mijn middelvinger op terwijl ik ontslag neem.
Wat als je 1 aktie van jezelf zou kunnen overdoen uit je leven zonder consequenties, wat zou het zijn en waarom?
ik zou nooit mijn herstel van mijn enkelbanden gepushed hebben, ze daadwerkelijk goed laten genezen zodat ik nu nog steeds kon voetballen en sporten etc.
Wat als je mocht kiezen om in een film te kunnen spelen, welke film zou dat dan geweest zijn?
Wat als.... je de toekomst zou weten en je de keuze krijgt tussen hetzij morgen in je auto te stappen en dan voor alle obstakels niet te remmen met alle gevolgen van dien, of dat je volgende week met je gezin in een vliegtuig stapt om op vakantie te gaan en het toestel zou spoorloos verdwijnen?