Wat als... je de keuze hebt om je leven opnieuw te doen vanaf je geboorte, waarbij je positieve dingen in je leven kon veranderen, maar het negatieve niet te veranderen is... Zou je dat willen doen?
Nee, ik zou mijn leven zo laten zoals het is. Heb natuurlijk wel dingen waarvan ik zeg dat ik ze liever anders gedaan had, maar om daar vanaf mijn geboorte weer helemaal voor op te moeten groeien, is een beetje té .
Wat als.. je voor één dag een bloem of plant mocht zijn? Welke zou het dan zijn en waarom?
Niet specifiek één iemand, maar ik zou het nu bijvoorbeeld wel grappig vinden om de mensen te leren kennen die nu in de alliantie zitten waar ik nu in zit. Niet specifiek één speler dus, maar het hele groepje.
Wat als.. je morgen opnieuw de schoolbanken in moest gaan? (voor diegenen die werken)
Wat als.. je morgen verplicht wordt om te gaan werken (voor diegenen die studeren of geen werk hebben)
dan zou ik met alle liefde terug de schoolbanken induiken om studeren voor het vetste beroep wat er is, autocoureur/piloot van een gevechtsvliegtuig (F16 oid)
Wat als je een keuze kon maken tussen blijven leven in deze tijd of in de prehistorie
ja dan gewoon dood hahaha, nee ik zou kijken of ik misschien mezelf tot cyborg zou kunnen ombouwen, volledig onafhankelijk van zuurstof
wat als je grootste crush die je ooit gehad hebt naakt voor je neus zou staan en met je naar bed willen maar je hebt al een gezinnetje met kinderen en een happy leven?
Haha nee, uhm.. ik zou voor vlees gaan denk ik. Als je je bedenkt wat dit kosten bespaart als je dit de rest van je leven gratis zou krijgen? Niet verkeerd!
Wat als..je je naam mag veranderen, naar welke naam zou je het dan veranderen?